جزیره سنتوزا در سنگاپور
امتیاز ما

جزیره سنتوزا در سنگاپور با داشتن امکان اقامت در لوکس‌ترین استراحتگاه های دنیا تا مشاهده محسور کننده نمایش لیزر، بازدید از سواحل بکر و دست نخورده و پارک های ماجراجویی و هیجان آور، تعطیلات شما را خاطزه انگیز خواهد کرد. ما گلچینی از بهترین کارهایی که درتعطیلات طولانی مدت جزیره سنتوزا در سنگاپور می توانید انجام دهید را انتخاب کرده‌ایم. . با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما تهران سنگاپور

جزیره سنتوزا در سنگاپور

مدهوش  استودیوهای جهانی خیره کننده و پر زرق و برق شوید

بدون شک یکی از بهترین کارهایی که در جزیره سنتوزا در سنگاپور می‌توان انجام داد این است که به کودک درون خود اجازه دهید توسط شگفتی‌های بی نهایت استودیوهای جهانی حیرت زده و هیجان زده شود. استودیوهای جهانی با داشتن هفت بخش جالب، نمایش های بی شمار و ۲۴ مسابقه جالب، مکانی عالی برای گذراندن یک روز سرگرم کننده با خانواده است. از دایناسورها در دنیای گمشده گرفته تا مرداب Shrek و بخش بسیار محبوب ماداگاسکار، بچه ها از دیدار با شخصیت های مورد علاقه خود و با دیدن مسابقات و نمایش های شگفت انگیز خوشحال می شوند. با وجود طیف گسترده ای از فروشگاه های مواد غذایی، می توانید از یک روز عالی و شگفت انگیز در این سرزمین رویاها لذت ببرید. ماه عسل در سنگاپور

محبوب ترین تفریحات: سرگرمی هایی هیجان انگیز که آدرنالین را بالا می برد همانند Battlestar Galactica،Revenge of Mummy، TRANSFORMERS The Ride .

بهترین تفریحات برای کودکان دینو سوارین در جهان گمشده، گشت و گذار با قایق های بزرگ

زمان: ۱۰ صبح تا ۶ عصر

شگفتی های زندگی دریایی را در آکواریوم S.E.A کشف کنید

بازدید از آکواریوم S.E.A با ۱۰۰۰۰۰ جانور دریایی در زیستگاههای منحصر به فرد شان، تجربه ای جالب برای افراد جوان و پیر است. از بین تمام فعالیت های جزیره سنتوزا، بازدید از این دنیای زیر زمینی که دارای آموزشهای خوب و شگفت انگیز است، یکی از فعالیت های ضروری برای کودکان است. این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است که دارای تونل، مخازن لمسی و مخازن کف شیشه ای است که کودکان کاملاً دوستشان دارند. دیدن کوسه ها، اختاپوس ها، خرچنگ های سفید و آبی، اسب دریایی یک تجربه عالی برای بچه ها است. همچنین بسیاری کارهای جالب و تفریحات سرگرم کننده وجود دارد که باعث می شود که به تجربه ای کامل و تمام عیار تبدیل شود.

زمان:۱۰ صبح تا ۷ عصر

جزیره سنتوزا در سنگاپور

ببا بازدید از موزه Trick Eye شگفت زده شوید

اگر به دنبال چیزهای متفاوت، هیجان انگیز و سرگرم کننده زیادی هستید، بازدید از این موزه عجیب و غریب باید دربالای لیست کارهای شما در جزیره سنتوزا قرار بگیرد. موزه Trick Eye مکانی است که در آنجا شما می توانید به تخیلات خود اجازه دهید دیوانه‌وار رها شوند و از نمایشگرهای هنری سه بعدی خیره کننده که مجهز به فناوری واقعیت افزودنی هستند، شگفت زده شوید. شما می توانید اپلیکیشن این موزه را دانلود کنید تا برخی از عکس ها و فیلم های ارزشمند فریبنده را دریافت کنید که باعث می شود بازدید از این مکان  با صدا، آتش بازی، آب و غیره جان بگیرند. فناوری AR ، توهم نوری واقع‌گرایانه را همراه با جلوه های صوتی و نوری برای جذابیت بیشتر تجربه بوجود می آورد. فستیوال های سنگاپور

زمان: ۱۰ صبح تا ۹ شب

جاذبه های توریستی سنگاپور

از تفریحات جالب در پارک آبی Adventure Cove لذت ببرید

مکانی عالی برای شکست دادن گرما ( خود را خنک نگه داشتن در هوای گرم) و یکی از جالب ترین کارهایی که می توان در سنتوزا انجام داد گذراندن ساعاتی در این پارک آبی سرگرم کننده است. Adventure Cove یک مکان چند منظوره برای تفریحات هیجان انگیز در آب و ساخت لحظاتی به یاد ماندنی در زندگی دریایی است. آماده شوید تا در دنیایی از سرسره های پر سرعت آبی، سواری در رودخانه‌های پر آب و غواصی سطحی( بدون مخزن اکسیژن) درآبسنگ‌های رنگارنگ سرزنده با هزاران ماهی گرمسیری غوطه ور شوید.

بهترین سواری‌ها و جاذبه‌های تفریحی: Riptide Rocket, Pipeline Plunge, Tidal Twister, Whirlpool Washout. غذاهای سنگاپور

مطمئناً باید برای لذت بردن از یک تجربه خاطره انگیز در Rainbow Reef ( آبسنگ رنگین کمان) توقفی داشته باشید.

زمان: ۱۰ صبح تا ۶ عصر

جزیره سنتوزا در سنگاپور