مکان های دیدنی برلین
امتیاز ما

مکان های دیدنی برلین

موزه تاریخی  Deutsches

موزه تاریخی Deutsches در زوئوس، که یکی از کاخ های در Unter den Linden است، قرار دارد. این کاخ موزه قدمت تاریخ ۲۰۰۰ ساله آلمان را نشان می دهند. در این موزه عظیم بیش از ۷۰۰۰ اثر باستانی که به ترتیب زمان چیده شده اند، به نمایش گذاشته شده است.

آثار باستانی گرانبهایی همچون نقاشی مارتین لوتر توسط لوکاس کراناچ بزرگتر یا کلاه ناپلئون که در نیرد واترلو آن را برسر داشته را در موزه می توان یافت. علاوه برآن، اجناسی در این موزه قرار دارند که شما را به یاد وسایلی که در زندگی روزمره از آن ها استفاده می کنید، می اندازد. وسایلی همانند پوسترهای انتخاباتی ویمار، دوچرخه های قرن نوزدهم و لوازم خانگی از جی دی آر. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری دور و نزدیک به اشتراک بگذارید.

Deutsches

گالری Gemäldegalerie

نقاشی های بزرگترین هنرمندان اروپا تا قرن ۱۸ام در Gemäldegalerie که یکی از برترین موزه های هنری جهان است، در معرض دید عموم قرار گرفته است.  در این گالری نقاشی هایی از بوتیچلی ، آلبرشت دورر ، روبنس، رامبراند ، هانس هولبین ، رافائل ، ورمیر ، بوتیچلی به نمایش گذاشته شده است. این نقاشی های ارزشمند توسط یک فرد جمع آوری نشده است، بلکه سال ۱۸۱۵ توسط دولت پروس به جهت جمع آوری بخشی از هنر اروپایی گرد هم آمده است. در این گالری بیش از ۱۲۵۰ تابلو نقاشی که از آثار اساتید بزرگ هستند، به نمایش گذاشته شده است و یکی از مکان های دیدنی برلین محسوب می شود . تعجب ندارد که در زمان بازدید از این گالری متوجه گذر زمان نشوید. خرید بلیط هواپیمای تهران برلین

 

Gemäldegalerie

Gedenkstätte Berliner Mauer

قطعا یکی از مکان های دیدنی برلین دیوار برلین است. این دیوار یکی از به یاد ماندنی ترین تصاویر از روزهای گذشته آلمان است. این دیوار اکنون در Bernauer Straße به عنوان یادبود این مرز معروف، نگه داری می شود. دیوار برلین ۷۰ متر طول دارد که به همراه Todesstreifen (نوار مرگ) که در میان آن قرار دارد و برج مراقبتی که در کنار آن بود به عنوان یادبود نگه داشته شده است. دیوار برلین به عنوان یک یادمان همیشگی به یاد افرادی است که از سالهای ۱۹۶۱ تا ۱۹۸۹ در تلاش برای عبور از آن جان خود را از دست داده اند. خرید ارزان بلیط هواپیما تهران مونیخ

دیوار برلین

میدان Gendarmenmarkt

Gendarmenmarkt Naturkunde میدانی است که در تقاطع Charlottenstraße و Markgrafenstraße واقع است. این میدان یک میدان با شکوه باروک است که توسط معمار یوهان آرنولد نرینگ در قرن ۱۷ام ساخته شده است. زیبایی های این مکان با کلیساهای فرانسوی و آلمانی آن است که در انتهای سمت شمالی و جنوبی این میدان قرار دارد، دوچندان شده است. هر دو کلیسا گنبدهای تاج گونه زیبایی دارند که میان آنها کنزرتهاوس در سال ۱۸۲۱ توسط فردریش شیلر ساخته شده و نسبت به آنها جدیدتر هستند، قرار دارد. در ماه دسامبر، بازار کریسمس در این میدان بازگشایی می شود و همچنین برنامه کنسرت های تابستانی Classic Open Air در این محل برگزار می شود. به همین دلیل این میدان را به یکی از مکان های دیدنی برلین تبدیل کرده است. جاذبه های گردشگری هانوفر

Gendarmenmarkt

 برج فرنشتورم

در اواخر دهه ۱۹۶۰ در کنار الکساندر پلاتز، برج فرنشتورم (برج تلویزیون) به عنوان نمادی که در زمان قدرت کمونیست ها در برلین شرقی بنا شده است.  این برج هنوز دومین بلندترین سازه در اتحادیه اروپا است و همانند ریچستاگ یا دروازه براندنبورگ نقطه عطفی برای برلین است.

فرنشتورم همچنین بلندترین ساختمان در اروپا است که ورود آن برای عموم آزاد است و برای دیدن منظره این برج در ۴۰ ثانیه به بالای برج برده می شود و از آنجا می توانید به سکوی برج که از زمین ۲۰۰ متر ارتفاع  دارد بروید و از منظره آن لذت ببرید.

در این سکو تلسکوپی موجود است که می توانید کوچکترین جزئیات را از این ارتفاع ببینید. همچنین یک رستوران گردان دارد که اگر می خواهید در آن وقت بگذرانید از قبل باید میز خود را رزرو کنید.

برج فرنشتورمGendarmenmarkt