امکانات رفاهی کانادا
امتیاز ما

ممکن است قصد داشته باشید به کانادا مهاجرت کنید یا مدتی در آنجا زندگی کنید؛ بنابراین بهتر است از امکانات رفاهی کانادا و کیفیت زندگی در این کشور آگاه باشید. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با امکانات رفاهی کامل کشوری که قصد دارید در آن به همراه خانواده خود زندگی کنید بیشتر آشنا شوید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

امکانات رفاهی کانادا – سلامت

 امکانات خوب بهداشت و سلامت

علاوه‌بر بر رشد اقتصادی و فرصت‌های شغلی زیاد در کانادا، آن‌چه مهاجران را به این کشور جذب می‌کند، امکانات خوب بهداشت و سلامت، هزینه‌های کم و کیفیت بالای خدمات بهداشت و سلامت است. کانادا و دولت کانادا به دلیل رونق اقتصادی خواستار جذب مهاجرین به این کشور هستند؛ بنابراین امکانات خوبی برای مردم و همچنین مهاجران فراهم می‌کند.

امکانات رفاهی کانادا – اقتصادی

بازار کار قوی کانادا

به منظور تقویت رشد اقتصادی و کمبود نیروی ماهر در بسیاری از صنایع کشور کانادا، دولت این کشور نیروی کار خارجی زیادی را به کار دعوت می‌کند. رویکرد کانادا به مهاجرت جدید نیست اما آنچه در طی دو سال اخیر تغییر پیدا کرده، دیدگاه کشورهای دیگر است. در حالی‌که که بیکاری در خیلی از کشورها در حال رشد است بر روی کانادا اثری نداشته است. برای افراد ماهر و متخصص و دارای تجربه اقتصاد کانادا بسیار جذاب است؛ بنابراین افراد زیادی برای کار به کانادا مهاجرت می‌کنند.

بازار کار قوی کانادا

 سیستم آموزشی عالی

سیستم آموزشی کانادا یک سیستم متعادل و بسیار خوب است و این کشور به تامین بودجه برای موفقیت هر چه بیشتر مدارس خود شهرت دارد. کیفیت زندگی در کانادا

سیستم آموزشی عالی کانادا

امکانات رفاهی کانادا – اجتماعی/ فرهنگی

 آمار پایین جرم و جنایت

اگر قصد دارید به کشوری مهاجرت کنید که ۱۰۰ درصد احساس امنیت کنید و به دنبال کشوری هستید که آمار جرم و جنایت بسیار پایین است، کانادا باید در لیست کشورهای مورد نظر شما باشد. کانادا یکی از پایین‌ترین آمار جرم و جنایت در جهان را دارد. دزدی، قتل و ضرب و شتم در کانادا پایین‌ترین درصد را نسبت به کشورهای دیگر به خود اختصاص داده است.

برنامه های اجتماعی

کانادا برنامه‌های اجتماعی و مفید زیادی برای شهروندان در نظر گرفته است. برنامه‌های زیادی در این کشور وجود دارد که بر روی سلامت، تحصیل و آموزش مردم تمرکز می‌کنند تا افرادی ماهر و متخصص به بازار کار روانه کنند.

برنامه-های اجتماعی کانادا

کشوری صلح طلب

کانادا به یکی از کشورهای بسیار خوب و آرام جهان که رفتاری بسیار خوب با شهروندانش دارد شهرت دارد. این کشور به ندرت در درگیری‌های جهانی حضور پیدا می‌کنند و مردمش با وجود تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند، در یک هماهنگی و هارمونی زندگی می‌کنند. جمعیت ایرانیان مقیم کانادا

کانادا کشوری با چند فرهنگ

کانادا همیشه کشور مهاجر پذیر بوده و افراد زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کرده‌اند. بنابراین اکنون در کانادا افرادی با فرهنگ‌های مختلف و جوامع گوناگون دیده می‌شوند و می‌توان گفت افراد از کشورها و فرهنگ‌های مختلف می‌توانند در کانادا و محیط جدید زندگی خود به راحتی زندگی کنند و حتی جوامع کوچک خود را پیدا کند.

امکانات رفاهی کانادا – محیط زیست

 منابع طبیعی  فراوان

کانادا دارای منابع طبیعی زیادی ازجمله سنگ‌ها، سوخت‌های فسیلی، چوب و مصالح ساختمانی است. فراوانی منابع طبیعی به این معنا است که این منابع برای دسترسی مردم بسیار ارزان هستند. بنابراین ساخت خانه و تعمیرات خانه هزینه‌ی کمی خواهد داشت. در کل کانادا یک کشور ثروتمند است و به کمک شهروندان می‌آید که به یاری‌اش نیاز دارند.

 منابع طبیعی  فراوان کانادا

طبیعت زیبا

طبیعت کانادا بسیار متنوع و زیبا است؛ اقیانوس‌ها، دریاچه‌ها، کوه‌ها و شفق‌های قطبی تنها چند نمونه از مناظر طبیعی هستند که از دیدنشان شگفت‌زده خواهید شد. به‌علاوه، فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در خارج از منزل انجام دهید. قایق‌سواری و ماهیگیری در نزدیکی اقیانوس، کوهنوردی و تماشای حیات وحش از جمله این فعالیت‌ها هستند. دلایل سفر به کانادا