جاذبه های سنگاپور سال ۲۰۱۹
امتیاز ما

سنگاپور مملو از جاذبه های توریستی است. در اینجا نگاهی گذرا به جاذبه های توریستی سنگاپور می اندازیم. مکان هایی که باید در برنامه تعطیلات خود از آن ها بازدید کنید.

جاذبه های توریستی سنگاپور برای دوستداران طبیعت

شما در زمان سفر به سنگاپور، گزینه های زیادی از مکان های جذاب را پیش روی خود می بینید. در اینجا لیستی از جاذبه های گردشگری سنگاپور آمده است که ذهن و روح شما را تسخیر می کنند. خرید بلیط هواپیما تهران سنگاپور

Gardens By The Bay

یکی از بهترین جاذبه های توریستی سنگاپور ، Gardens By The Bay است که در آن می توانید از معماری رصد خانه Marina Bay Sands دیدن کنید. بازدید از این مکان در مجموع تجربه ای متفاوت خواهد بود.
مکان: دکتر باغ ۱۸ مارینا ، سنگاپور ۰۱۸۹۵۳
ساعات کار: ۵ صبح تا ۲ شب برای بازدید از باغ های فضای باز؛ ساعت ۹ صبح تا ۹ بعد از ظهر برای بازدید از conservatories و OCBC Skyway
جاذبه ها: باغ خلیج شرقی، بیشه سوپرت ، بلندترین آبشار سرپوشیده جهان در زیر گنبد جنگل ابر
هزینه ورود: بازدید از باغ در فضای باز رایگان است. برای بازدید از conservatories در حدود ۲۸ دلار برای بزرگسالان ، ۱۵ دلار برای کودکان و برای OCBC Skyway، ۵ دلار برای بزرگسالان و ۳ دلار برای کودکان هزینه خواهد داشت.

مهاجرت به سنگاپور

Underwater World

اگر عاشق طبیعت هستید ، دنیای زیر آب یکی از بهترین مکان های بازدید برای شما در سنگاپور خواهد بود. این اقیانوس، خانه بیش از ۲۵۰۰ حیوان دریایی از بیش از ۲۵۰ گونه از سراسر جهان است.
مکان: ۸ دروازه Sentosa ، جزیره Sentosa ، سنگاپور ۰۹۸۲۶۹
ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۷ عصر
جاذبه ها: سفر به عمق ۸۳متری دریا، ماجراجویی دریایی، غواصی با کوسه ها و شنا با دلفین ها
هزینه ورود: ۲۹٫۹۰ دلار برای بزرگسالان ، ۲۰٫۶۰ دلار برای کودکان ۳ تا۱۲ ساله و برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

 

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور که به عنوان بهترین باغ وحش جنگل های بارانی است، یکی از جاذبه های توریستی سنگاپور  است. این باغ وحش محل زندگی اورانگوتان ها، گورخرها، طوطی ها ، موش خالدار، ببرهای سفید ، کانگوروها ، اژدهای کومودو و بسیاری از موجودات دیگر است.
مکان: ۸۰ Mandai Lake Rd ، سنگاپور ۷۲۹۸۲۶
ساعات کار: ۸:۳۰ صبح تا ۶ عصر
هزینه ورود: ۲۸ دلار برای بزرگسالان ، ۱۸ دلار برای کودکان ۳ تا ۱۳ سال ، ۱۲ دلار برای سالمندان

جاذبه های گردشگری سنگاپور

باغ گیاه شناسی

در میان بسیاری از جاذبه های توریستی سنگاپور ، این باغ گیاه شناسی سنگاپور بود توانست نخستین مکان در سنگاپور باشد که در میراث جهانی یونسکو ثبت شود. این باغ ها از حیات وحش سنگاپور حفاظت می کنند.
مکان: ۱ Cluny Rd ، سنگاپور ۲۵۹۵۶۹
ساعات کار: ۵ صبح تا نیمه شب
جاذبه ها: باغ ملی ارکیده، باغ اکو ، باغ بونسای ، اکو-دریاچه
هزینه ورود: رایگان (برخی از جاذبه ها ممکن است هزینه پذیرش داشته باشند)

جاذبه های گردشگری سنگاپور

مجتمع جزیره سنتوزا

سنگاپور بیشتر به عنوان مقصدی برای خرید شیک معروف و محبوب است تا ساحلش. اما برای کسانی که به دنبال تجربه ساحلی هستند، مجتمع جزیره سنتوسا مکانی مناسب برای آن ها خواهد بود. نزدیکی آن با سایر مکانهای مهم گردشگری سنگاپور باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.
جاذبه ها: کایاکینگ ، اسکی روی آب، والیبال ساحلی در ساحل سیلوسو، مجسمه مرلیون ، قلعه های فورت سیلیوسو سنگاپور، استودیوی جهانی،”دنیای زیر آب” و ورزش های آبی در “خانه موج”

پرواز در سنگاپور

اگر عرشه کشتی در Marina Bay Sands Resort شما را برای گشت و گذار در سنگاپور راضی نمی کند، حتما از Singapore Flyer که مرتفع ترین چرخ و فلک در جهان هست، دیدن کنید. نه تنها افق سنگاپور بلکه می توانید جزایر ادویه اندونزی و تنگه جوهور مالزی را نیز از آن بالا تماشا کنید.
مکان: خیابان Raffles 30، سنگاپور ۰۳۹۸۰۳
ساعات کار: ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
هزینه ورود: ۳۳ دلار برای بزرگسالان ، ۲۱ دلار برای کودکان ۳ تا ۱۲ ساله ، ۲۴ دلار برای سالمندان

مهاجرت به سنگاپور

برج ببر آسمان Tiger Sky Tower

این برج در ابتدا به برج آسمان کارلسبرگ نامگذاری شد. یکی از بزرگترین برج های سنگاپور است که در ارتفاع ۱۳۱ متری از سطح دریا واقع شده است و مکان مناسبی برای عکاسی است. در این برج شما در میان منظره پانورامای شگفت انگیزی احاطه شده اید. علاوه بر عکاسی در این برج می توانید در اتاق های با تهویه مطبوع که دارای دید ۳۶۰ درجه است، در راحتی و آرامش از منظره های معروف سنگاپور لذت ببرید.
آدرس: ۴۱ Imbiah Road, Sentosa Island, Singapore 099707
قیمت: کودکان ۱۰ دلار، بزرگسالان ۱۸ دلار
ساعت بازدید: از ۹ صبح تا ۹ شب همه روزه

برج ببر آسمان Tiger Sky Tower

موزه Trick Eye

در این موزه واقعیت را کنار بگذارید و فقط از تخیلتان استفاده کنید. این موزه از معتبر ترین موزه های هنر نوری و از جاذبه های توریستی سنگاپور  است. از بهترین مکان ها برای کسانی است که دوست دارند مکان هایی غیر معمول را بازدید کنند. دارای تصاویر AR واقعیت افزوده است.
آدرس: ۲۶ Sentosa Gateway #01-43/44, Singapore 098138
قیمت: کودکان ۲۰ دلار، بزرگسالان ۲۵ دلار
ساعت بازدید: از ۱۰ صبح تا ۹ شب

جاذبه های توریستی سنگاپور

موزه مادام توسو Wax

اگر همیشه دوست داشتید که با افراد مشهور عکس بگیرید اما موفق نشده اید، در این موزه می توانید با مجسمه های آنها عکس بگیرید. این موزه از بهترین جاذبه های توریستی سنگاپور است که مجسمه های آن از موم ساخته شده اند و بی عیب و نقص ترین مجسمه های مومی را دارد. در این موزه می توانید با مجسمه لیدی گاگا، مایکل جکسون، تیلور سویفت، ملکه الیزابت و بیشتر افراد مشهور عکس بگیرید. فستیوال های سنگاپور
آدرس: ۴۰ Imbiah Road, Sentosa Island, Singapore
قیمت: کودکان: ۲۹ دلار، بزرگسالان ۳۹ دلار
ساعت بازدید: ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر

جاذبه های توریستی سنگاپور

F1 Track

در سنگاپور مکان های زیادی برای تفریح کردن وجود دارد اما هیچ کدام بهتر و سرگرم کننده تر از F1 نیست. اگر به بازی کردن و رانندگی علاقه دارید رفتن به F1 فرصت خوبی برای شما خواهد بود. مطمئنا بهترین تجربه عمرتان خواهد شد. در اینجا می توانید مهارت های رانندگی خود را با رانندگی پشت ماشین امتحان کنید یا می توانید ۱۵ دقیقه در کنار ماهرترین رانندگان نشسته و از تجارب آنها استفاده کنید و از سرعت لذت ببرید. شما می توانید نوع ماشین خود را انتخاب کنید و به هیچ وجه نیاز به تجربه قبلی رانندگی ندارید، تنها به یک ماشین فراری نیاز دارید.
آدرس: Mariana Bay street circuit

جاذبه های توریستی سنگاپور

پارک پروانه ها و حشرات Butterfly And Insect Kingdom

پارک حشرات و پروانه های سنگاپور یکی از جاذبه های توریستی سنگاپور است. جایی سرسبز و شگفت انگیز برای استراحت شاهانه حشرات در منطقه ی استوایی که تمام زیبایی های طبیعت را به ارمغان می آورد. انواع شگفت انگیز و عجیب و غریب از پروانه ها و حشرات وجود دارد که شما را حیرت زده می کند. مکانی عالی برای تفریح کودکان و علاقه مندان به طبیعت است. بازدیدکنندگان شاهد جنگلهای بارانی زیبا و عطرهای جذاب این مکان هستند جایی که تمام حواس پنج گانه انسان را درگیر خودش می کند. ماه عسل در سنگاپور
آدرس: ۵۱ Imbiah Road, Sentosa 099702
قیمت: کودکان: ۴۹ دلار، بزرگسالان ۱۵ دلار

پرواز در آسمان

پرواز در آسمان شاید همیشه رویای شما بوده اما هرگز این شجاعت را نداشته اید که پرواز کنید اما سنگاپور راه حل مناسبی برای شما دارد و بهترین مکان برای تجربه این رویا است.
آدرس: Sentosa Island, 43 Siloso Beach Walk
ساعت پرواز: ۹صبح تا ۹ شب