پارک ملی مینه سوتا
امتیاز ما

ویژگی‌های خاص با پوششی از دریاچه‌ها و تالاب‌های تالگرس و 67 پارک مختلف دولتی و پارک ملی مینه سوتا، همگی منعکس‌کننده طیف وسیعی از مناظر موجود در سراسر کشور است. فرقی نمی‌کند که شما از منطقه روچستر، شهرهای دوقلو یا به سمت ساحل شمالی می‌روید یا نه ،شما می‌توانید در این مسیرها، تجربیات جالبی همچون صعود از برج آتش، پیاده‌روی تا سمت آبشار یا تماشای گله‌های بوفالو، به دست آورید. در طول سال و با تغییر هر فصل، فضاهای طبیعی مینه سوتا فرصت‌های منحصربه‌فردی را به‌منظور کشف و دریافت دیدگاه‌های مختلف مردم پیش روی ما قرار می‌دهند. در ادامه مقاله قبل، این بار به معرفی چهار پارک ملی دیگر می پردازیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

پارک ایالتی «ایتاسکا»، مینه سوتا

در مجاورت سرچشمه رودخانه می‌سی‌سی‌پی، پارک ملی «ایتاسکا» وجود دارد که محل کاوش و ماجراجویی بازدیدکنندگان بوده و دلیل جذابیت و شهرت این پارک وجود 10000 دریاچه کوچک در آن می‌باشد. این پارک به‌عنوان قدیمی‌ترین پارک ایالتی در مینه سوتا با چشم‌اندازی بی‌نظیر، بیش از یک قرن است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. محیط اطراف پارک «ایتاسکا»، در حال تغییر و تحول می‌باشد اما بخش داخلی آن زیبا و منحصربه‌فرد و شامل جنگل‌های بکر و دست‌نخورده، دریاچه‌ها و بهترین کمپین‌ها است. بازدیدکنندگان در این پارک می‌توانند با صعود از بخش‌های مرتفع برج آتش، مناظر زیبا و طبیعی را مشاهده کنند و یا در مسیرهای پیاده‌روی تا حدود 49 مایل در سرتاسر پارک به گردش بپردازند. بازدیدکنندگان در مرکز این پارک و در بخشی به نام پروردگار یعقوب به بازدید از این مرکز فرهنگی و آموزشی می‌پردازند.

پارک ملی

پارک ایالتی مینه اوپا

پارک ایالتی مینه اوپا واقع در جنوب مینه سوتا یکی از کوچک‌ترین پارک‌های ایالتی مینه سوتا است اما دارای دولایه آبشار منحصربه‌فرد و زیبا و همچنین گله‌هایی از گاومیش‌های آمریکایی است که شکل طبیعی و حیات‌وحش آن باعث به وجود آمدن منحصربه‌فردترین مناظر طبیعی شده است. دولایه آبشار زیبای این پارک به‌طور مساوی در جریان بوده و به‌گونه‌ای است که بازدیدکنندگان به‌راحتی می‌توانند از نزدیک به تماشای این جادوی طبیعت پرداخته و لذت ببرند. شما می‌توانید در هنگام تفریح در این پارک و سوار بر اتومبیل خود شاهد گله‌های زیادی از گاومیش‌های کوهان‌دار آمریکایی باشید که حدود 300 هکتار از آن را دربرمی گیرد و اگر شانس با شما یار باشد می‌توانید از نزدیک این حیوانات بزرگ را دیده و هم‌زمان از منظره آبشار نیز لذت ببرید.

پارک ملی

پارک ایالتی تپه آبی

پارک ایالتی تپه آبی از بزرگ‌ترین بقایای یک دشت بزرگ در منطقه مینه سوتا است. آنچه در این پارک قابل‌توجه و جالب است وجود سنگ‌های کوارتز است. سنگ‌هایی خیره‌کننده متشکل از رنگ‌های صورتی زیبا و منحصربه‌فرد که طبیعتی بکر را فراهم کرده است. نام‌گذاری این پارک در هنگام اقامت مهاجران قدیمی به این منطقه صورت گرفت زیرا زمانی که از فاصله‌ای دور به این دشت وسیع نگاه می‌کنیم تصور می‌کنیم که بر روی تپه‌ها آب‌های روان وجود دارد. این منظره زیبا تا 150 سال بعد نیز به چشم می‌خورد. این روزها، پارک تپه آبی بسیار محبوب است و کوهنوردان در مسیری تا حدود 15 مایل به کاوش در این منطقه پرداخته و صخره‌های سنگی کوارتز و همچنین گله گاومیش‌های آمریکایی همه‌جا به چشم می‌خورد. در پارک تپه آبی کمپین‌هایی در دسترس بوده و محیط مناسبی برای ماجراجویی بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

پارک ملی

پارک ایالتی معدن زیرزمینی سودان

پارک معدن زیرزمینی سودان واقع در معدن آهن در مینه سوتا است. زمانی که اولین معدن آهن در آنجا شکل گرفت این پارک زیرزمینی نیز به وجود آمده و محبوب شد. بازدیدکنندگان در این پارک زیرزمینی با جهانی متفاوت در زیر پاهای خود روبرو می‌شوند. یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های معدن زیرزمینی سودان به‌عنوان تورهای معدنی در این پارک زیرزمینی به وجود آمد که آن را به‌روزی تاریخی تبدیل کرد. این طرح شامل تحقیقات و کاوش‌های هدایت‌شده در عمیق‌ترین ناحیه این معدن بود. کاوش‌هایی که مربوط به سال 1962 بود. لازم به ذکر است، افرادی که در فضاهای تنگ این پارک زیرزمینی احساس ناراحتی می‌کنند نیز توسط راهنماهایی مخصوص هدایت می‌شوند. جنگل‌های انبوه و دریاچه‌هایی زیبا اطراف پارک را احاطه کرده و همین موضوع سبب جذابیت بیشتر این پارک زیرزمینی شده است.

پارک ملی

 

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ اصلی سایت مراجعه کنید