سواحل گوا / جاذبه های دیدنی گوا
امتیاز ما

لیست جاذبه های دیدنی گوا بسیار طولانی است، از سواحل پرهیاهو مانند Baga گرفته تا کلیساهای زیبا در Goa Old، مکان های مختلفی برای بازدید دارد. گوا سواحل آفتابی ، نخلستان ها ، مزارع بادام زمینی ، بناهای تاریخی، غذاهای لذیذی همچون برنج کاری، ماهی، Fenny Cashew و جشنواره ها و بازارهایی برای گشت و گذار دارد. زندگی شبانه در گوا بسیار پرهیجان و زنده است و همچنین می توان در سواحل آرام آن طلوع خورشید را به نظاره نشست. در ادامه، سواحل گوا  و تفریحاتی که در گوا می توان انجام داد آمده است که هر ساله توجه بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

جاذبه های دیدنی گوا

بازار شبانه آرپورا (Arpora)

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی گوا ، بازار شبانه آن است که بهترین مکان برای خرید سوغاتی و لباس های زیبا است که باید آن را امتحان کنید. بدون آمدن به این بازارها، سفر گوآ شما کامل نمی شود. رزرو هتل در گوآ

گوآ قدیمی

گوآ قدیمی بسیار جذاب است. اگر دوست داشتید حمام آفتاب بگیرید روز فرهنگ و آموزش را انتخاب کنید که در میان بقایای به جا مانده از دوره استعمار پرتقال برگزار می شود. همچنین اگر صبح زود بیدار شوید، می توانید علاوه بر آن از پایتخت بزرگ پانجیم نیز دیدن کنید.

سواحل گوا

سواحل گوا  پالولم

این ساحل ساکت ترین و بکرترین ساحل گوا است. اگر به اینجا بیایید می توانید ۴۰ سال آرامش گوآ را ببینید. آرامشی که در آن از هیاهو و توریستم صنعتی خبری نیست.

سواحل گوا

تور دوچرخه موتوری

یکی از بهترین کارهایی که در گوآ می توانید انجام دهید، کرایه اسکوتر و دوچرخه است که با آن دور جزیره و جنگل ها را می توانید بگردید. اگر راه را گم کردید لازم نیست نگران باشید به سادگی با سوال از افراد محلی می توانید راه را پیدا کنید. جزیره سنتوزا سنگاپور

سواحل گوا  – آگوآدا(Aguada)

در حالی که در یکی از جاذبه های دیدنی گوا قلعه آگوآدا هستید، منظره زیبای ساحل شما را حیرت زده می کند. منظره ای بکر با پس زمینه ارگ باستانی چشم هر مسافری را نوازش می کند.

سواحل گوا

سواحل گوا  – آرامبول (Arambol)

با حال و هوای بوهومیایی که این ساحل دارد، باعث شده که به مقصد گردشگران و علاقه مندان زیادی تبدیل شود. می توانید با کوله پشتی به جاهای بکر و آرام آن بروید. همچنین این مکان مقصدی مناسب برای زوج های جوان نیز هست.

ساحل باگا

ساحل Baga مرکز جاذبه های دیدنی در گوآ است. امواج سفید رنگ دریا بر روی شن های سفید، هنگامی که به پاهایتان می خورد تمام ناخوشی های گذشته را از یادتان می برد. این ساحل با درختان نخل زیبایی زیادی را به چشمانتان هدیه می کند. از دیگر تفریحات این ساحل می توان به پاراسلینگ، قایق سواری و آفتاب گرفتن در ساحل اشاره کرد. خرید بلیط هواپیما تهران سنگاپور

ساحل پروانه

این ساحل زیبای پروانه در سمت شمال ساحل پالولم واقع شده است و یکی از ساکت ترین و بکرترین سواحل گوا  است و برای کسانی که مکان های خلوت و تنها را دوست دارند بهترین گزینه است. در این ساحل می توان با قایق موج ها را شکست داد و دلفین ها را تماشا کرد.

سواحل گوا

ساحل کالانگوت

این ساحل به ملکه سواحل نیز معروف است. این ساحل بیشتر محل هیپی های اروپا است. در ساحل کالانگوت می توانید ماجراجویی کاملی را با پاراسلینگ، اسکی روی آب و گشت و گذار با دلفین ها را تجربه کنید. در این ساحل ۲ روز کامل می توانید با عشق تان یا دوستانتان تفریح کنید. ماه عسل در سنگاپور

ساحل کولوا

این ساحل در ۳۳ کیلومتری ایستگاه اتوبوس Panjim Kadamba قرار دارد و با ایستگاه راه آهن مارگائو ۸ کیلومتر فاصله دارد. این ساحل جنوبی گوا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین سواحل واقع در منطقه جنوبی گوا است. همچنین یکی از بهترین سواحل کل ایالت شمرده می شود.

ساحل کانسولیم

این ساحل به همراه آروسیم و کوئلیم دومین ساحلی بزرگ در کل کشور هند را تشکیل می دهند. ساحل Cansaulim بخش بزرگی از ساحل Velsao به حساب می آید. این ساحل خاص به ماسه های سفید و نخلستان های متنوع معروف است. اگر می خواهید آرام ترین سواحل گوا  را کشف کنید ، بازدید از ساحل Cansaulim را فراموش نکنید.