سفر ارزان به هنگ کنگ
امتیاز ما

هنگ‌کنگ یک مقصد گردشگری ارزان به شمار نمی‌رود اما می‌توان یک سفر ارزان به هنگ کنگ را تجربه کرد. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا نکاتی برای داشتن یک سفر ارزان به هنگ کنگ را برای شما توضیح دهیم. بلیط هواپیما

سفر ارزان به هنگ کنگ

ویکتوریا پیک

یکی از مکان‌هایی که می‌توانید به صورت رایگان یا با هزینه‌ی کم از آن دیدن کنید، «ویکتوریا پیک» است که منظره شگفت‌انگیزی از شهر هنگ کنگ را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید با تراموا به این منطقه بروید یا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و با پای پیاده به ویکتوریا پیک بروید. اگرکمی غذا با خود بردارید، می‌توانید یک پیک نیک را هم در این منطقه‌ی زیبا در حالی‌که منظره‌ی شهر را تماشا می‌کنید داشته باشید. رستوران های ارزان هنگ کنگ

ویکتوریا پیک هنگ کنگ

غذاهای خیابانی

یکی از روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سفر مخصوصاً در مقصدی مانند هنگ‌کنگ، خوردن غذاهای خیابانی و صرف غذا در رستوران‌های محلی به جای غذاهای رستوران‌های گران‌قیمت است. در سفر به هنگ‌کنگ «دیم سام» را حتما امتحان کنید. رستوران‌های ارزان‌قیمت زیادی در سراسر شهر پیدا می‌شوند و دکه‌های غذا را هم می‌توانید در بازارهایی مانند بازار «کولون»  پیدا کنید و با پرداخت هزینه‌ای کم غذایی خوشمزه و محلی میل کنید و سفر ارزان به هنگ کنگ را تجربه کنید.

موزه های هنگ کنگ

هنگ‌کنگ دارای موزه‌هایی است که در آن‌ها می‌توانید بدون پرداخت ورودی مجموعه‌ای  از آثار هنری و فرهنگی را ببینید. موزه‌ی هنر هنگ‌کنگ، مجموعه‌ی با ارزشی از آثار هنری چینی که قدمت آن‌ها به قرن‌ها پیش باز می‌گردد را از نزدیک ببینید.

موزه های هنگ کنگ

بازدید از معابدو کلیساها

معابد و کلیساهای زیبای زیادی در هنگ‌کنگ وجود دارند که می‌توانید در طول سفر خود بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آن‌ها دیدن کنید. «لانتائو آیلند» و «بیگ بودا» و معبد «تای سین» از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. به علاوه باغ‌های زیبا و آرامش‌بخشی هم وجود دارند که مکان مناسبی برای پیاده روی هستند. قوانین گردشگری هنگ کنگ

کوه نوردی و قدم زدن

هنگ‌کنگ تنها یک شهر شلوغ نیست؛ بلکه جاذبه‌های طبیعی و مسیرهای پیاده روی و دهکده‌های زیبایی دارد و گردشگران را ترغیب می‌کند در این طبیعت زیبا به قدم زدن بپردازید.

کوه نوردی و قدم زدن در هنگ کنگ

استفاده از وسایل نقلیه عمومی

سیستم حمل و نقل عمومی هنگ کنگ تمیز، کارآمد و ارزان‌قیمت است. یکی از کارهایی که  پس از رسیدن به هنگ‌کنگ باید انجام دهید، خرید یک عدد اختاپوس کارت است. این کارت را می‌توانید پس از شارژ کردن، هر زمان که از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده می‌کنید به کار ببرید. این کارت قابل خریداری در ایستگاه‌های (MRT) و سوپرمارکت‌ها است.

اقامتگاه های ارزان

بیشتر هتل‌های شهر در نزدیکی منطقه‌های توریستی مانند «سنترال» و «وان چای» قرار دارند. مسلما اقامتگاه‌هایی که در نزدیکی مرکز شهر هستند قیمت بیشتری دارند. اقامت در هاستل‌هایی که کمی از مرکز شهر فاصله دارند و دارای قیمت مناسب‌تری هستند باعث می‌شود در هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کنید و سفر ارزان به هنگ کنگ را برای شما رقم می زند. همچنین اقامت در محله‌های شهر نسبت به  بخش‌های تجاری و توریستی هزینه‌ی کمتری خواهد داشت. «ایر بی ان بی» هم پس از هاستل گزینه مناسبی برای اقامت است.

اقامتگاه های ارزان هنگ کنگ