کانادا
امتیاز ما

انتخاب بهترین مقصد گردشگری در کشوری که عنوان باکیفیت‌ترین مکان دنیا برای زندگی را از آن خود کرده و سالانه پذیرای بیش از ۲۱ میلیون گردشگر از سراسر دنیا می‌باشد کار آسانی نیست. کانادا کشوری‌ست پهناور با زیبایی‌های طبیعی تمام نشدنی‌، از دریاچه‌های کریستالی “بنف” با درختان عظیم افرا گرفته تا تفریحات متنوع “تورنتو” و “مونترال” همه و همه آماده‌اند تا سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور کانادا رقم زنند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این مقصد پرطرفدار هستید برای انتخاب شهر رؤیایی‌تان با ما همراه باشید.

۴ مقصد جذاب گردشگری کانادا

۱-ونکوور

محبوب‌ترین شهر کانادا عنوانی است که می‌توان به ونکورر نسبت داد. این شهر بخشی از استان بریتیش کلمبیا می‌باشد و با داشتن سواحل رؤیایی و کوهستان‌های سرسبز نیمی از زیبایی‌های کانادا را به خود اختصاص داده است. ونکوور برخلاف سایر شهرهای کانادا در بیشتر مواقع سال آب و هوایی معتدل داشته و علاقه‌مندان به طبیعت و تفریحات آبی را به سوی خود جلب می‌کند.

در این شهر می‌توانید یک روز را به گشت‌وگذار در محله‌های قدیمی اختصاص داده و با نشستن در کافه‌های دنج و کوچک با یک قهوه خوش عطر فرانسوی از خودتان پذیرایی کنید. یا بساط پیک‌نیک را در پارک استنلی پهن کرده و یک روز را در دامان طبیعت بگذرانید. استنلی بزرگ‌ترین پارک شهری آمریکای شمالی است و با داشتن تالاب، دریاچه، ساحل و صخره‌های سرسبز متنوع‌ترین تفریحات ونکوور را در خود دارد.

اگر هم تفریحات هیجانی تنها چیزی است که شما را راضی می‌کند، اور فلای ونکوور آماده است تا شجاعتتان را به چالش کشد. این تفریح مهیج ترس و تکنولوژی را با هم پیوند زده و شما را با قرار دادن بر روی صفحه کروی به صورت معلق در هوا نگه می‌دارد.

علاوه بر طبیعت زیبا و تفریحات مهیج موزه‌ها و نمایشگاه‌ها ونکوور نیز برای علاقه‌مندان به هنر و تاریخ سورپرایزی ویژه دارند. نمایش‌های هنری، نمایش‌های علمی زنده، پازل و … از جاذبه‌هایی هستند که در موزه‌های فرهنگی ونکوور می‌بینید. (خرید بلیط تهران ونکوور)

کانادا

ونکوور

مطالب مرتبط

تعطیلاتی هیجان‌انگیز در کارناوال‌های مونترال کانادا

۲-مونترال

مونترال دومین شهر بزرگ فرانسه زبان کانادا است که در استان کبک قرار داشته و بیشتر به داشتن مراکز تجاری بزرگ معروف می‌باشد؛ اما از ساختمان‌های پرزرق‌وبرق تجاری که بگذریم، کم نیستند دیدنی‌هایی که مونترال را در شمار شهرهای گردشگری کانادا قرار داده‌اند.

پارک مونت رویال که در ارتفاع ۲۳۳ قرار گرفته را شاید بتوان محبوب‌ترین جاذبه مونترال نامید. مجسمه ژاک کارتیه، جورج ششم، دریاچه بسیار زیبای بیور، باقی مانده‌های قبایل سرخپوستی و نمای پاناروما از مونترال بخشی از جاذبه‌های مونت رویال هستند.

منطقه قدیمی مونترال از دیگر جاذبه‌های این شهر است که شما را با خود به قرن ۱۷ فرانسه می‌برد. در این منطقه فرهنگ اصیل فرانسوی حاکم است. قدم زدن در میان ساختمان‌های قرن ۱۷،۱۸ و ۱۹ میلادی و خرید از مغازه‌های محلی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات مونترال است.

جزیره مصنوعی جین دراپو، باغ چینی و ژاپنی و خیابان شربروک از دیگر جاذبه‌های مونترال هستند. (خرید بلیط تهران مونترال)

کانادا

مونترال

مطالب مرتبط

معروف‌ترین سواحل کانادا

۳-تورنتو

تورنتو از آن دسته مقاصد است که بدون دیدن آن سفر به کانادا کامل نمی‌شود. این شهر در استان انتاریو قرار گرفته و تفریحات آن به قدری متنوع هستند که هر گردشگر با هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. شاد بودن خصیصه اصلی ساکنان تورنتو است و بیشتر فستیوال‌های کانادا در این شهر برگزار می‌شوند.

آبشار معروف نیاگارا در نزدیکی تورنتو قرار گرفته و با گردشگران با یکی رانندگی کوتاه می‌توانند عظمت این آبشار را پیش روی خود داشته باشند.

برج ۵۵۳ متری CN که نماد تورنتو نیز شناخته می‌شود معروف‌ترین جاذبه شهر است. در CN می‌توانید Edge Walk (پیاده‌روی بدون دست) را تجربه کنید. به بالاترین طبقه برج رفته و چشم‌اندازی بی‌نظیر از آبشار نیاگارا و شهر تورنتو داشته باشید و در نهایت یک شام عالی را در رستوران گردون برج صرف کنید.

در طول اقامتتان در تورنتو بازدید از موزه رویال اونتاریو را در برنامه‌های خود قرار دهید. این موزه بین‌المللی محل نگه‌داری مجموعه‌های بزرگی از تاریخ طبیعت، هنر و فرهنگ سرتاسر دنیا می‌باشد. همچنین نمایش‌های تعاملی از عصر دایناسورها و مصر باستان را در موزه رویال اونتاریو می‌توان دید.

قدم زدن در خیابان‌های تورنتو و تست غذاهای خیابانی، گشت‌وگذار در مراکز خرید، باغ‌وحش تورنتو، آکواریوم ریپلی و مرکز تفریحی راجرز از دیگر مراکز دیدنی تورنتو هستند. (خرید بلیط تهران تورنتو)

کانادا

تورنتو

مطالب مرتبط

راهنمای سفر به کانادا در ماه‌های مختلف سال

۴-بنف

شهر افسانه‌ای کانادا تنها توصیف به حق بنف است. در قلب کوه‌های راکی و در استان آلبرتا یکی از حیرت‌انگیزترین مناطق دنیا را می‌توان دید. پارک ملی بنف منطقه ‌بی‌نهایت زیبا است که نمی‌توان آن را با کلمات توصیف کرد. دریاچه‌ای فیروزه‌ای رنگ که با کوهستان‌های بلند و درختان افرا سرسبز احاطه شده و آرامش محض بر آن حاکم است.

پارک ملی بنف زمستان‌های میزبان عاشقان اسکی و ورزش‌های زمستانی است و در فصل تابستان با تفریحاتی مانند اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و تله کابین از میهمانان پذیرایی می‌کند.

علاوه بر طبیعت زیبا، رستوران‌ها و مراکز خرید این منطقه در هر فصل از سال مملو است از گردشگرانی که مشتاقانه از تماشای طبیعت بازگشته و مشغول صرف غذاهای خوش‌طعم محلی یا خرید سوغاتی هستند.

در پارک ملی بنف می‌توانید از تفریحاتی مانند تماشای شیرجه زدن پنگوئن‌ها، قدم زدن در روستای تاریخی هریتاژ پارک، موزه‌ها و گوش دادن موسیقی در استودیو بل لذت ببرید.

کانادا