بانکوک تایلند دلایل سفر به بانکوک
امتیاز ما

دلهره‌آور و کثیف؛ ممکن است هنگام توصیف پایتخت تایلند، این کلمات را از دیگران بشنوید. این کلمات هر کسی را از سفر به این شهر منصرف می‌کند. اما بانکوک یکی از بهترین و خاص‌ترین شهرهای دنیاست که جاذبه‌های توریستی متنوعی دارد دیدن آنها برای هر فرد اهل سفری جالب خواهد بود. این مطلب به شما می‌گوید که چرا باید به بانکوک سفر کنید. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

غذاهای خوشمزه

بانکوک تایلند

افرادی که عاشق غذا هستند با قدم گذاشتن به بانکوک، دارای انتخاب‌های بیشماری هستند. با وجود اینکه متاسفانه غذاهای خیابانی روز به روز کمتر و کمتر در شهر دیده می‌شود، تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد که حتی مشکل‌پسندترین افراد را هم راضی می‌کند. تنوع غذایی در بانکون بسیار است؛‌غذاهای ژاپنی، اروپایی، تایلندی، غذاهای گیاهی و دریایی ازجمله این انتخاب‌ها هستند. به علاوه غذا خوردن در این شهر بسیار ارزان است. گردشگران می‌توانند حتی با کمترین بودجه همه‌ی وعده‌های غذایی را بیرون از هتل و محل سکونت‌شان صرف کنند.

کافئین

بانکوک تایلند

تعجبی ندارد که پایتخت تایلند پر از کافی شاپ‌های مختلف است. مردم بانکوک باید با سرعت زیاد این شهر خود را تطبیق دهند اینطور نیست؟ به همین دلیل است که کافی‌شاپ‌های زیادی در سطح شهر دیده می‌شود. هر کافه به نظر زیباتر و جالب‌تر از کافه‌ی قبلی می‌آید. و تقریبا هر محله دارای یک کافی شاپ منحصربفرد است. بنابراین بانکوک برای افرادی که به قهوه علاقه دارند جای ایده‌آلی است.

معابد تاریخی

بانکوک تایلند

بانکوک پر از معابد قدیمی و زیبا است. بهترین بخش این مسئله این است که این معابد به راحتی قابل دسترس هستند. برخی از معابد معروف با فاصله‌ی کمی از ایستگاه‌های وسایل نقلیه‌ی عمومی قرار گرفته‌اند.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد تایلند به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.