کریسمس ۲۰۲۰ در فرانسه
امتیاز ما

اگر قصد دارید کریسمس ۲۰۲۰ را در فرانسه بگذرانید، حتماً از این مکان ها دیدن کنید تا شاهد جشن های شاد و بیاد ماندنی باشید. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری دور و نزدیک به اشتراک بگذارید.  قیمت بلیط هواپیما

کریسمس ۲۰۲۰ در فرانسه

پاریس در کریسمس ۲۰۲۰

هیچ شهری به اندازه پاریس عاشقانه نیست. این شهر در زمان کریسمس کاملا روشن و چراغانی است و چشم اندازی بسیار فوق العاده پیدا می کند. از برج ایفل گرفته تا ماریس و نوتردام ، تمام نقاط دیدنی پاریس چراغانی شده می شوند و بوتیک های شلوغ به جذابیت جشن کریسمس می افزایند.

بسیاری از بازارهای کریسمس هر سال در طول کریسمس در این شهر برگزار می شوند که در آنجا می توانید کریسمس را طبق سنت های فرانسه تجربه کنید. بازار La Défense در این زمان بسیار دیدنی خواهد بود. این بازار بزرگترین بازار در شهر است و  درست در جلوی ساختمان های مدرن و مرتفع واقع شده است. در طی روزهای منتهی به کریسمس ، غرفه های چوبی سنتی در تمام مسیر رسیدن به La Grande Arche راه اندازی شده اند. خرید بلیط هواپیما تهران پاریس

کارهایی که حتما باید در کریسمس ۲۰۲۰ در پاریس تجربه کنید:  از برج ایفل دیدن کنید، به سمت اسکیت روی یخ در Champ de Mars در پای برج ایفل بروید، حتما غذای gastronomicدر Gare de lest را بچشید و به تماشای منظره شگفت انگیز بالای تپه در بازار Montmartre بنشینید.

دمای هوا پاریس در دسامبر :  متوسط ​​دما ۴ درجه سانتی گراد است.

کریسمس ۲۰۲۰ در فرانسه

نحوه سفر به پاریس:

با هواپیما: در فرانسه ۳ فرودگاه بین المللی وجود دارد، فرودگاه بین المللی شارل دوگل، باوایز و اورلی وجود دارد که مبدا و مقصد خطوط هوایی پروازها در سایر نقاط جهان است.

با اتوبوس: پاریس از خدمات اتوبوسرانی خوبی برخوردار است و به اکثر شهرهای این کشور پیوند دارد. Eurolines امکان سفر با سایر شهرهای فرانسه را فراهم می کند. سفر به جنوب فرانسه

با قطار: شما همچنین می توانید با قطار از اکثر نقاط اروپا به پاریس سفر کنید.

کریسمس ۲۰۲۰ در فرانسه

تولوز – کریسمس ۲۰۲۰

برای تجربه بهترین کریسمس در فرانسه به تولوز بروید. کل شهر حال و هوای جشن دارد. منطقه du Capitole در خارج از تالار شهر بزرگ، غرفه های چوبی دارد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و همه آنها محصولات هنری بسیارزیبایی را می فروشند. این بازار مکان مناسبی برای خرید هدایا است.

در این بازار همه چیز را از سفالگری، جواهرات دست ساز، لباس و حتی زیور آلات را می توانید در این بازار پیدا کنید. حتماً مقداری فوی گراس و کیک سنتی که در غرفه ها سرو می شود را بچشید. در فضای باز آن می توانید یک سلفی در کنار بابانوئل غول پیکر کریسمس نیز بگیرید.

کارهایی که حتما باید در کریسمس ۲۰۲۰ تولوز تجربه کنید: یک سفر به جشنواره فانوس چینی را برنامه ریزی کنید که فقط یک ساعت با ماشین از تولوز فاصله دارید. این رویداد تماشایی چیزی است که شما تاکنون تجربه نکرده اید.

دمای هوای تولوز در ماه  دسامبر:  به طور میانگین ۲٫۷ درجه سانتی گراد است.  قیمت بلیط هواپیما

کریسمس ۲۰۲۰ در فرانسه

نحوه سفر به تولوز:

با هواپیما: با هواپیما  به فرودگاه بلاناک ۱۱ کیلومتری غرب مرکز شهر تولوز پرواز کنید. پروازهایی به بلاناک از شهرهای بزرگ مانند لندن ، پاریس ، مونیخ و فرانکفورت انجام می شود.

با قطار: باقطار نیز می توانید به تولوز سفر کنید. بلیط قطار را می توانید از پرتال هایر iDTGV تهیه کنید.

با اتوبوس: یک راه ارزان برای سفر به تولوز با اتوبوس است. اتوبوس های زیادی از اسپانیا ، پرتغال ، ایتالیا و بلژیک به تولوز وجود دارند. کلیسای نوتردام