سفر به گوا
امتیاز ما

وقتی اسم گوا را می شنوید چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ احتمالاً سواحل آفتابی، ورزش های آبی، سفرهای رودخانه ای، کوسه های زیبا و غذاهای دریایی. همچنین بازارهای جذاب و زندگی شبانه در گوا که باعث جذب گردشگران از سراسر جهان می شود. اما شما نیاز به اطلاعاتی دارید که در زمان سفر به گوا از آن برای برنامه ریزی سفر خود استفاده کنید.  این اطلاعات در ادامه آمده است. خرید بلیط هواپیما تهران سنگاپور

با خواندن این مقاله اطلاعات زیر را کسب می کنید:

  • آب و هوا در گوا
  • بهترین زمان برای بازدید از گوا
  • بهترین تفریحات در گوا
  • بهترین غذاهای گوا

سفر به گوا

آب و هوا در گوا

اگر قصد دارید در گوا گشت و گذار کنید، باید از قبل از وضعیت آب و هوایی گوا مطلع باشید. در ادامه، راهنمایی را برای شما گردآوری کرده ایم تا در این زمینه به شما کمک کند.

تابستان: فصل تابستان در گوا از مارس آغاز می شود و تا ماه می ادامه می یابد. هوا در تابستان گرم و مرطوب است و درجه حرارت بین ۲۸ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان است.

موسمی: فصل موسمی از ژوئن به گوا می آید و تا سپتامبر ادامه دارد. در این فصل، گوا غالبا بارانی است و این باران باعث می شود که سواحل شاد و تازه به نظر می رسد.

زمستان: اکتبر تا فوریه ، فصل زمستان در گوا است. درجه حرارت بین ۲۱ تا ۲۸ درجه سانتیگراد است. در این فصل هوا خنک است و برای همه ورزش های آبی و مهمانی های ساحلی بسیار مناسب است.

بهترین زمان برای سفر به گوا

ماه های زمستانی بهترین زمان برای سفر به گوا است. هوا خنک و آرامش بخش است و گردشگران می توانند در طول زمستان از ورزش های تفریحی و ساحلی در ساحل لذت ببرند. علاوه بر این، بسیاری از جشنواره های گوا مانند سان برن، کریسمس و سال نو که بسیار با عظمت و بی نظیر است در این فصل جشن گرفته می شود و گردشگران زیادی را در طول فصل به خود جلب می کند. سواحل گوا در طول فصل موسمی روح بخش است. اگرچه ورزش های آبی در فصل موسمی امکان پذیر نیست، اما طراوت باران و اماکن دیدنی و مجلل باعث می شود تا فصل موسمی، بهترین زمان سفر برای سفر به گوا برای همه علاقه مندان به طبیعت و عکاسان باشد.

۴ تفریحی که در سفر به گوا باید تجربه کرد

گوا تمام آنچه که برای ماجراجویی و سرگرمی در ذهن دارید را در خود دارد. می توانید گشت و گذار کنید، غواصی کنید. در اینجا لیستی از ۴ جاذبه های تفریحی در در گوا آمده است.

  1. گوا – ورزش های آبی را امتحان کنید

تعطیلات در گوا و غرق شدن در ورزش های آبی لذتی وصف ناشدنی است. از گشت و گذار، اسکی روی آب، رفتینگ، قایقرانی گرفته تا غواصی، پارازایلینگ و جت اسکی، گوا فرصتهای بی نظیری را برای تفریح کودکان شما دارد. فراموش نکنید که نیمی از روز را در تعطیلات خود در گوا به چنین فعالیتهای فوق العاده و سرگرم کننده بپردازید. شما می توانید این ورزشهای آبی را تقریباً در تمام سواحل معروف گوا مانند Calangute ، Baga ، Colva ، Candolim و Vagator تجربه کنید.

 

  1. رودخانه ماندووی – کروز

تورهای مختلفی برای سفرهای شبانه روی رودخانه ماندووی وجود دارد. این سفرها عموما در زمان غروب آفتاب انجام می شود و با عبور از میان قایق های بزرگ از کنار رودخانه عبور می کنید و از منظره های خیره کننده غروب خورشید لذت می برید. بسیاری از سفرهای دریایی برنامه های فرهنگی نیز برگزار می کنند، برنامه هایی همچون رقص و موسیقی سنتی Goanese که بعد از شام برپا می شود. همچنین برخی از سفرها شام ویژه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ بعد از ظهر نیز دارد و به مهمانان اجازه می دهند از مناظر زیبای Goanese در زمان شام لذت ببرند. بسته به مدت سفر شما، یکی از کروزهای رودخانه ماندووی را انتخاب کنید و از زیبای طبیعت و منار بعد از غروب آفتاب لذت ببرید. رزرو هتل در گوآ

سفر به گوا

  1. گوا – تماشای دلفین

نوار ساحلی گوا زیستگاه دلفین های زیبا و سایر موجودات دریایی است. در زمان اقامت خود در گوا، تور قایق دلفین را امتحان کنید و اگر خوش شانس باشید می توانید دلفین ها را ببینید. سواحلی مانند Candolim ، پروانه ، Baga و Sinquerim به دلفین ها بسیار مشهور هستند و Grand Island نیز به وجود دلفین هایش شناخته شده است. بسیاری از آژانس ها، تور قایق دارند که شما را به تماشای دلفین ها می برند. حتما یک تور قایق برای دیدن دلفین ها رزرو کنید.

سفر به گوا

  1. گوا – از زندگی شبانه لذت ببرید

تفریحات گوا فقط مربوط به سواحل و ورزش های آبی نیست. زندگی شبانه در گوا افسانه ای است و تجربیات شگفت انگیزی را برای همه ارائه می دهد. در کنار تفریحات ساحلی، از غذاها ساحلی را بچشید و از موسیقی زنده آن لذت ببرید. بنابراین، اگر شما علاقمند به مهمانی هستید، از این زندگی شبانه در طول اقامت خود لذت ببرید.

۵ مکان برای غذا خوردن در سفر به گوا

آیا در مورد اینکه در گوا چی می خواهید بخورید، کنجکاوید؟ نگران نباشید، گوا تعداد زیادی گزینه برای گیاهخواران و غیر گیاهخواران دارد. اگر فکر می کنید گوا مترادف غذاهای دریایی است، تصور خود را تغییردهید چراکه گوا طیف گسترده ای از انواع غذاها از تالیک شکلات گرفته تا غذهای مدرن، از آشپزی هندی پیشی گرفته است:

  1. رستوران دهکده باتی

وقتی در گوا هستید، مانند اهالی گوا غذا بخورید. و اگر از غذاهای خانگی اهالی گوا بخورید، می تواند از جذابیت این رستوران خانوادگی دنج و محبوب لذت ببرید. در واقع ، دهکده باتی یکی از بهترین مکان های گوا برای امتحان کردن غذاهای اصیل محلی است. حتی یک خرچنگ سرخ شده ساده ، ​​وندالو خوک یا ماهی گوایی در اینجا، مزه فوق العاده ای دارد. بهترین رستوران های گوآ

ساعات کار: ۶:۳۰ عصر تا ۱۱ شب

چه بخوریم: کاکوی مرغ ، کجو فانی، و سروا دورا(یک غذای شیرین پرتغالی)

متوسط ​​هزینه برای دو نفر: ۸ دلار

آدرس: بهاتی ودو ، نرول

  1. نهنگ آبی

رستوران نهنگ آبی، مورد علاقه کسانی است که عاشق غذاهای ساحلی هستند که می توان به غذاهای دریایی مجلل، انواع ماکارونی اشاره کرد. همه چیز در نهنگ آبی آب دهان شما راه میاندازد. علاوه بر این، منظره بدون مانع دریا، مطمئناً یک امتیاز برای این رستوران محسوب می شود.

ساعات کار: ۸:۰۰ صبح تا ۴:۰۰ بعد از ظهر و ۷:۰۰ بعد از ظهر تا ۱۱:۳۰ شب

چه بخوریم: خرمالو را در سس سیر کره و پودر ریفیدو امتحان کنید

هزینه متوسط ​​برای دو نفر: ۹ دلار

آدرس: ساحل بگا، روبروی کلوپ ساحل رویال گوان

  1. La Plage

این رستوران جذاب و دنج La Plage یکی از مکان هایی است که باید غذاهای آن را در زمان اقامت خود در گوا امتحان کنید.  این رستوران در ساحل است و محل نشیمن را می توان در فضای باز همراه با دکوراسیون هنری انتخاب کنید. این رستوران در واقع یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن از غذاهای فرانسوی در گوا است و خدمات خود را محترمانه و سریع ارائه می دهد که باعث شده است که بسیار مورد علاقه همگان باشد.

ساعات کار: ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

چه بخوریم: مرغ همبرگر و گوشت گاو کارائیب. اگر دوستدار شیرینی هستند، هرگز شکلات تالی که دسر مخصوص این رستوران است را از دست ندهید.

هزینه متوسط ​​برای دو نفر: ۱۲ دلار

آدرس: ساحل اشنوم ، مندرم