ساحل برتر و زیبا آروبا
امتیاز ما

آروبا به دلیل در اختیار داشتن سواحلی زیبا با شن و ماسه‌های سفید و روان بسیار مشهور است. انواع تفریحات ورزشی، موج‌سواری و تماشای آب‌های فیروزه‌ای ازجمله ویژگی‌های جذاب این سواحل به شمار می‌رود. در بخش اول این سری مقالات به معرفی پنج ساحل زیبا در آروبا پرداختیم و حالا به معرفی پنج عدد دیگر از آن ها خواهیم پرداخت، با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

بوکا کاتالینا، آروبا

بوکا کاتالینا، اسکله‌ای محبوب و زیبا است که سفر به آنجا ازجمله سفرهای لذت‌بخش مسافران خواهد بود. این منطقه با ساحلی فریبنده فاصله کمی از ساحل آراشی دارد که به سمت فانوس دریایی کالیفرنیا متمایل است. ساحل شن و ماسه‌ای کوچکِ آن فاصله چندانی از جاده نداشته و ماهی‌های گرمسیری و ستاره‌های دریایی رنگارنگ در آب‌های این دریا به‌وفور یافت می‌شوند. قایق‌های تفریحی و توریستی تنها در خارج از ساحل بوده و می‌توانید از آن‌ها برای تفریح و گردش استفاده کنید. این ساحل دارای امکانات زیادی نبوده و چنانچه قصد اقامت در این منطقه رادارید، بهتر است مواد غذایی و آب آشامیدنی به همراه خود ببرید.

ساحل برتر و زیبا

ساحل مالموک

در بخش شمالی و در امتداد ساحل پالم، ساحلی با لبه‌های سنگی و شن و ماسه‌های طبقه‌بندی‌شده وجود دارد. در این قسمت می‌توانیم شاهد ویلاهای گران‌قیمت در کنار جاده باشیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه، نمایی از کشتی‌های به‌گل‌نشسته و زنگار زده‌ای است که در اطراف آن به چشم می‌خورد. بخش شمالی این ساحل از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین نقاط آن محسوب می‌شود که دارای آبی کم عمق و ماهی‌های کوچک است. قایق‌های بادبانی برای گردشگران در همه‌جا پراکنده است. این ساحل فاقد رستوران‌ها و هتل‌های بزرگ است، بااین‌حال سوئیت های کوچک، لوکس و زیبایی در آنجا به چشم می خورد که تنها چهار دقیقه تا ساحل پالم فاصله دارد. شما می توانید برای استفاده از امکانات بهتر، این فاصله کوتاه را تا ساحل پالم طی کنید. سرتاسر آب‌های اطراف جنوب این ساحل، میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای زیبا از امواج خروشان است.

ساحل برتر و زیبا

ساحل ساوانتا

در حدود ۳۰ دقیقه فاصله از ساحل بیبی، ساحل ساوانتا با قوسی زیبا از ماسه‌های سفیدرنگ، آپارتمان‌های بلوری، درختان انبوه و انگورهای دریایی وجود دارد. این منطقه معمولاً تعداد گردشگران کمتری را به خود جذب می‌کند و به دلیل محلی بودنِ آن شما می‌توانید در رستوران محلی از غذاهای دریایی محبوب خود لذت برده و در خانه‌های کوچک اقامت کنید. چند دقیقه رانندگی در شمال غرب این ساحل بسیار لذت‌بخش است. آب‌های کم‌عمق، ماهی‌ها و اسفنج‌های دریایی از ویژگی‌های این ساحل زیبا است.

ساحل برتر و زیبا

بوکا پرینس

در ساحل شمال شرقی آروبا و در پارک ملی «آرکیک» ساحل بوکا پرینس وجود دارد. ساحلی با جذابیت توریستی و آب‌های کریستالی خروشان. وسایل نقلیه برای دسترسی به این خط ساحلیِ سنگی در دسترس افراد است. در این منطقه الهام بخش، شما می‌توانید شاهد قدرت عظیم اقیانوس در برابر سنگ‌ها و صخره‌ها باشید. بسیاری از بازدید کنندگان برای لذت بردن از پیک‌نیک و یا صرف شام در رستوران و تماشای صخره‌های سنگ‌آهک در این ساحل زیبا اقامت می‌کنند… همچنین می‌توانید با پیاده‌روی در ساحل شنی به تفریح بپردازید. البته شنا کردن در این منطقه کمی خطرناک و محدود است.

ساحل برتر و زیبا

جزیره‌ی دِپالم

جزیره دِپالم با ساحلی شنی و ماسه‌های روان محل مناسبی برای بازدیدکنندگان مخصوصاً کودکان و خانواده‌ها است. در این منطقه می‌توان از آب‌های گرم، قایق‌سواری، والیبال ساحلی و نوعی بازی به نام لوتو لذت برد. غذا و نوشیدنی بدون محدودیت در این ساحل در دسترس افراد است. شما می‌توانید در آب‌های گرم آن و ماساژهای مطبوع و تسکین‌دهنده روز خوبی را سپری کنید. همچنین می‌توانید برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های رفت‌وآمد، پیاده‌روی در ساحل را ترجیح دهید.

ساحل برتر و زیبا

پایان بخش آخر