پالرمو سیسیل ایتالیا
امتیاز ما

پالرمو شهری واقع در جزایر ایتالیا و مرکز دو استان پالرمو و منطقه مستقل سیسیل است. پالرمو به خاطر تاریخ، معماری، فرهنگ و هنر آشپزی که نقش مهمی را در طول حیاتش ایفا کرده است، مشهور است. این نقطه شروع سفر به قلمرو خلیج پالرمو است که از هر سو با درختان لیمو و نارنج در دشت «کونکا دورو» محصور شده است. پالرمو شهر بسیار زیبایی برای بازدید است بخصوص گنبدهای سبک عربی، ساختمان­‌های مرمرین رنگارنگ، محله «کالسا» و بازار رنگارنگ و پر جنب و جوش «ووچیریا» همانند پوشش سرسبز آن بخصوص در «ویلا جولیا»، باغ­های «گریبالدی» و «پارکو دلا فاووریتا». با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

پالرمو سیسیل ایتالیا

آثار باستانی و مراکز تاریخی در پالرمو گواه گذشته درخشان آن است. آثاری چون «پالازو دی نورمنی» با کلیسای کوچک «پلاتینا» که با موزاییک­‌های قدیمی­ پوشیده شده است. ۵ گنبد قرمز رنگ تکیه­‌گاه کلیسای «سن جیووانی دگلو ارمیتی» است، کلیسای جامع دارای آثار هنری باشکوهی است که یکی از قابل توجه­‌ترین آنها مقبره­‌های شاهنشاهی و سلطنتی است. اگر می­‌خواهید فضاهای داخلی و و گچ­بری­‌های فوق‌العاده را ببینید، حتما از «سانتا زیتا»، کلیسای «سن دومینیکو» و فضاهای روحانی کلیسای مقدس «سن دومینیک» دیدن کنید. شهر کاندلا ایتالیا

پالرمو سیسیل ایتالیا

برخی ساختمان­‌های عمومی نیز هستند که باید در برنامه سفر خود قرار دهید مانند سازه‌­­های با شکوه عرب-نورمن: «استری»، «پلازو چرومونت» یک نمونه عالی از معماری سیسیلی در دهه ۱۳۰۰، تئاتر نئوکلاسیک «ماسیمو»، و «زیسا». شما همچنین باید «باقریه» را ببینید شهر کوچکی که با پوشش گیاهان غنی احاطه شده است. این شهر همچنین برای قرار گرفتن دو ویلای باشکوه قرن هجدهمی، ویلای زیبای «پالاگونیا» و ویلای «والگورنرا» در آن مشهور است. محل موزه «گاتوسو ویلا کاتولیکا» نیز برای آثار هنری شگفت­‌انگیز آن که توسط هنرمندان معاصر خلق شده است، معروف است.

پالرمو سیسیل ایتالیا

سواحل پرهزینه پالرمو کارهای زیادی را برای انجام دادن به شما پیشنهاد می­کند. به کمک فضاهای سنگی و سواحل شگفت­‌انگیزی که آن را به مکان مناسبی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال ماجراجویی هستند یا فقط می­‌خواهند زمانی را کنار ساحل سپری کنند. اینجا جایی است که شما می‌­­توانید در تعداد زیادی از فعالیت­‌های آبی همچنین قایقرانی شرکت کنید. ذخایر طبیعی و حوزه‌­های حفاظت شده مسیرهای خوبی برای پیاده‌­روی هستند.شما می‌توانید پیاده‌روی در ارتفاعات «مدونی» را نیز امتحان کنید. آبگرم «اسکافانی باگنی» و چشمه­‌های «ترمینی» مکان­‌های مناسبی برای درمان بیماری­‌ها، زیبایی و تجدید قوا هستند. تقویم محلی توسط رویدادهای جالبی همچون تظاهرات داخلی سیسیل «تارگا فلوریو»  یا جشن «سانتا روزینا» در جولای در پالرمو ، متمایز شده است.

پالرمو سیسیل ایتالیا

همچنین نمایشگاه‌­های غذایی بی­شماری که محلی‌­ها از آن به عنوان «ساگر» یاد می‌­کنند و مجموعه گسترده‌ای از جشنواره­‌ها است که به محصولات «گنگی» اختصاص داده شده است که به منظور حفظ آداب و رسوم گذشته دهقانان ایتالیایی­‌ برگزار می‌­شود و به ساقه گندم اختصاص داده می­‌شود. جشن­‌های عید پاک اینجا خیلی به مراسم هفته مقدس شبیه است.  اینجا از سنت­‌های اورتودکس یونان را در مراسم­‌هایشان پیروی می‌کنند و این مراسم در «پریزا و موندلا» برگزار می­‌شود. هر کدام از برنامه­‌ها روایت تمثیلی از بهار و زمستان و بین نور و تاریکی است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.