بالی بهشت اندونزی
امتیاز ما

درمیان بیش از ۱۷۰۰۰ جزیره‌ای که در کشور اندونزی وجود دارد بالی همچون نگینی در قلب صنعت توریسم می‌درخشد. سالیانه تعداد زیادی توریست پا به این جزیره می‌گذارند در حالی که مناطق گرمسیری زیادی در سراسر دنیا برای آن‌ها وجود دارد. در این مقاله به بررسی دلایل جذابیت بالی در میان گردشگران داخلی و خارجی این منطقه خواهیم پرداخت. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

سواحل ایده‌آل و منحصر بفرد

در جزیره تعداد زیادی ساحل زیبا و شگفت‌انگیز وجود دارد که این خود دلیلی روشن بر جذابیت این منطقه برای توریست‌ها خواهد بود. جالب است بدانید که هرکدام از این ساحل‌ها، ویژگی‌های منحصر بفردی دارند و اگر شما برای رفتن به تک‌تک آن‌ها زمان بگذارید هرگز دچار تکرار نخواهید شد. ورزش‌های آبی و تفریحات ساحلی از جمله فعالیت‌هایی است که توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند. در بالی همچنین می‌توان سواحل اختصاصی و فوق لوکسی را پیدا کرد که مناظر خاص و تکرارنشدنی را پیش چشم گردشگران می‌گذارند.

فرهنگ غنی و خیره کننده

پیش از آن‌که تنها مجذوب ظاهر زیبای این جزیره شوید بهتر است بدانید که فرهنگ و معنویت نیز در این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این جزیره مردمان زیادی با فرهنگ و آداب و رسوم مختلف زندگی می‌کنند و این موجب شده تا غنای فرهنگی این منطقه بسیار بالا باشد. جشن‌ها و رویدادهای زیادی از گذشته در فرهنگ این مردم وجود داشته که امروزه نیز با شور و اشتیاق همچنان پابرجاست. در این جشن‌ها موسیقی و رقص بیش از پیش خودنمایی می‌کند. سوغات بالی

مراسم مذهبی

مردم این جزیره به معنویات و روح اعتقاد بسیاری دارند. بیشتر مردم در این جزیره به مذهب هندو گرایش دارند. خانه‌ها در بالی بیشتر به معابد کوچک شبیه است. مردم در خانه‌های خود هر روز به دعا و نیایش می‌پردازند. یکی از تفریحات توریستی در بالی گشت‌وگذار میان معابد رنگارنگ است. این کار گردشگران را با روح معنویت و فرهنگ در بالی آشنا می‌کند.
ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در جزیره
افرادی که روحیه ماجراجویانه دارند می‌توانند در بالی تفریحات زیادی برای خود دست‌ و پا کنند. سوار شدن بر قایق‌های بادبانی سبک، موج‌سواری و اسکی روی آب و غواصی در آب‌های بی‌انتهای اقیانوس آرام از جمله این فعالیت‌ها است.

لذت خرید

از صنایع دستی و سوغاتی‌های اورجینال در این جزیره تا لباس‌های زیبای محلی که توسط مردم طراحی شده‌اند را می‌توانید در مراکز خرید و فروشگاه‌های بالی پیدا کنید. یکی از فعالیت‌های مهم مردم در بالی خرید‌ و فروش است بنابراین بوتیک ها و مراکز خرید رونق زیادی دارند. اگر به بالی سفر می‌کنید یک چمدان اضافه برای خود ببرید چرا که وسوسه خرید بی‌شک شما را دست خالی به خانه باز نمی‌گرداند.
مهمان‌نوازی مردم بالی
بیشتر توریست‌هایی که به بالی سفر می‌کنند مردم این جزیره را بسیار خونگرم و مهمان‌نواز می‌دانند. پیدا کردن دوست در بالی از هر جای دیگر در دنیا ساده‌تر است و مردم محلی نیز اشتیاق زیادی به هم‌صحبتی با توریست‌ها دارند.

هنر

مردم بالی در هرحال و به هرطریقی به انجام کارهای هنری می‌پردازند. این موضوع را می‌توان به سادگی از گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری که در گوشه گوشه‌ی جزیره برگزار می‌شود فهمید. در تمامی فضای این جزیره می‌توان انرژی مثبتی که از روح متعالی هنر نشات گرفته را به سادگی حس کرد و از آن لذت برد.

زیبایی‌های شگرف در طبیعت

علاوه بر سواحل خیره‌کننده و معابد جادویی و سحرانگیز، بالی زیبایی‌های دیگری نیز درون خود پنهان کرده است. کوهستان باشکوه در این منطقه با پوششی سبز از درختان، دریاچه‌های درخشان، آبشارهای فوق‌العاده، مزارع برنج، رودخانه‌های سحرآمیز و دره‌های رمزآلود، همه و همه زیبایی‌های این جواهر گردشگری در اندونزی را به کمال می‌رسانند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.