خوش‌اخلاق‌ترین ملیت‌های دنیا
امتیاز ما

از مردمان هر کشوری درباره اینکه کدام ملیت‌ها خوش‌اخلاق‌ترین و خوش‌رفتارترین مردم دنیا هستند، سوال کنید حتما نام خودشان را بر زبان می‌آورند. اما واقعیت این است که با وجود اینکه در همه کشورها خوب و بد وجود دارد و نمی‌توان اظهار نظر قطعی درباره اخلاق مردمان مختلف داشت، ولی برخی ویژگی‌های محیطی، اقلیمی، تاریخی و… باعث می‌شوند که مردم در بعضی از کشورها، خلق و خوی بهتری داشته باشند. یادتان باشد که این فهرست درباره شادترین افراد صحبت نمی‌کند بلکه درباره ملیت‌هایی صحبت می‌کند که دارای اخلاق‌های خوش و در اصطلاح خودمانی باحال هستند. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با خوش‌اخلاق‌ترین ملیت‌های دنیا بیشتر آشنا شوید.

خوش‌اخلاق‌ترین ملیت‌های دنیا

ترک‌ها

ترک‌ها از خوش‌اخلاق‌ترین ملیت‌های دنیا هستند. شاید علت آن برای‌تان جالب باشد؛‌ به نظر می‌رسد راه داشتن این کشور به دو قاره آسیا و اروپا باعث شده است تا مردمانی جهان‌دیده داشته باشد که با تنوع فرهنگی به خوبی کنار می‌آیند و فرهنگ و رفتارشان هم تلفیقی از فرهنگ‌های متنوع دنیاست. ترک‌ها دارای آثار تاریخی، هنری و طبیعت زیبایی هم هستند که باعث می‌شود به خودشان افتخار کنند و بدیهی است که افراد راضی و مغرور نسبت به فرهنگ و تاریخ خود، اخلاق خوبی هم پیدا می‌کنند. خرید ارزان بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

بلژیکی‌ها

بلژیکی‌ها هم افراد خوش‌اخلاقی هستند. آنها ملتی با میل به شعر و شاعری به شمار می‌روند که به هنر هم عشق می‌ورزند. در نتیجه به نظر می‌رسد که این روحیه خوب و اخلاق خوش آنها تا حدی ریشه در ادبیات و هنر دارد. ادبیات و هنر می‌تواند ریشه‌های خشکیده را وادار به جوانه زدن کند. گویا روحیه هنردوستی و عشق به ادبیات باعث شده تا بلژیکی‌ها هم قلبی شاد و اخلاقی نیکو پیدا کنند. خرید بلیط هواپیمای تهران بروکسل.

خوش‌اخلاق‌ترین ملیت‌های دنیا

نپالی‌ها

نپالی‌ها مردمی جنگجو هستند که از اخلاق خوبی برخوردارند. این جنگجو بودن از آنها افرادی بااراده می‌سازد اما به هیچ‌وجه خشن و جنگ‌طلب نیستند. جنگجو بودن آنها در ورزش و تلاش معنا پیدا می‌کند. مردم این کشور اهل گشت و گذار هستند و به تفریحات بیرون از خانه علاقه زیادی دارند. علاقه به تفریح و استراحت می‌تواند از نشانه‌های خوش‌اخلاقی باشد دیگر، موافق هستید؟ خطرناک ترین فرودگاه جهان

استرالیایی‌ها

مردم استرالیا هم دارای خلق و خوی خوبی هستند. آنها با زندگی در طبیعتی ایده‌آل و منحصربفرد به آرامشی دست پیدا کرده‌اند که مانع از تندخویی و بدخلقی در آنها می‌شود. مردم استرالیا، افراد خونگرم و در اصطلاح عامیانه باحالی هستند. شاید وجود ملیت‌های مختلف دنیا در این کشور زیبا هم یکی از دلایلی است که سعه صدر استرالیایی‌ها را افزایش داده و آنها را خوش‌اخلاق کرده است. معاشرت با افراد مختلف، آستانه تحمل و صبر را بالا می‌رود. به نظر می‌رسد که این موضوع برای استرالیایی‌ها هم صادق بوده است.

خوش‌اخلاق‌ترین ملیت‌های دنیا

اسپانیایی‌ها

 

سواحل زیبا و جذاب، نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه و مردمی که به جشن و پایکوبی علاقه ویژه‌ای دارند، نباید در دسته خوش‌اخلاق‌ترین افراد دنیا قرار بگیرند؟ البته که اسپانیایی‌ها از خوش‌اخلاق‌ترین مردم دنیا هستند و در یک سفر کوتاه به شهرهای این کشور و شرکت در شب‌های پرشور خیابان‌های آن می‌توانید سریعا به این موضوع پی ببرید.

در آخر خوش‌اخلاق‌ترین ملیت‌های دنیا

کشورهای دیگری هم در این فهرست قرار می‌گیرند. مثلا هندی‌ها که زندگی‌شان با طبیعت، رقص و آواز گره خورده است یا برزیلی‌ها که در برپا کردن جشن‌های پرشور به شدت ماهر و معروفند. خوش‌خلق بودن یک ملت لزوما وابسته به شرایط اقتصادی آنها نیست. شادی با خوش‌اخلاقی فرق دارد. برخی از کشورها مانند جامائیکا از وضعیت مالی خوبی هم برخوردار نیست اما باز هم بنا به ویژگی‌های فرهنگی که ریشه در عوامل مختلف و متعددی دارد، خلق و خوی مردم به شدت نیک و خوش است. شاخص‌های رسمی‌تری در دنیا وجود دارند که بنا به آمار سرانه تولید ناخالص داخلی و…، خوشحال‌ترین و راضی‌ترین ملت‌ها را مشخص می‌کند که نباید آن را با آنچه در این مقاله مطرح کردیم، اشتباه بگیرید.