پارک ملی مینه سوتا
امتیاز ما

ویژگی‌های خاص با پوششی از دریاچه‌ها و تالاب‌های تالگرس و ۶۷ پارک مختلف دولتی و پارک ملی مینه سوتا، همگی منعکس‌کننده طیف وسیعی از مناظر موجود در سراسر کشور است. فرقی نمی‌کند که شما از منطقه روچستر، شهرهای دوقلو یا به سمت ساحل شمالی می‌روید یا نه ،شما می‌توانید در این مسیرها، تجربیات جالبی همچون صعود از برج آتش، پیاده‌روی تا سمت آبشار یا تماشای گله‌های بوفالو، به دست آورید. در طول سال و با تغییر هر فصل، فضاهای طبیعی مینه سوتا فرصت‌های منحصربه‌فردی را به‌منظور کشف و دریافت دیدگاه‌های مختلف مردم پیش روی ما قرار می‌دهند. در ادامه مقاله قبل، این بار به معرفی چهار پارک ملی دیگر می پردازیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

پارک ایالتی فانوس دریایی سنگی

در ساحل شمالی بخش بالایی دریاچه‌ای در مینه سوتا، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌ها به نام پارک ایالتی فانوس دریایی سنگی با زیبایی محیط زیست وجود دارد که بسیار خیره‌کننده و برای بازدیدکنندگان جذاب می‌باشد. یکی از ویژگی‌های کلیدی این پارک ایالتی، وجود سنگ‌ها و صخره‌های شکافته شده و باعظمت، باشکوهی تاریخی و قدیمی و نمایی از یک فانوس دریایی سنگی بر فراز «راکی بلوف» می‌باشد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد. سنگریزه‌های خط ساحلی در امتداد فانوس دریایی، منظره‌ای زیبا را پدید آورده و به لطف نماهای تاریخی و باستانی، شما می‌توانید در این مکان به کاوشی تاریخی در مورد ساختار شکل‌گیری این پارک بپردازید.

بازدیدکنندگان به‌منظور بازدید از فانوس دریایی زیبای این پارک، می‌توانند هم در مسیرهای مخصوص پیاده‌روی و هم به‌صورت کوهنوردی از این نمای زیبا لذت ببرند. مسیر پیاده‌روی در تمام ساحل شمالی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در هنگام شب با سبدی از خریدهای روزانه در این پارک اقامت کرده و از مناظر طبیعی و تماشای فانوس دریایی سنگی لذت ببرید.

مینه سوتا

پارک ایالتی «Tettegouche»

تقریباً در سرتاسر مسیر پارک ایالتی «Tettegouche» شما با منظره‌ای بی‌نظیر همانند یک کارت‌پستال طبیعی روبرو می‌شوید. دلیل این‌همه زیبایی در این پارک، ساحل طبیعی بخش شمالی این پارک است. فضایی که در این خط ساحلی وجود دارد، دربرگیرنده تمام زیبایی‌های طبیعی می‌باشد. سواحل «ویت پپل» و بیش از تقریباً ۲۰ مایل از این منطقه صخره مانند، مسیرهای پیاده‌روی به‌منظور کشف مناظررویایی و سیستم منحصربه‌فرد پارک ایالتی در پیش روی افراد قرار دارد. در این پارک، تورهای عمومی و تفریحی و رودخانه‌ای برای مراسم غسل‌تعمید وجود دارد. اردوگاه‌های تفریحی به‌منظور سکونت بازدیدکنندگان و کاوش در مناطق طبیعی وجود دارد و اگر بخواهید کمی تجملاتی‌تر به تفریح بپردازید می‌توانید به کمپ‌های مخصوص مهمانی و جشن‌های شبانه ملحق شوید.

مینه سوتا

پارک ایالتی گرند پورتیج

بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین آبشار در ایالت مینه سوتا، در پارک ایالتی گرند پورتیج وجود دارد. این پارک در مجاورت مرز کانادا بوده و متعلق به دولت می‌باشد. البته تلاش برای قرارداد اجاره این فضا به هندی‌ها و وزارت منابع طبیعی صورت گرفته است. پارک ایالتی گرند پورتیج فضایی خیره‌کننده همراه با بسترهای طبیعی از نمای آبشار و رودخانه بوده و مکان مناسبی برای تفریح و بازدید منابع طبیعی می‌باشد.

مینه سوتا

پارک ایالتی بانینگ

این پارک ملی در قرن ۱۹ منبع پررونقی از سنگ معدن بوده و در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین فضاهای تاریخی این منطقه به شمار می‌رود. امکان تحصیل در مجاورت این پارک زیبا فراهم آمده و به بازدیدکنندگان نیز اجازه می‌دهد تا با صعود از سنگ‌های معدنی از این فضا لذت ببرند. این منطقه مسیر مناسبی برای پیاده‌روی نیز دارد که در سراسر آن سنگ آهک به چشم می‌خورد. همچنین کوهنوردان می‌توانند یکی از بهترین سفرهای خود را در این منطقه تجربه کنند. این پارک، نقطه مناسبی برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی، صرف ناهار و عکس‌برداری‌های بی‌نظیر می‌باشد. بلیط هواپیما خود را خریداری نمایید

مینه سوتا