امتیاز ما

در سال جاری که رو به اتمام است، کجا را برای رفتن با همسر خود انتخاب می‌کنید؟ بجای سریع بردن او به هرجایی برای تعطیلات کاری کنید که بتواند نفسی بکشد، با بازدید از مناظر تماشایی، باعث آرامش ذهن او شوید. در کل هیچ چیز بهتر از خیره شدن به طبیعت در حالی که در کنار همسر خود ایستاده‌اید، نیست.

۹ مقصد هیجان‌انگیز

۱-ترکیه، استانبول

استانبول معبر جزایر پرنس است که با سواری در پشت کالسکه‌ای که اسب دارد و تماشای غروب آفتاب از بالای خلیج شاخ طلایی و بازدید از کافه پیر لوتی به عنوان یک مقصد هیجان‌انگیز، تعطیلاتی متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. (جهت خرید بلیط تهران استانبول به سایت dooronazdik.com مراجعه کنید)

۲-هتل کاتیکیز، یونان

این هتل دارای یک منظره مهیج از دهانه مخروطی آتشفشان، چشمه‌های جاودانه و فضاهای مای غرق در نور سفید است که باعث شده این هتل را به عاشقانه‌ترین مکان جزیره سانتورینی تبدیل شود.

۳-بانجار تولا، مادهیا پرادش

خانه جنگلی سیاحتی که در کنار رودخانه بانجار واقع شده است. با گیاهان زیبای بامبو و اتاق‌های چوبی، آن را به یک مقصد هیجان‌انگیز برای آخر هفته رمانتیک تبدیل کرده است.

مقصد هیجان‌انگیز

مادهیا پرادش

مطالب مرتبط

بهترین جزایر پاناما برای تعطیلات تابستانی

۴-آژودا، پرتغال

نشستن در زیر سایبان‌های درخشان در خیابان آژودا در یکی از زیباترین مناطق جهان، چیزی است که در آژودا تجربه می‌کنید.

۵-دریاچه لوک تاک، مانیپور

احساس الهام بخشی که هنگام تماشای جزایر معلق با عشق زیبایتان دارید، مثل این می‌ماند که تنها شما دو نفر در این سیاره هستید؛ و اگر خوش شانس باشید، آهوی رقاص نایاب کوهی برای شما دو نفر رقصی می‌کند.

۶-قطار اکسپرس شرقی

Express & Oriental Express یک قطار لوکس است که مسافران بین سنگاپور، مالزی و تایلند را جابه‌جا می‌کند. از چشم‌انداز اطراف خود درکابین شخصی مجلل لذت ببرید. گیاهان سبز سنگاپور را از نزدیک ببینید، رودخانه افسانه‌ای کوایی که به سمت مالزی می‌رود، گذر از جنگل‌های جنوب تایلند. یک سفر مرموز را انتخاب کنید و خود را برای خلق یک خاطره فراموش‌نشدنی آماده کنید.

مقصد هیجان‌انگیز

قطار اکسپرس شرقی

مطالب مرتبط

بهترین آبشارهای کامبوج که باید بخشی از سفر بعدی شما باشند

۷-نجریل، جامائیکا

هیجان بسیار را در خانه‌های ییلاقی، در بالای صخره سنگی و در بالای خلیج عمیق آبی تجربه کنید. باهم در ساحل درخشان هنگام غروب قدم بزنید و به نور شمع شامتان بنگرید. بیایید و عاشق شوید.

آیا هنوز می‌خواهید سال نو را در جزایر گوآ برای تعطیلاتی که هر ساله از وقتی ۱۸ ساله شدید تکراری بگذرانید؟ بجای آن از فشارهای روحیتان به سمت این مقصد هیجان‌انگیز فرار کنید.

۸-اوبود، بالی

اوبود مکان عاشقانه‌ای مناسب برای هر زوجی است که از هنر، طبیعت، غذای سالم و خلاقیت لذت می‌برند.

یک اسکوتر را اجاره کنید و در حالی که زیبایی‌های اطراف خود را مشاهده می‌کنید، از زمین‌های برنج لذت ببرید. از معابد آن بازدید کنید و در فرهنگ سنتی بالی گم شوید. در یک ویلا زیبا یا در یکی از هتل‌های زیبا در جنگل سرسبز که شما را احاطه کرده است، استراحت کنید و از آرامش آن لذت ببرید.

۹-بروژ، بلژیک

بروژ یک شهر قرون وسطایی افسانه‌ای است و با داشتن میادین زیبا، کانال‌های زیبا و خیابان‌های سنگفرش، واقعاً یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای اروپای قدیمی است! بروژ با کانال‌های رؤیایی خود که از مرکز شهر عبور می‌کند، ونیز شمالی نامیده شده است.

مطالب مرتبط

استراحتگاه‌های لوکس در لائوس

مقصد هیجان‌انگیز

بروژ، بلژیک