موناکو بهشتی کوچک در قلب اروپا
امتیاز ما

موناکو یک سرزمین پادشاهی بسیار کوچک است که در قلب تمدن اروپا واقع شده است. داستان‌های جذابی که از این سرزمین نقل می‌شوند و مناظر فوق‌العاده و بی‌نظیر این کشور کوچک سالیانه توریست‌های زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. موناکو به دلیل داشتن مناظر طبیعی فوق‌العاده و خاص یکی از زیباترین و کوچک‌ترین سرزمین‌های دنیا است که ارزش یک بار بازدید را دارد.

دریای آبی، درختان نخل تنومند و کوه‌های سر به فلک کشیده در ساحل مدیترانه صحنه‌هایی تکرار نشدنی از موناکو را در ذهن توریست‌ها خلق می‌کنند. قسمت صخره‌ای که در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته است بخش تاریخی موناکو محسوب می‌شود که تاریخ ساخت آن به قرن ۱۳ میلادی بازمی‌گردد. در این مقاله می‌خواهیم جاذبه‌های توریستی موناکو را به شما معرفی کنیم شاید این سرزمین به زودی در لیست سفرهای شما قرار بگیرد. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

مونت کارلو، موناکو

مونت کارلو موناکو

شهری که به زیبایی و لوکس بودن در اروپا مشهور است. مونت کارلو یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سرزمین کوچک موناکو است که در بستری از جلوه‌های طبیعی آرمیده است. مونت کارلو در قسمت شمالی بندر موناکو واقع شده است و در میان اهالی سفر به عنوان ثروتمندترین قسمت این قلمرو کوچک شناخته شده است. این شهر به داشتن غذاهای خوشمزه معروف است و رستوران‌های درجه ۱ بسیاری در آن وجود دارند. بهترین سرگرمی توریست‌ها در مونت کارلو خرید از فروشگاه‌های بی‌نظیر و لوکس این شهر است.

قصر شاهزاده

قصر شاهزاده موناکو

در نقطه‌ای بسیار مرتفع از سرزمین موناکو و در شبه جزیره «روشر» یکی از قدیمی‌ترین و مجلل‌ترین قصرهای پادشاهی در دنیا آرمیده است. این قصر به کهن‌ترین خانواده‌های سلطنتی در این منطقه تعلق داشته است و منبع الهام برای ساخت قصه‌های رویایی شاهزادگان و پریان بوده است. نمای پانورامیک از دریا بازدید از این قصر زیبا را به تفریحی فوق‌العاده برای توریست‌ها تبدیل کرده است. تاریخ ساخت این بنا به قرن ۱۳ میلادی بازمی­‌گردد. در آن دوران این ساختمان به عنوان دژ محکم برای حفاظت از سرزمین موناکو مورد استفاده قرار می‌گرفته است. بعدها معماری بنا براساس سلیقه لویی شانزدهم تغییرات بسیاری کرد.

موزه اقیانوس‌شناسی

موزه اقیانوس شناسی موناکو

این موزه که در دل صخره‌های اقیانوسی و در ارتفاع ۹۰ متر از سطح آب قرار گرفته است، یکی از بزرگ‌ترین و طبیعی ترین زیستگاه‌های آبی و آکواریوم در اروپا به حساب می‌آید. ساخت این شاهکار حدود ۱۱ سال به طول انجامیده است. این موزه در سال ۱۹۱۰ افتتاح شده است و محلی برای نمایش موجودات آبی و یافته‌های اقیانوس شناسی در سرزمین موناکو است.

برای خرید بلیط هواپیما  به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.