مقاصد گردشگری سلبریتی ها
امتیاز ما

به نظر شما، سلبریتی‌ها یا همان افراد مشهور دنیا برای سفر، چه نقاطی را انتخاب می‌کنند؟ سلبریتی‌ها دوست دارند، اوقات تعطیل و فراغت‌شان را چگونه و در کدام کشورها بگذرانند؟ شاید عده‌ای از شما بگویید که چه اهمیتی دارد که سلبریتی‌ها به کجا سفر می‌کنند. در پاسخ به این دسته از دوستان باید گفت که شناخت مکان‌های مورد علاقه‌ این دسته از افراد باعث می‌شود که دید و نگاه خوبی نسبت به نقاط جذاب دنیا برای سفر پیدا کنیم. علت این است که آنها معمولا بهترین و زیباترین نقاط را شناسایی می‌کنند. پس اگر بدانیم مقاصد گردشگری سلبریتی ها کجاست با مکان‌های جذاب گردشگری بهتری آشنا خواهیم شد. با مجله گردشگری دور و نزدیک همرا باشید.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

مقاصد گردشگری سلبریتی ها

۱.پرنس ویلیامز و کیت میدلتون

آلگاروِه  Algarve ، مکانی در جنوب کشور پرتغال است که به آن لقب بهشت طبیعت داده‌اند. این مکان زیبا با وجود سواحل آفتابی و آب‌های زلال، بهترین مکان برای شارژ کردن مجدد باتری‌هایی است که به واسطه کار سنگین و مسئولیت‌های ریز و درشت زندگی خالی شده‌اند. شاید برای‌تان جالب باشد که پرنس ویلیامز و کیت میدلتون در این مکان زیبا، ماه عسل خود را سپری کرده‌اند. جاذبه های گردشگری پرتغال

آلگاروِه  Algarve

۲.کیم کارداشیان و کنیا وِست

فلورانس Florence ایتالیا، بی‌شک یکی از زیباترین شهرهای دنیاست. کیم کارداشیان و همسرش کنیا وست هم ماه عسل خود را در این شهر گذرانده‌اند. دیدنی‌های این شهر قدیمی بسیار زیاد است و بی‌شک یکی از رومانتیک‌ترین گزینه‌ها برای زوج‌های عاشق است. و البته شاید از بهترین مقاصد گردشگری سلبریتی ها دیگر نیز باشد. بهترین رستوران های فلورانس

۳. بیل و هیلاری کلینتون

دوبروُونیک Dubrovnik ، یکی از زیباترین مکان‌های کشور کرواسی است. علاوه بر سواحل زیبایی که در این مکان وجود دارد، غذاهای بسیار خوشمزه آن نیز بسیار معروف است. علاوه بر بیل و هیلاری کلینتون، دبروونیک از مقاصد گردشگری سلبریتی ها دیگر مانند: تام کروز، الیزابت تیلور، مایکل داگلاس، راجر مور، کوین اسپیسی و شمار دیگری از سلبریتی‌ها به شمار می‌رود. سلبریتی‌های خوش‌سلیقه، بیشتر به مکان‌های آرامی علاقه دارند که امکان استراحت کردن و فراغت از هیاهو را برای‌شان مقدور می‌کند. بنابراین اگر به دنبال مقصدی آرام و خلوت باشید باید به توصیه‌ها و انتخاب‌های آنها دقت کنید.

۴.جورج کلونی

جورج کلونی را که حتما می‌شناسید. این بازیگر جذاب هالیوودی عاشق سفر کردن به دریاچه کومو  Como در کشور ایتالیاست. جورج کلونی، مدتی در این مکان زندگی کرده است. آرامش این دریاچه که در نزدیکی‌های شهر میلان ایتالیا واقع شده، از عمده‌ترین دلایلی است که افراد مشهور و ثروتمند به آن جذب می‌شوند.

کومو  Como

۵.هریسون فورد

سَنت بارتِلمی Saint Barthélemy هم یکی از مناطق زیبای گردشگری در کشور فرانسه است که هریسون فورد افسانه‌ای از سپری کردن اوقاتش در آن بسیار لذت می‌برد. سنت بارتلمی، جزیره‌ای کوچک در فرانسه است و کاشف آن کسی نیست جز کریستف کلمب معروف. کریستف کلمب، نام این مکان را هم از روی نام برادر خود انتخاب کرده است.

۶.برد پیت

برد پیت از آن هنرپیشه‌های بسیار خوش‌سلیقه‌ای است که این موضوع یعنی خوش‌سلیقگی خودش را در انتخاب نقش‌های ناب و البته همسران زیبا و جذاب هم به شدت ثابت کرده است. موافقید؟ بدیهی خواهد بود که مکان مورد علاقه او برای سفر و گردشگری هم، یکی از بهترین و جذاب‌ترین پیشنهادات برای سفر کردن باشد. برد پیت به ونیز  Venice ایتالیا علاقه زیادی دارد. علاوه بر او، هنرپیشه‌های درجه یک دیگری مانند جانی دپ، تام هنکس، مت دِیمون و… هم به سفر به ونیز علاقه زیادی دارند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

ونیز  Venice ایتالیا