زیباترین هتل‌های تابستانی
امتیاز ما

سفر کردن در ماه تابستان بسیار جذاب است. اگر بدانید که کدام مقاصد گردشگری بهترین گزینه برای تاب آوردن گرما هستند و می‌توانند اوقات خوشی برای‌تان به همراه بیاورند، حتما سفری خوش و خاطره‌انگیز خواهید داشت. اما اگر مقصدی اشتباه را برای سه ماه از گرم‌ترین فصل‌های سال انتخاب کنید، قطعا سفرتان چندان دوست‌داشتنی و شیرین نخواهد بود. در ادامه از زیباترین هتل‌های تابستانی دنیا گفته‌ایم. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید:

زیباترین هتل‌های تابستانی

میکونوس گراند – میکونوس Mykonos Grand

هتل تابستانی میکونوس گراند در کشور یونان واقع شده است. منظره کنار دریایی که اقامت در این هتل برای مسافران پدید می‌آورد، اگر یکی از زیباترین گزینه‌های ممکن نباشد، قطعا در فهرست ده مکان زیبا برای سپری کردن اوقات تابستان خواهد بود. لوکس ترین هتل های دنیا

میکونوس گراند - میکونوس Mykonos Grand

هتل ملینی – دوبروونیک Hotel Mlini

هتل ملینی هم در دوبروونیک کرواسی قرار دارد و به واسطه کنار دریا بودنِ آن است که می‌توان اوقات خوش تابستانی را در کنار آن گذراند. هتل ملینی زیاد بزرگ نیست و اگر برای گذراندن تابستان به آن سفر کنید، احساس می‌کنید که به مکانی دوستانه قدم گذاشته‌اید. زیرا تعداد مسافران اندکی در آن وجود دارد و به هر مهمان و مسافری به طوری ویژه رسیدگی می‌شود.  قیمت بلیط هواپیما

هتل ملینی - دوبروونیک Hotel Mlini

ویلاویتاگ – آلگارو Vila Vita Parc

هتل ویلاویتاگ در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد و از همان ابتدای راه‌اندازی نشان داد که می‌خواهد مشتریان ثروتمند را برای سفرهای لوکس و مجلل‌شان هدف‌گیری کند و به آنها خدمات خود را ارائه دهد. این هتل زیبا در آلگارو(Algarve) پرتغال واقع است و قرار داشتن در نزدیکی دریا باعث می‌شود که تابستان را دیدنی و خاطره‌انگیز کند.

ویلاویتاگ - آلگارو Vila Vita Parc

هتل ماندارین اورینتال – بُدروم Mandarin Oriental

در ساحل دریای زیبای اژه هم هتل ماندارین اورینتال ترکیه در شهر دیدنی بُدروم قرار دارد. ساحل اختصاصی این هتل و امکان قایق‌رانی در دریا باعث می‌شود که یکی از زیباترین سفرهای‌تان را در یکی از بهترین هتل‌های تابستانی سپری کنید. ارزان ترین شهرهای دنیا

هتل ماندارین اورینتال - بُدروم Mandarin Oriental

هتل اِل پلیکانو – توسکانی Il Pellicano

ال‌پلیکانو در سال‌هایی دهه ۱۹۶۰ در کشور ایتالیا راه‌اندازی شد. این هتل لوکس و مجلل با وجود قرار داشتن در کنار ساحلی زیبا و برخورداری از امکاناتی مانند اسپا و پذیرایی بی‌نظیری که از مهمانان خود به عمل می‌آورد به طور قطع، یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های تابستانی دنیاست. البته هزینه ماندن در آن زیاد خواهد بود و بدیهی است که بیشتر مسافران آن را ثروتمندان و سرمایه‌گذاران تشکیل می‌دهند.

هتل اِل پلیکانو - توسکانی Il Pellicano

هتل دابلیو بارسلونا – کاتالونیا W Barcelona

یکی از عمده‌ترین ویژگی‌های هتل‌های تابستانی، قرار داشتن در کنار ساحل و آب‌های دریا و… است. در این صورت، امکان شنا کردن و تنی به آب زدن در زیر نور خورشید تابستان برای مسافران مقدور می‌شود. اصلا نیمی از لذت تابستان به آب‌تنی کردن‌های آن است. در هتل دابلیو بارسلونا که در کاتالونیای اسپانیا واقع است نیز چنین امکانی برای‌تان وجود دارد. پس در کنار غذاهای شگفت‌انگیز رستوران‌ این هتل، می‌توانید خود را برای آب‌بازی کردن هم آماده کنید.

هتل دابلیو بارسلونا - کاتالونیا W Barcelona

در آخر زیباترین هتل‌های تابستانی

هتل‌های زیبایی که کنار سواحل دریاهای مختلف دنیا قرار دارند، تابستانی بی‌نظیر برای مسافران به همراه خواهند داشت. آب‌تنی، نوشیدن شربت‌های خنک در کنار ساحل و لذت بردن از نور پرتوان خورشید در فصل رنگارنگ تابستان از جذاب‌ترین تجربه‌های مسافرتی هر شخصی در زندگی خواهد بود. برخی از هتل‌های موجود در این فهرست در دسته گران‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها قرار دارند. دسترسی به آنها برای همه مقدور نیست اما آشنا شدن با آنها که ضرر ندارد، دارد؟