بهترین تم پارک‌ های مالزی
امتیاز ما

مالزی یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای سفرهای دوستانه و خانوادگی است. اگر در سفر به مالزی به همراه خانواده و دوستان‌تان از تم پارک‌های مختلف این کشور که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند دیدن کنید، سفر پرهیجان‌تری خواهید داشت. این تم پارک با وسایل مختلف، ورزش‌های آبی وغذاهای خوشمزه میزبان گردشگران هستند. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با بهترین تم پارک‌ های مالزی آشنا شوید.

بهترین تم پارک‌ های مالزی

تم پارک سان وی لاگون Sunway Lagoon Theme Park

تم پارک «سان وی لاگون» یکی از بهترین پارک‌های آبی در مالزی است که در میان گردشگران از هر گروه سنی محبوبیت زیادی دارد. این پارک در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر کوالالامپور واقع شده و دارای بیش از ۸۰ جاذبه برای بازدیدکنندگان است. مساحت این پارک ۸۸ هکتار و دارای بخش‌هایی از قبیل پارک آبی، شهربازی، پارک حیات وحش، «اکستریم پارک» و «اسکریم پارک» است. «لیتل زیمباوه»، «کاپیتان کیدزکندی لند» و «سرف بیچ» از جاذبه‌های معروف این پارک هستند. تم پارک سان وی لاگون از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر میزبان گردشگران است. ورودی این پارک برای بزرگسالان ۱۵۰ رینگیت و برای کودکان وشهروندان ارشد ۱۲۰ رینگیت خواهد بود.

استراحتگاه‌ های بالی

لاست ورلد تامبون

تم پارک «لاست ورلد تامبون» یا دنیای گمشده‌ی تامبون یکی از پر بازدیدترین تم پارک‌ های مالزی است و مکانی ایده‌آل برای افرادی که به دنبال هیجان، آرامش و غذای خوب هستند محسوب می‌شود. این تم پارک به شش بخش از جمله پارک آبی، شهربازی، باغ وحش ببرها، پارک ماجراجویی یا «ادونچر پارک» و «تین ولی» تقسیم می‌شود. اگر به این پارک سر می‌زنید حتما وسایل بازی هیجان‌انگیز و زیپ‌لاین آن را امتحان کنید. لاست ورلد تامبون از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر میزبان بازدیدکنندگان است و ورودی آن از ۴۳ تا ۴۹ رینگیت مالزی خواهد بود. استراحتگاه مالزی

تم پارک اسکیپ Escape Theme Park

تم پارک «اسکیپ» یکی از بهترین تم پارک‌ های مالزی است که در یک محیط طبیعی ساخته شده است. در این پارک هم کودکان هم بزرگسالان می‌توانند یک هیجان بی‌پایان را تجربه کنند. این پارک فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن و وسایل زیادی برای سوار شدن دارد. «مانکی بیزنس»، «گو ایپ»، «گکو تاور»، «زوم باگ» و … از جمله این وسایل هستند. از لحاظ امنیت اصلا جای نگرانی برای کودکان نیست؛ زیرا این پارک در بهترین شرایط ایمنی به سر می‌برد و جزو ۱۰ پارک برتر در مالزی است. این پارک از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر به روی عموم باز است و ورودی آن برای بزرگسالان ۷۲ رینگیت و برای کودکان ۵۰ رینگیت خواهد بود. این پارک در روزهای دوشنبه تعطیل است.

استراحتگاه‌ های بالی

لیتل بیگ کلاب Little Big Club

«لیتل بیگ کلاب» در میان کودکان شهرت زیادی دارد. علت این شهرت استفاده از کاراکترهای تلویزیونی است. کودکان با دیدن کاراکترهای محبوب خود که به سرگرم‌کردن آنها مشغول هستند لذت زیادی می‌برند. در این پارک فعالیت‌های جالبی برای کودکان وجود دارد. کلاس‌های باله‌ی «آنجلینا بالرینا»، نمایش زنده «بارنی» دایناسور معروف و سوار شدن به اتوبوس محبوب کودکان یعنی «برتی» از جمله این فعالیت‌ها هستند. این پارک از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر میزبان گردشگران است و ورودی آن ۶۵ رینگیت مالزی خواد بود. سفر رمانتیک به مالزی

تم پارک گنتینگ هایلندز Genting Highlands Theme Park

تم پارک «گنتینگ هایلندز» یکی از معروف‌ترین تم پارک‌ های مالزی است که در آن حتی بزرگسالان هم به دوران کودکی خود باز می‌گردند. موزه‌ی «باورنکردنی‌های ریپلی»، پارک «هانتد ادونچر» ازجمله جاذبه‌های این پارک هستند. برخی از معروف‌ترین وسایل بازی و فعالیت‌های این پارک عبارتند از:  «بیزی باگز»، «میی ترین»، «ریو فلوت» و… . در بازدید از این پارک می‌توانید از همه فعالیت‌ها و وسایل بازی لذت ببرید بدون این‌که هزینه‌ی زیادی متحمل شوید. زیرا ورودی این پارک و بلیط‌های آن قیمت بالایی ندارند. این پارک در شهر «پنانگ» واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب میزبان بازدیدکنندگان است. ورودی این پارک برای بزرگسالان ۲۹ رینگیت و برای کودکان ۳۱ رینگیت مالزی خواهد بود.

استراحتگاه‌ های بالی