پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا
امتیاز ما

آنتالیا شهر زیبایی در کشور ترکیه است. این شهر در مرکز استانی به همین نام قرار دارد و یکی از وزنه‌های اصلی در رشد و رونق صنعت گردشگری این کشور به شمار می‌رود. طبیعت زیبا، معماری خاص برخی از محله‌ها و آب و هوای این شهر باعث شده تا سالانه، تعداد بسیار زیادی گردشگر از کشورهای مختلف از جمله ایران به سوی این شهر روانه شوند. آنتالیا در غرب ترکیه و در ناحیه مدیترانه قرار دارد. بسیاری از هم‌وطنان هم تمایل دارند تا در طول سال به این شهر زیبا سفری داشته باشند. اما آیا پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا وجود دارد؟ با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا از آنتالیا و سفر به آن برای‌تان بیشتر بگوییم.   بلیط هواپیما  را ارزان خریداری کنید.

سفر به آنتالیا

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، سفر به آنتالیا در سال‌های اخیر به یکی از اصلی‌ترین گزینه ایرانی‌ها برای رفتن به خارج از کشور بدل شده است. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه‌ای، سواحل زیبا و دیدنی‌های بسیاری است. در واقع، با رفتن به آنتالیا می‌توانید، تعطیلات بسیار جذابی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. به واسطه، آب و هوای مدیترانه‌ای، فصول سرد سال هم در آنتالیا مطبوع است و با بارش برفی سنگین رو به رو نخواهید بود. بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

پرواز به آنتالیا

موقعیت سفر به آنتالیا

با وجود مسافران بسیاری که در طول سال مایل به سفر به آنتالیا و نقاط دیگر ترکیه هستند، زیرساخت‌ها و امکانات حمل و نقل و تردد بسیاری در این کشور ایجاد شده است. راه‌های جاده‌ای در میان شهرهای این کشور و انواع پروازهای بین‌المللی به شکلی مناسب راه‌اندازی و مدیریت شده و مسافران می‌توانند به راحتی و در رفاه کامل، رهسپار این شهر شوند. آنتالیا هم از سمت شمال با شهر بوردو در ارتباط است، از جنوب به دریای مدیترانه می‌رسد و شهر سریک در شرق آن واقع شده است. از غرب هم در جوار کورکتلی و شهر کِمِر قرار می‌گیرد. این نواحی از کشور ترکیه هم دیدنی و جذاب هستند. استانبول یا آنتالیا

پرواز به آنتالیا

در آنتالیا، یک فرودگاه بین‌المللی قرار دارد و با ایستادن در کنار آبشاری زیبا در این شهر موسوم به آبشار دودن، می‌توانید شاهد پرواز هواپیماهای مختلف از نقاط گوناگون جهان به آنتالیا باشید. آبشار دودن هم، آبشاری زیباست که تنها رودخانه این شهر یعنی رود آکسو به آن منتهی می‌شود. سوال این است که آیا از تهران به آنتالیا پرواز مستقیم وجود دارد؟ بله! شرکت‌های مسافربری مختلف، انواع بلیت‌های هوایی پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و بالعکس را در برنامه سفرهای خود گنجانده‌اند و به سادگی به خرید یک بلیت می‌توانید از تهران به مقصد آنتالیا پرواز کنید.

پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا فرودگاه قاضی

نکته مهم پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا

برای سفر هوایی به آنتالیا دو امکان برای‌تان وجود دارد. نخست، می‌توانید از پرواز مستقیم تهران به فرودگاه آدنا یا قاضی انتپ استفاده کنید. البته یادتان باشد که در این روش، هواپیما حدود ۴۵ دقیقه توقف برای سوخت‌رسانی خواهد داشت و بعد از آن، هواپیما در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا بر زمین می‌نشیند. روش دیگر هم سفر به آنتالیا از طریق فرودگاه اسپارتا ست. البته اسپارتا تقریبا ۱۸۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد و بعد از اینکه پروازتان در این شهر بر زمین نشست باید از طریق مسیر زمینی به آنتالیا بروید. خطوط هوایی مختلفی هستند که پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا را پوشش می‌دهند. برای خرید بلیت و کسب اطلاعات می‌توانید به وبسایت‌های مختلف موجود در سطح اینترنت مثل دور و نزدیک هم سری بزنید.