پاریس فرانسه
امتیاز ما

پاریس همیشه یک ایده خوب است. اگرچه جذابیت شهر روشنایی‌ها بی‌پایان است، تورهای جاذبه­‌های کلیدی فرانسه به سادگی نمی‌­تواند در کنار تور پاریس قرار گیرد. از موزه «لوور» تا «مولین روژ» این سایت­های مشهور پاریس باید در بالای لیست تور فرانسه قرار گیرند. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

لوور

موزه لوور پاریس فرانسه

بزرگترین موزه جهان غرب نیازی به معرفی ندارد. «موزه لوور» محل نگه­داری بیش از 35،000 اثر هنری در چهار سطح، سه بخش و یک حیاط دلپذیر، به عنوان یک قلعه در سال 1190 بنا شد و در قرن 16 تبدیل به یک کاخ سلطنتی شد. «لوور» تا به حال آثار شناخته شده‌­ترین و تأثیرگذارترین هنرمندان جهان را در خود جای داده است.

مجموعه قابل توجهی از آثار هنرمندان برجسته­‌ای چون «لئوناردو داوینچی»، «رافائل» و «یوجین دلکرویکس» به سختی در اینجا گردآوری شده است. بیش از 380،000 اثر برای دیدن در موزه وجود دارد. شما برای دیدن همه این گنجینه فرهنگی ارزشمند به بیش از یک روز نیاز دارید.

برج ایفل

برج ایفل پاریس فرانسه

هیچ سفری به پاریس بدون بازدید از برج ایفل کامل نیست. برج ایفل ابتدا به عنوان نمایشگاه موقت در نمایشگاه جهانی در سال 1889 ساخته شد. این سازه زیبا قلب بسیاری از پاریسی‌­ها را ربود، و بزودی روشن شد که برج اینجا ماندگار است. بلیط این برج آهنی شبکه­‌ای، با وجود شهرتش در سراسر جهان  آنقدر که انتظار می­‌رود گران نیست، با تورهای صعود و رزرو بلیط برای فرار از صف­‌های طولانی، برای توریست­‌ها حدود 30 پوند یا کمتر تمام می­‌شود. یکی از اعجاب­‌انگیزترین سازه­‌های جهان، برج ایفل باید حتما در لیست تور فرانسه شما قرار گیرد.

کشتی­‌های تفریحی رودخانه «سن»

رودخانه سن پاریس فرانسه

وقتی به جاذبه­‌های پاریس فکر می‌کنید شاید کشتی­‌های تفریحی «رودخانه سن» اولین چیزی نباشد که به ذهن شما می‌رسد، «موزه لوور» و «برج ایفل» با افتخار در مکان اول  ایستاده‌اند، اما قلب شهر عشق در آبراه‌­هایش می‌تپد. «رودخانه سن» از کنار سازه­‌های زیبای شهر عبور می‌کند و چشم‌­انداز بی­‌نظیری از مشهورترین مکان­‌های پاریس به شما ارائه می‌دهد. پل­‌ها و کانال­­های آن پس‌زمینه زیبایی برای جنگل بتنی آن سوی آنها فراهم می­‌کند. در حالی که به آرامی در ساحل «رودخانه سن» قدم می‌زنید،مطمئن باشید که هیچ چیز مانند یک سفر با کشتی تفریحی روی رودخانه روز شما را در پاریس کامل نمی­‌کند.

ورسای

کاخ ورسای پاریس فرانسه

«کاخ ورسای» به طور تکنیکی بیرون شهر قرار دارد اما هیچ کتاب راهنمای پاریسی بدون اشاره به آن کامل نیست. «کاخ ورسای» با زمین هفتاد و شش هکتاری، در طول قرن­‌ها محل اصلی دربار سلطنتی و زمین بازی مجللی برای شاهان و ملکه‌ها تا سقوط پادشاهی در سال 1789 بوده است. با 700 اتاق و 67 راه پله، 352 دودکش، 6300 نقاشی، 2100 مجسمه و 5000 مبلمان مدرن هنری، همه بازدیدهای گردشگران از این مقر سلطنتی فوق‌­العاده، از انتظارات پیشی می­‌گیرد.

مولن روژ

مولن روژ پاریس فرانسه

تجربه نشان داده است که «مولن روژ» یک نقطه قابل توجه در مسیر توریستی شما باشد. با نگاه کوتاهی به جذابیت­‌های «مونتمارتر» متوجه می­‌شوید چرا. مسحور کردن مردم برای 100 سال هر شب یک گروه بااستعداد در «مولن روژ» برنامه اجرا می‌کنند.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد فرانسه به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.