لوکس‌ترین استراحتگاه‌ های بالی
امتیاز ما

بدون شک بالی برخی از بهترین اقامتگاه‌های اندونزی را در خود جای داده است. برخی از شیک‌ترین ااستراحتگاه‌ های بالی  قرار گرفته‌اند و امکانات و فعالیت‌های زیادی برای میهمانان خود فراهم کردند. ویلاهای لوکس و خصوصی بالی با خدمات عالی شهرت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده‌اند. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با برخی از لوکس‌ترین استراحتگاه‌ های بالی آشنا شوید.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

لوکس‌ترین استراحتگاه‌ های بالی

اسپا و استراحتگاه خصوصی جاماهال

اسپا و استراحتگاه خصوصی «جاماهال» در جنوب بالی قرار گرفته است. یک ساحل خصوصی که تنها چند قدم از هتل فاصله دارد و امکان انجام دادن ورزش‌های آبی و حمام آفتاب را برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل دارای ویلاهای ۱ تا ۳ اتاق خوابه است. برخی از لوکس‌ترین ویلاها دارای استخرهای خصوصی، اینترنت پرسرعت، تلویزیون و باغ‌های شخصی هستند. این استراحتگاه با سبک مدرن طراحی شده و توسط باغ‌های گرمسیری احاطه شده است. استخر و اسپای اندونزیایی با انواع ماساژ‌ها و درمان‌ها آماده‌ی پذیرایی از میهمانان است. چه کارهایی در بالی انجام دهیم

لوکس‌ترین استراحتگاه‌ های بالی

کومانکا

«کومانکا» در «اوبود» واقع شده و به‌عنوان یکی از بهترین استراحتگاه‌ های بالی شناخته می‌شود. مرکز تناسب اندام، استخر، پرستار کودک و دیگر خدمات مخصوص به کودکان از جمله امکانات این استراحتگاه هستند. اتاق‌های شیک کومانکا دارای تلویزیون صفحه تخت و کانال‌های ماهواره‌ای است. همه‌ی اتاق‌ها مجهز به کولر، گاوصندوق، یخچال و مینی بار هستند. کافی شاپ بالی

سامایا ویلاز

«سامایا ویلاز» در سواحل «سمینیاک» واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری این منطقه نزدیک است. میهمانان این هتل می‌توانند با کمی قدم‌زدن در منطقه‌ی «لگیان» هم به خرید بپردازند، هم از امکانات سرگرم‌کننده و رستوران‌ها استفاده کنند. در این هتل ۲۴ ویلای مجهز و متنوع وجود دارد. استخرهای خصوصی و جکوزی از جمله امکانات این ویلاها هستند.

لوکس‌ترین استراحتگاه‌ های بالی

الام اوبود ویلاز

«الام اوبود ویلاز» در یک جنگل گرم‌سیری واقع شده و تنها چند دقیقه با مرکز اوبود فاصله دارد. این استراحتگاه در محیطی به مساحت ۴ هکتار قرار گرفته است. این اقامتگاه دارای امکانات خوبی برای یک اقامت راحت است و می‌توان مهمان‌نوازی مردم بالی را به خوبی در آن مشاهده کرد. تفریحات رایگان بالی

پانداواس ویلاز

این اقامتگاه در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و دارای چهار ویلای بسیار لوکس است. هرکدام از این ویلاها دارای سالن، سرویس بهداشتی و میز آرایش هستند. رستوران این اقامتگاه دارای غذاهای متنوعی است. برای خانواده‌هایی که همراه با کودکان خود به سفر می‌آیند، یک اتاق بازی مخصوص کودکان آماده شده است تا در آن به بازی و خواندن کتاب بپردازند.

لوکس‌ترین استراحتگاه‌ های بالی

سامایا بالی

این اقامتگاه در اوبود واقع شده و دارای اتاق‌های مجهز به کولر و اینترنت پرسرعت است. اسپا و ماساژ و خدمات زیبایی از امکانات این هتل هستند. باغی که در این هتل قرار دارد بسیار آرامش‌بخش است و مکانی ایده‌آل برای استراحت محسوب می‌شود. استخر و اتاق بخار، مراکز سلامتی، سونا و تلویزیون‌های بزرگ در اتاق‌ها از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه لوکس هستند.

پیوریست ویلا اند اسپا

«پیوریست ویلا اند اسپا» یک بوتیک هتل کوچک است که دارای چندین ویلای خصوصی با عناصر سنتی و مدرن و لوکس است که از چندین جزیره در اندونزی گرفته شده‌اند. از میان این ویلاها ۳ ویلا دارای استخر خصوصی و کلبه‌هایی با تشک و بالش هستند. چهار ویلای دیگر دارای سبک مینیمال با صنایع دستی بالی هستند.

آمیتیس ویلا

«آمیتیس ویلا» ترکیبی از عناصر مدرن و سنتی بالی است و یک اقامتگاه منحصربه‌فرد در بالی محسوب می‌شود. این استراحتگاه دارای ۱۴ اتاق مهمان با امکانات کافی است. این اقامتگاه لوکس همه‌ی امکاناتی را که شما از یک هتل مجلل انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. ماساژ، اسپا و ساحل خصوصی از جمله این امکانات هستند.