مقصدهای ماه عسل
امتیاز ما

لوکس ترین ماه عسل با هر بودجه ای که در نظر گرفته اید امکان پذیر است. اطلاعاتی که در این مقاله برای شما ارائه می دهیم، قابل باور نخواهد بود! به دلیل آنکه ما بهترین مقصدهای ماه عسل را برای هر بودجه پیشنهاد کرده ایم. به این لیست از بهترین مقصدهای ماه عسل خود در سال ۲۰۱۹ نگاهی بیندازید! با  مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید. خرید ارزان بلیط هواپیما

مقصدهای ماه عسل

جزیره موریس و رئونیون تجربه: عجیب و غریب

Mauritius & Reunion Island

یک ماه عسل عجیب و غریب در یک ساحل آرام مدنظرتان است؟ این جزیره یکی از بهترین مقصدهای ماه عسل است!
کارهایی که باید تجربه کنید: زوج ها می توانند دلفین ها و نهنگ ها را تماشا کنند، در یک جزیره خصوصی به یک قرار عاشقانه بروند، در یک سفر دریایی با گربه دریایی بروند و با پاراگلاید به صورت رایگان پرواز کنند، یک اسکوتر زیر آب زیرزمینی یا یک جکوزی دونفره را اجاره کنند. برای یک ماه عسل پرماجرا ، به دهانه های آتشفشان فعال در جزایر رئونیون بروند. ماه عسل در یونان
بهترین زمان سفر: آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا دسامبر

مقصدهای ماه عسل

کامبوج : زمان خود را در سواحل بکر صرف کنید

اگر می خواهید به یک مقصد بین المللی برای ماه عسل بروید اما نگرانی بودجه دارید، کامبوج جایی مناسب برای شما و شریک زندگی شما خواهد بود. کامبوج از جمله ارزان ترین مقصدهای ماه عسل است که برای اقامت لوکس و عاشقانه در سواحل بکر، ایده آل است.
کارهایی که باید تجربه کنید: برای اقامتی عاشقانه ، اتاقی را در Saracen Bay Resort رزرو کنید ، در امتداد جاده های وسیع کامبوج با عزیزان خود قدم بزنید و با یک غذای دریایی دلپذیر خود را مهمان یک غذای دلچسب کنید.
مکانهای ایده آل برای ماه عسل: Siem Reap ، Angkor

مقصدهای ماه عسل

بالکان: منظره های نفس گیر و مردمانی مهمان نواز

منطقه بالکان جایی است که مستقیماً با روح صحبت می کند، این گوشه اروپا چندان شلوغ نیست و کمتر معروف است. جذابیت های فرهنگی و منظره ای بالکان، شما را مجذوب خود خواهد کرد. کشورهای مونته نگرو ، بلغارستان ، کرواسی و رومانی در این منطقه قرار دارند.
کارهایی که باید تجربه کنید: از میان سواحل عجیب و غریب و راز آلود عبور کنید، از زندگی شبانه در شهرهای مختلف کشورهای مختلف منطقه لذت ببرید، در پارک های آبی تفریح کنید، در موزه ها قدم بزنید و از یک شام رمانتیک با نور شمع و یک منظره زیبا لذت ببرید.
بهترین زمان سفر: هر زمان که بتوانید برنامه سفر خود را بچینید، زمان مناسبی خواهد بود. عاسقانه ترین اقامتگاه ها ایسلند

مقصدهای ماه عسل

پراگ: شهر با جذابیت های معماری قدیمی و حماسی

شهر پراگ که بخاطر ساختمانهای به سبک باروک، کلیساهای با طراحی گوتیک و قرون وسطایی معروف شده است. این شهر احساس زیبایی از دنیای قدیمی را به شما منتقل می کند. سفر به پراگ شما را به عقب برمی گرداند و تجربه ای بی نظیری از ماه عسل را به شما هدیه می کند! در این شهر می توان اجناس ارزان را خریداری کرد و همچنین خرید های گرانی همچون جواهرات شیک و دکوراسیون منزل را نیز تجره کنید.

بهترین زمان سفر: در طول بهار

جاذبه های گردشگری پراگ

هونولولو : مخصوص زوج هایی که عاشق غذا هستند

اگر تابحال به فکر مقصد های عاشقانه بین المللی ماه عسل بوده اید، حتما هاوایی تا به حال به ذهن شما خطور کرده است. این شهر خیره کننده در هاوایی ارزش هر ریال خرج کردن شما را دارد. سواحل، نخل ها، پینا کلادا و رویداد های متفاوت باعث می شود ماه عسل شما به یک جشن تبدیل کند. ماه عسل در بالی
کارهایی که باید تجربه کنید: تور هلیکوپتر ، غواصی با کوسه ، تور آتشفشان، تماشای غروب آفتاب، ساحل و جزیره.
بهترین زمان سفر: ماه های آوریل، مه، سپتامبر و اکتبر

حیات شبانه در هونولولو Honolulu