سفر به هیروشیما
امتیاز ما

هیروشیما در سال ۱۹۴۵ در تاریخ و ذهن جهانیان ثبت شد. در این سال اولین بمب اتم روی هیروشیما افتاد و این شهر را تبدیل به خاک کرد. در این شهر مدرن و تمیز که گاهی چیزی بیشتر از یک خاطره را در پارک خاطرات صلح می توان مرور کرد. هیروشیما شهر بندری شلوغ با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی است در سفر به هیروشیما می توانید از یک قلعه بازسازی شده و همچنین باغ های معروف و بزرگی است. در مجله‌ی دور و نزدیک به معرفی رمانتیک‌ترین مکان‌های ژاپن برای گذراندن سفر ماه عسل می‌پردازیم. بلیط هواپیما

دیدنی های سفر به هیروشیما Hiroshima

پارک صلح هیروشیما

هیروشیما برای فعالان صلح در سراسر دنیا به مانند مکه برای ما مسلمانان است. بنابراین ابتدا باید به دنبال طاق A-Bomb و پارک صلح هیروشیما برویم. در سال ۲۰۰۵ در پارک صلح ۱۰طاق صلح ۹ متری ساخته شد که بر روی آنها به ۴۵ زبان زنده دنیا کلمه صلح نوشته شده است. از دیگر مکانهای دیدنی هیروشیما می توان به موزه هنر، موزه مانگا و موزه هنرهای نمایشی هیروشیما اشاره کرد.

پارک Hijiyama

در سفر به هیروشیما از پارک Hijiyama دیدن کنید. این پارک روی یک تپه کوچک در جنوب ایستگاه هیروشیما واقع شده است. کتابخانه مانگا شهر هیروشیما و موزه هنرهای معاصر در این پارک قرار دارند. پارک Hijiyama در بهار غرق در شکوفه های گیلاس می شود که دیدن آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

پارک-Hijiyama

باغ Shukkeien

این باغ که از باغی به نام xi.Hu در Hangzhou در جنوب چین الهام گرفته شده است توسط سوکو اودا برای لورد فئودال هیروشیما در سال ۱۶۲۰ ساخته شد. اما متاسفانه در بمباران هیروشیما آسیب زیادی دید و محافظ توری بر دور باغ کشیده شد. شوکایان (Shukkeien ) در مجاورت موزه هنرهای قدیمی هیروشیما قرار دارد که آثاری از سالوادور دالی و هیرایاما ایکوو را به نمایش می گذارد.

باغ-Shukkeien

قلعه هیروشیما Hiroshima Castle

قلعه هیروشیما یا “ریژو” (قلعه کارپ)، در ۲ کیلومتری غرب ایستگاه هیروشیما در سال ۱۵۸۹ ساخته شد، اما در سال ۱۹۴۵ در زمان بمباران کاملاً تخریب شد و در سال ۱۹۵۸ دوباره بازسازی شد. اگر به بالای قلعه بروید شهر با منظره شهر را می بینید. معبد گوکوکو در محوطه قلعه هیروشیما یک زیارتگاه شینتو است که به جان باختگان جنگ ژاپن اختصاص یافته است.

تقاطع شیبویا در ژاپن

 

قلعه-هیروشیما-Hiroshima-Castle

پارک چوئو Chuo Park

درست در جنوب غربی قلعه هیروشیما پارک چوئو قرار دارد. این پارک بزرگترین فضای باز شهر است که در آن زمین بیس بال، موزه هنر هیروشیما با آثاری از پیکاسو، ماتیس مونه، ون گوگ و دگاس و موزه کودکان هیروشیما قرار دارد.

موزه یاماتو

موزه یاماتو یا موزه دریایی Kure ، ۵ دقیقه پیاده روی از ایستگاه JR Kure دارد که بزرگترین کشتی جنگی جهان “Yamato” درآن قرار دارد.این کشتی در Kure ، محل کارخانه کشتی سازی سابق و آکادمی نیروی دریایی Imperial Navy ساخته شده است. معروف ترین هتل های ژاپن

موزه-یاماتو

موزه حمل و نقل

از دیگر موزه هایی که در سفر به هیروشیما می توان از ان بازدید نمودموزه حمل و نقل است. می توان به موزه حمل و نقل شهر هیروشیما با۲۰۰۰ مدل از انواع وسایل نقلیه موجود در سراسر جهان اشاره کرد. موزه هواشناسی ابایاما در هیروشیما که در ساختمانی که از بمب اتم هیروشیما جان سالم به در برد قرار دارد. همچنین موزه تاریخ و صنایع دستی که ساختمانی آجری است و در آن کارخانه بسته بندی ارتش امپراتوری ژاپن که در سال ۱۹۱۱ احداص شده بود، قرار دارد.  جاذبه های گردشگری توکیو

موزه مزدا

موزه مزدا در شرق هیروشیما قرار دارد. این موزه تاریخچه مزدا را از سال ۱۹۲۰ نشان می دهد. در سفر به هیروشیما میتوانید مراحل مختلف تولید این ماشین را ببینید. در این موزه همچنین کالاهای فروشی شرکت مزدا نیز به فروش می رسد.