بهترین مکان‌های دنیا برای سفرهای زمستانی را بشناسیم
امتیاز ما

زمستان یکی از زیباترین فصول سال است که جاذبه‌های بسیاری برای مردم به همراه دارد. علاوه بر هوای دل‌انگیز،‌ بارش برف نیز به زیبایی‌های زمستان می‌افزاید. همچنین زمستان فصل تعطیلات بسیاری از کشورهای نیمکره شمالی است و مردم نیز تمایل زیادی به سفر در این فصل دارند. تفریحات و ورزش‌های زمستانی چیزهایی نیستند که بتوان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد به همین دلیل بسیاری از گردشگران و مسافران زمستانی این نوع از تفریحات را در فهرست سفر خود لحاظ می‌کنند. نقاط بسیاری در دنیا وجود دارند که می‌توان تعطیلات زمستانی فوق‌العاده‌ای را در آن‌ها گذراند. سفرهای زمستانی یکی از چیزهایی است که علاقمندان زیادی در دنیا دارد. در این مقاله با گلچین این مناطق، بهترین جاهایی که می‌توانید در زمستان به آن­ها سفر کنید را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

وال دِلِسِر، فرانسه

وال دِلسر فرانسه

یکی از بهترین نقاط دنیا برای  ورزش‌های زمستانی در سال جاری کشور فرانسه است. این کشور با داشتن صدها اقامتگاه زمستانی برای لذت بردن از زمستان و برف به یکی از مقاصد مهم توریست‌ها برای انجام ورزش‌ها و تفریحات زمستانی در سال ۲۰۱۸ تبدیل خواهد شد. اقامتگاه «وال دِلِسِر» یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که توریست‌ها می‌توانند در آن به اسکی و تفریحات زمستانی بپردازند. این اقامتگاه پیست اسکی به طول ۳۰۰ کیلومتر دارد و از این منظر در کل اروپا بی‌نظیر است. حقایق جالب در مورد برف

ویستلر، کانادا

ویستلر کانادا

یکی  از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا به منظور انجام ورزش‌ها و تفریحات زمستانی کشور کانادا است. این کشور به دلیل اقلیم خاصی که دارد در اکثر اوقات سال سرد است و برف زیادی به صورت سالیانه در آن می بارد. این موضوع کانادا را به بهشت گردشگری زمستانی و ورزش‌های زمستانی تبدیل کرده است. اقامتگاه و پیست اسکی «ویستلر» در غرب استان «بریتیش کلمبیا»‌ واقع شده است و در میان اهالی ورزش زمستانی شهرت فراوانی دارد.  فصل زمستان

سنت آنتون، اتریش

سنت آنتون اتریش

کشور اتریش یکی از مرتفع‌ترین سرزمین‌های دنیا است. مساحت زیادی از این کشور از کوهستان‌های مرتفع و مشهور آلپ پوشیده شده است. از این منظر اتریش برای گذران تعطیلات زمستانی و انجام ورزش‌های مخصوص این فصل بسیار مناسب است. سالیانه گردشگران زیادی برای سپری تعطیلات زمستانی به هتل‌ها و اقامتگاه‌های زمستانی این کشور می‌آیند. پیست اسکی «سنت آنتون» یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین مکان‌ها در نوع خود است.

لِوی، فنلاند

لوی فنلاند

یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های زمستانی دنیا که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ رتبه بسیار خوبی را در میان مکان‌های مشابه خود کسب کرده «لِوی» در فنلاند است. این اقامتگاه تفریحات و ورزش‌های زمستانی متعددی را در اختیار مشتاقان این فعالیت‌ها قرار می‌دهند و تنها یک پیست اسکی نیست. به طور کلی در فنلاند گردشگاه‌های زمستانی زیادی وجود دارند که یکی از بهترین‌های آن‌ها لِوی است. ماه فوریه بهترین زمان برای سفر به این نقطه از دنیا به حساب می‌آید. اگر قصد سفر در آینده نزدیک را دارید می‌توانید فنلاند را برای سفرهای زمستانی خود انتخاب کنید.

بانسکو، بلغارستان

بانسکو بلغارستان

شاید وجود نام بلغارستان در این فهرست کمی عجیب باشد اما باید بگوییم که این کشور یکی از بهترین اقامتگاه‌های زمستانی را دارد. این مکان «بانسکو» نام دارد. امکانات موجود در بانسکو به حدی متنوع و فراوان است که سالیانه توریست‌های زیادی به آن می‌آیند و پول زیادی را در این مکان هزینه می‌کنند. البته بانسکو تنها به ارزش تفریحی خلاصه نمی‌شود و دارای ارزش‌های تاریخی نیز هست. این مکان در بلغارستان بسیار قدیمی است. سالیان دراز است که گردشگران به بانسکو سفر می‌کنند تا لحظات خوب و خوشی را برای خود فراهم نمایند. بلغارستان یکی از کشورهایی است که برای انجام سفرهای زمستانی گزینه‌ای عالی به شمار می‌آید.

شاید این فهرست بسیار کوچک و مختصر باشد،‌ اما بدون شک شما را در انتخاب بهترین مکان‌ها برای گذران تعطیلات زمستانی یاری خواهد کرد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.