جذاب ترین فرودگاه های دنیا
امتیاز ما

فرودگاه‌های جذاب دنیا به مکان‌هایی بدل شده‌اند که نیمی از شور و شوق مسافرت را به خود اختصاص می‌دهند. اگر با بهترین فرودگاه‌های دنیا آشنا شوید، به خوبی درمی‌یابید که گذراندن وقت و زمان در این فرودگاه‌ها دست‌کمی از گشت و گذار در یک شهر زیبا را ندارد. این فرودگاه‌ها امکاناتی در اختیار مسافران قرار می‌دهند که باعث می‌شود، مسافران بخشی از سفرشان را در محیطی جالب و راحت بگذرانند. در ادامه از جذاب ترین فرودگاه های دنیا در مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک برای‌تان خواهیم گفت:

۱.فرودگاه مونیخ، آلمان

فرودگاه مونیخ، یکی از بهترین فرودگاه‌های دنیاست. تصور کنید که در فاصله دو پرواز، اوقات‌تان را در فرودگاهی بگذرانید که مجهز به مطب دندان‌پزشک، زمین گلف، دفاتر حساب‌داری و انواع امکانات دیگر است. با ورود به فرودگاه مونیخ، انگار به یک شهرک کوچک با امکانات متنوع وارد شده‌اید. چه چیزی از این بهتر؟ بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

جذاب‌ ترین فرودگاه های دنیا را می شناسید

۲.فرودگاه بین‌المللی این‌چِئون، کره جنوبی

روزانه حددو ۹۶ هزار مسافر در فرودگاه این‌چِئون کره جنوبی تردد دارند. حتی اگر این افراد از فرودگاه خارج نشوند، اطلاعات بسیار کاملی درباره کشور کره جنوبی به دست می‌آورند. زیرا در این مکان، موزه تاریخی و اطلاعات کاملی درباره کشور کره به مسافران ارائه می‌شود. در فرودگاه این‌چئون، رقص سنتی کره هم به نمایش گذاشته می‌شود و علاقمندان می‌توانند، شیوه ساخت برخی از صنایع دستی کره‌ای را در فاصله میان پروازهای‌شان از متخصصان یاد بگیرند.

۳.فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ، چین

۵۰ میلیون نفر مسافر در سال از فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کنند. این فرودگاه در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین فرودگاه دنیا شناخته شد. از جمله امکانات مفرح و بی‌نظیر این مکان که آن را در شمار جذاب ترین فرودگاه های دنیا قرار داده است باید به امکان پرواز و کنترل هواپیما در اتاقک مجازی خلبان اشاره کرد. فرودگاه های استانبول

جذاب‌ ترین فرودگاه های دنیا را می شناسید

۴.فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

در طراحی و ساخت این فرودگاه به رفاه حال مسافران و سرگرم شدن آنها توجه بسیاری شده است. در این مکان، نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود. موزه هوا فضا و آکواریوم‌های موجود در آن هم برای سرگرم کردن مسافران بسیار جالب و قابل‌توجه هستند. زمین بازی موجود در فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو هم آن را به یکی از جذاب ترین فرودگاه های دنیا بدل کرده است.

۵.فرودگاه زوریخ، سوئیس

در فرودگاه زوریخ هم امکانات متنوعی به مسافران ارائه می‌شود. در اطراف فرودگاه زوریخ، محیط طبیعی حفاظت‌شده‌ای وجود دارد که در آن حیوانات و گیاهان مختلفی نگهداری می‌شوند. با وجود چنین محیط جالبی در اطراف فرودگاه زوریخ به سادگی می‌توانید از فرودگاه، یک عدد دوچرخه کرایه کنید و به گشت و گذار در این ناحیه بپردازید. فرودگاه دنیزلی

در آخر جذاب ترین فرودگاه های دنیا

جذاب ترین فرودگاه های دنیا با امکاناتی که ارائه می‌کنند به بخش مهمی از سفر گردشگران و مسافران بدل شده‌اند. دیگر می‌توان روی آنها به عنوان قسمت شیرینی از سفر حساب کرد و صرفا جایی خسته‌کننده و کسالت‌آور برای گذران فاصله دو پرواز نیستند. علاوه بر مواردی که در این فهرست بیان شد، فرودگاه‌های دیگری هم در نقاط مختلف دنیا مانند سنگاپور، چین، هلند و… هم وجود دارد که برای مسافران جذاب هستند و اوقات خوشی را برای آنها رقم می‌زنند.