بهترین غذاهای فیلیپینی
امتیاز ما

به تازگی غذاهای فیلیپینی به عنوان غذاهای پر حجم در دنیای آشپزی شناخته شده است. این کشور با وجود انواع و اقسام تاثیراتی که در طول تاریخ غنی خود از کشورهای دیگر گرفته است، روش های زیادی برای پخت و پز با مواد غذایی زیاد و ترکیب طعم دهنده ها و مواد غذایی خوشمزه دارد. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.  خرید بلیط هواپیما تهران مانیل

بهترین غذاهای فیلیپینی

آدوبو

این غذای فیلیپینی یکی از خوشمزه ترین غذاهای فیلیپینی است که با استفاده از خورشت گوشت( معمولا مرغ، گوشت خوک یا ترکیبی از هر دو) در سس سویا و سرکه درست می شود و به آن ادویه های خاص،گیاهان خاص و جلبک می زنند. برای کامل شدن این لذت می توانید استخوان ها را جدا کنید و برای خوشمزه تر شدن آن را سرخ کنید.

بهترین غذاهای فیلیپینی

کر-کر

این خورشت معمولا با سس بادام زمینی و با دم گاو درست می شود اما با دیگر برنج ها و گوشت ها گاو نیز پخته می شود. بومیان فیلیپین کر-کر را بدون داشتن باگونگ که نوعی خمیر دریایی است کامل نمی دانند. جاذبه های گردشگری فیلیپین

بهترین غذاهای فیلیپینی

لچون

یکی از بهترین، بی رقیب ترین و معروف ترین غذاهای فیلیپینی ، لچون است. خوک درسته را روی آتش سرخ می کنند تا پوست آن کاملا ترد و خوشمزه شود. بهترین و خوشمزه ترین شیوه پخت را در جزیره سبو پیدا می کنید.

بهترین غذاهای فیلیپینی

سینگانگ

سینیگانگ، پینوی کلاسیکی است که مزه ای ترش دارد و پر از سبزیجات مختلف، گوشت خوک، میگو و ماهی است. رزرو هتل در مانیل

  بهترین غذاهای فیلیپینی

پاتا ترد

اگر نتوانستید لچون را تست کنید یک تکه از پاتای ترد را می توانید جایگزین آن کنید. پاتا ران سرخ شده خوک است که با سس سویا و مقدار زیادی سیر و فلفل قرمز پخته می شود.

بهترین غذاهای فیلیپینی

سیزیگ

این غذا که گوشت سرخ شده صورت خوک است را روی صفحات داغ سنگی می پزند و در بین فیلیپینی ها بسیار پر طرفدار است. فیلیپینی ها هیچ قسمتی از خوک را بیرون نمی اندازند. گاهی این گوشت را با مایونز و تخم مرغ خام مخلوط می کنند. اما در روش سنتی آن را با مغز خوک سرخ می کنند. رستوران های حلال در فیلیپین

بهترین غذاهای فیلیپینی

Pancit Guisado

یکی از پر طرفدارترین غذاهای فیلیپینی در بین خارجی ها همین غذا است. رشته هایی که به آن نودل می گویند و به عنوان سمبل زندگی طولانی هستند و در جشن های خود آن را می پزند. رشته فرنگی های چرخ شده با سبزیجات و گوشت های خرد شده که در آبگوشت، سس سویا و سس ماهی پخته می شوند.

بهترین غذاهای فیلیپینی

بولالو

خوردن سوپ بولالو خوشمزه و داغ در یک روز بارانی در بین فیلیپینی ها بسیار رواج دارد. این سوپ را از گوشت گاو و مغز استخوان گاو می پزند، سپس مقداری آب با سس ماهی، پیاز و فلفل دلمه ای و سبزیجات معطر به آن اضافه می کنند. این سوپ در استان باتانگاس در منطقه جنوبی لوزون بسیار شناخته شده است.

بهترین غذاهای فیلیپینی

کباب خوک

کباب گوشت خوک پینوی به عنوان میان وعده غذایی بسیار مورد علاقه مردم فیلیپین است. این کباب که بافتی نرم دارد با برنج های خوش عطر سرو می شود. نیازی نیست در خیابان های فیلیپین گرسنه قدم بزنید، تمام فروشندگان خیابانی این غذا را به راحتی برای شما آماده می کنند.

بهترین غذاهای فیلیپینی

پالابوک

این غذا پرتقال و مربا دارد و دارای بافتی نرم و خوشمزه است که با سس میگو مخلوط می شود. رنگ زیبای این غذا از پودر آناتو است. این غذا با تخم مرغ آب پز، گوشت خوک سرخ شده، پیاز و تکه های ماهی دودی مخلوط و سرو می شود.

بهترین غذاهای فیلیپینی