سوغاتی گرجی | گرجستان
امتیاز ما

در بخش قبلی با تعدادی از بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌‌های کشور گرجستان آشنا شده بودید. در بخش دوم این مقاله نیز به معرفی چند سوغاتی دیگر این کشور خواهیم پرداخت. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

گنجینه‌ی باستانی روبرداشت‌های گرجستان

روبرداشت | گرجستان

مغازه سوغاتی فروشی وقع در موزه ملی گرجستان، اقلام گنجینه باستانی گرجستان که متعلق به قرن سوم پیش از میلاد تا قرن چهارم میلادی است را دوباره تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. در این محل می‌توانید جواهراتی نظیر انگشتر، دستبند، پلاک و گردنبند را خریداری نمایید.

رومیزی‌های امروزی

رومیزی‌های امروزی | گرجستان

برای دوستداران معماری، طراحان «هوودا» (Hooda) سفارش‌های مدرن و جدیدی را با نقوش تزئینی ساختمان‌های مختلف در تفلیس ارائه می‌دهد. آنها رومیزی‌های بلند و کوتاه و همچنین دستمال سفره در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی را عرضه می‌کنند که می‌توانید برای چیدن میز خود از آنها استفاده نمایید. بلیط هواپیما تهران تفلیس را آنلاین خریداری کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

لباس‌های سنتی با روش‌های امروزی

لباس‌های سنتی با روش‌های امروزی | گرجستان

«ساموسلی پیرولی» (Samoseli Pirveli) یک فروشگاه لباس است که لباس‌های سنتی گرجی را با سبکی معاصر طراحی می‌کند. در این مکان می‌توانید اقلامی نظیر لباس، کفش و لوازم جانبی مناسب برای مردان، زنان و کودکان را خریداری نمایید. این فروشگاه برای کسانی که علاقه به سبک لباس‌های راحتی دارند، دارای تی‌شرت‌هایی با طرح‌های قدیمی سیاه و سفید ازمردان و زنان گرجی که لباس های سنتی بر تن دارند، می‌باشد. بهترین زمان سفر به گرجستان

ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی | گرجستان

اگر شما به لوازم آشپزخانه و ظروف دکور زیبا علاقه‌مند باشید و یا کسی که می‌شناسید این‌گونه باشد، «وایت استودیو» (White Studio) طیف گسترده‌ای از محصولات سرامیکی را با عناصر سنتی گرجستان ارائه می‌دهد. این محصولات با «فاینز» گرجی، «پورسلین» و خاک رس ساخته می‌شوند. علاوه بر این، هر اثر فروخته شده در گالری منحصر‌به‌فرد و خاص در نوع خود می‌باشد.

وسیله‌ای برای خانه شما

وسیله‌ای برای خانه | گرجستان

اگر به دنبال وسایلی هستید که به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید، سری به زیرزمین اثاثیه منزل گرجستان بزنید. این فروشگاه حاصل همکاری طراحان مختلفی است که نمایشگاهی را برای نمایش محصولات خود در یک فضای واحد ایجاد کرده‌اند. علاوه بر میز، صندلی و مبل، می‌توانید وسایل کوچکتری که در چمدانتان جا خواهد شد مانند فنجان‌های سرامیکی، ساعت، پتوهای دستباف، پوستر، گلدان و خیلی چیزهای دیگر را نیز در آن‌جا بیابید.

برای خرید بلیط  هواپیما به مقصد گرجستان، به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.