مکان رمانتیک و ارزان در آلمان |
امتیاز ما

حتی اگر یک نوجوان از قرن نوزدهم نباشید، باز هم آلمان برای شما می‌تواند یک مکان رمانتیک باشد. قصرها، قصه‌های پریان، کوه‌ها و دریاچه‌ها و دهکده‌های رویایی و زیبا که به نظر می‌رسد تصویری بر روی یک جعبه‌ی شکلات باشند، همه‌ی اینها را می‌توانید در آلمان بیابید. بهترین بخش سفر به این نقاط این است که رفتن به همه‌ی این مکان‌ها، گشتن و گرفتن عکس در آنها رایگان است و می‌تواند باعث شود دوستانتان به سفر شما غبطه بخورند. در ادامه ۸ مکان رمانتیک و ارزان را در آلمان به شما معرفی می‌کنیم. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

دریاچه‌ی «اوبرسی»

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | دریاچه‌ی «اوبرسی»

دریاچه‌های زیادی در سرتاسر آلپ در جنوب آلمان قرار دارند اما یکی از بهترین دریاچه‌های آلمان، دریاچه‌ی «اوبرسی» است که در پارک ملی «برشتس گادن» در نزدیکی مرز اتریش قرار دارد. نزدیک این دریاچه چادر بزنید یا در یک پانسیون ارزان ساکن شوید.

سفر جاده‌ای به سمت قلعه‌ها

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان |

آلمان جاده‌های زیادی برای سفرهای جاده‌ای دارد. قبل از اتحاد آلمان، افراد سلطنتی به قصر احتیاج داشتند و به شکار می‌رفتند و این به این معنا است که این کشور پر از قصرها و قلعه‌های رمانتیک است. برای اینکه بازدید از این قلعه‌ها را از نزدیک تجربه کنید به « Burgenstraße» یا جاده‌ی قلعه در نزدیکی مرز کشور چک بروید. سوغات  آلمان

کوئدلینبورگ

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | کوئدلینبورگ

شهر کوچک و زیبای «کوئدلینبورگ» شهری است که به سختی می‌توان رقیبی برای آن در آلمان پیدا کرد. خانه‌های به هم چسبیده‌ی‌ این شهر ۱۲۰۰ سال قدمت دارند و هنوز پس از این سال‌ها از زیباییشان کاسته نشده است. ساکنین این شهر با رنگ‌ کردن قوطی یا گلدان به زیبایی خانه‌هایشان افزوده‌اند و آنها را به سوژه‌های جالبی برای عکاسی تبدیل کرده‌اند. در این مکان می‌توانید یک تعطیلات رمانتیک بگذرانید.

مونشاو

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | مونشاو

منطقه‌ای در شمال غربی «نوردراین وستفالن»، کمی به «تنسی» یا «کنتاکی» در آمریکا شباهت دارد و بسیار زیباست. «مونشاو» یک شهر کوچک است که در ۳۰ کیلومتری جنوب آخن و درست روی مرز بلژیک قرار دارد و به نظر می‌رسد زمان در این شهر متوقف شده است. از کافه‌ قنادی‌های دیدنی و جذاب این شهر حتما دیدن کنید.

بازارهای کریسمس

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | هوهن‌تسولرن

اگر در ایام نزدیک کریسمس به آلمان سفر می‌کنید، رفتن به یکی از این بازارهای کریسمس در آلمان یک موهبت بسیار بزرگ است. حتی کوچک‌ترین بازار هم پر از نورهای درخشان، اجناس زیبا و خوراکی‌های خوشمزه‌ و مردم شادی است که از ذوق کریسمس سرشارند.

قفل‌های عشق در پل «هوهن‌تسولرن»

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | هوهن‌تسولرن

با عشقتان به کلن سفر کرده‌اید؟ با هزاران زوج دیگر که نشان عشق خود را به شکل یک قفل روی پل «هوهن‌تسولرن» گذاشته‌اند همراه شوید. این پل ۱۰ دقیقه از ایستگاه اصلی فاصله دارد و یکی از شلوغ‌ترین پل‌های جهان است. این پل تاکنون به حدی محکم بوده که توانسته وزن حدودا ۲ تن از عشاق جهان را تحمل کند. حتما بعد از اینکه این سنت زیبا را انجام دادید، کلید را در رودخانه بیاندازید.

مسیر دوچرخه سواری «دانوب»

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | دانوب

مسیر دوچرخه سواری «دانوب» مسیری حدود ۱۸۰۰ کیلومتر از رودخانه دانوب در آلمان تا دریای سیاه است و ۱۰ کشور دیگر را در بر می‌گیرد. این مسیر از کشورهای آلمان، اتریش، اسلواکی و مجارستان می‌گذرد و مسیری عریض است تا دوچرخه‌ها راحت عبور کنند. هنگامی که مسیر به کشورهای کرواسی، صربستان، رومانی و بلغارستان می‌رسد کمی تغییر می‌کند اما هنوز قابل عبور است.

پل شیطان

مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | مکان رمانتیک و ارزان در آلمان | دانوب

«پل شیطان» که یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های این لیست است در دهکده‌ای خارج از «گرلیتز» و در شرق آلمان واقع شده است. نام این پل به این دلیل گرفته شده که به اعتقاد عام مردم، این پل محلی برای مقابله با خواسته‌های شیطان است. در نزدیکی این پل می‌توانید یک روز رویایی و آرام را سپری کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد آلمان می‌توانید به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.