عکاسان اینستاگرام بوداپست مجارستان
امتیاز ما

بوداپست مجارستان، جاذبه‌های فراوانی برای توریست‌ها دارد؛ معماری افسانه‌ای، چشم اندازهای گسترده‌ی شهر،جذابیت‌های دنیایی قدیمی‌تر و کافه‌های منحصر به فرد و عجیب و غریب، بخش کوچکی از وسوسه‌ای است که بسیاری از توریست‌ها را به خود می‌کشاند و البته آنرا برای اینستاگرامرها، تبدیل به شهری رویایی می‌کند. در حقبقت این نکته که عکس کدام نقطه‌ی شهر یا کدام اثر تاریخی و … برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام مناسب است، سخت به نظر می‌رسد. در ادامه با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید. تا نگاهی داشته باشیم به برخی از زیباترین مکان‌های پایتخت مجارستان.

زیباترین مکان‌های پایتخت مجارستان برای عکاسان اینستاگرام

 

پارلمان مجارستان

پارلمان مجارستان

بوداپست با وجود ارزش بسیار زیاد تاریخی و فرهنگی، اهمیت سیاسی بالایی هم دارد. پارلمان مجارستان به عنوان یکی از مهم‌ترین ساختمان‌های این شهر، از نظر سیاسی بسیار مهم است. اما این بدان معنی نیست جایی ممنوعه باشد. شما چه به این ساختمان نزدیک باشید و شخصا آن را از نطر بگذرانید یا از فاصله‌ای دور به آن بنگرید، معماری گوتیک تازه احیا شده‌ی این ساختمان، اتسمفری عالی برای عکس در اختیار شما قرار می‌دهد.

کافه‌ی سیمپلا کرت (Szimpla Kert)

کافه‌ ی سیمپلا کرت

برخی جاها در بوداپست، دو دنیای متفاوت از هم هستند؛ کافه‌ی «سیمپلا کرت» یکی از این مکان‌ها است که در شب جای چندان مناسبی برای رفتن نیست؛ اما در طول روز و با وجود نور طبیعی که وارد آن می‌شود، سیمپلا کرت تبدیل به مکانی رویایی برای عکاسان اینستاگرام می‌شود. دکوراسیون به نظر سرهم‌بندی شده ولی جذاب آن، همیشه چیزی غیرعادی و منحصر به فرد برای عکاسی را در اختیار شما می‌گذارد.

حمام حرارتی سیچینی

حمام حرارتی سیچینی

حمام حرارتی حمامی است که بیشتر به منظور درمان استفاده می‌شود. در این نوع حمام ابتدا بخش یا تمام بدن در آب گرم غوطه‌ور می‌شود و بلافاصله در آب سرد فرو برده می‌شود. این کار به تناوب بین آب گرم و سرد تکرار می‌شود. این شیوه‌ی حمام کردن در شمال اروپا نیز رایج است. یکی از مشهورترین این حمام‌ها در بوداپست قرار دارد که «سیچینی» نامیده می‌شود. البته نیازی نیست که حتما این حمام را امتحان کنید. نمای زرد مشهور این حمام در لبه استخر بیرونی آن، می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای اضافه کردن رنگ به پست اینستاگرامی شما باشد.

عکس‌های عالی از غذاها

بوداپست مجارستان

برای گرفتن عکس‌های عالی از غذاها، نیازی نیست که دنبال چیز بیشتری از غذاهای خانگی سالمی که در کافه‌های مرکز بوداپست سرو می‌شوند بگردید.

قلعه‌ی بودا

قلعه‌ ی بودا

این بودا ربطی به مدهب بودا ندارد. شهر بوداپست از دو بخش تشکیل شده؛ بخش بودا و بخش پست. در قسمت بودا، ساختمانی دفاعی به سبک نئوگوتیک و نئو رومانسگ قرار دارد. این قلعه بین هفت گنبد که در اطراف آن ساخته شده، دید فوق‌العاده‌ای به بخش پست شهر دارد و مسیرهای پیاده‌روی آن کیفیتی فوتوژنیک به عکس‌هایتان می‌هد.

کافه نیویورک

کافه نیویورک

در قرن‌های ۱۹ و ۲۰ «کافه نیویورک» بوداپست، محل ملاقات نویسندگان و روشنفکران مجاری بود. این کافه هنوز هم در بوداپست پابرجاست. دکوراسیون پرزرق و برق و مجلل، سنگ‌های مرر و غذاهای عالی آن سوژهای عکاسان اینستاگرام است هرکسی می‌تواند در اینستاگرام خود به اشتراک گذارد.

پل زنجیر سیچینی

پل زنجیر سیچینی

در سال ۱۸۴۹ پل زنجیری «سیچینی» افتتاح شد تا اتصالی باشد بین «بودا» و «پست». این پل که امکان رفت و آمد عابرین و خودروها را ممکن می‌کرد، بر روی یکی از مشهورترین رودهای اروپا، یعنی «دانوب» ساخته شده است. ویژگی‌های بخش آهنی این پل، مجسمه‌های سنگی شیرها و نقطه‌ی اتصالی که بر روی دانوب شکل داده، همه باعث محبوبیت آن در بین عکاسان اینستاگرام و البته کاربران آن شده که امیدوارند عکس‌های خوبی از یکی از یادبودهای نمادین شهر بگیرند.

کلیسای سنت استیفن

کلیسای سنت استیفن

بدون شک وقتی از پایین و از روی زمین به کلیستی سنت استیفن نگاه می‌کنیم، عظمت زیبایی آن چشم را خیره می‌کند؛ اما آنچه که باعث می‌شود این کلیسا در لیست بهترین مکان‌ها برای عکاسان اینستاگرام قرار گیرد، نگاهی است که از بالای گنبد این کلیسا به شهر بوداپست داریم. کافی است خود را به بالای این گنبد برسانید تا منظره‌ای فوق‌العاده پیش چشمانتان شکل بگیرد. منظره‌ای که دو برج ناقوس آن را بهم وصل کرده است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.