بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی
امتیاز ما

کانادا یکی از کشورهای ایده‌آل برای سفرهای انفرادی است. مردم این کشور به مودب بودن شهرت دارند و دارای جاذبه‌های طبیعی و معماری‌های فوق‌العاده‌ی زیادی است. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا برخی از بهترین شهرهای کانادا برای یک سفر انفرادی را به شما معرفی کنیم.

بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی

ونکوور

«ونکوور» در «بریتیش کلمبیا» دارای سیستم حمل‌ونقل عمومی بسیار خوبی است. طولانی‌ترین قطار اتوماتیک و بدون راننده‌ی جهان در این شهر وجود دارد. در این شهر هاستل‌های ارزان و خوبی برای گردشگران وجود دارد. برخی از بهترین پارک‌ها مانند «استنلی پارک» یا پارک ملکه الیزابت در این شهر قرار دارند. به‌علاوه ونکوور دارای محله‌های جالب و زیبایی مانند «مِین استریت» و «کامرشال درایو» است. در ونکوور جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد. البته مردم محلی به گردشگران توصیه می‌کنند که اگر تنها هستند هنگام شب از خیابان «هستینگز» عبور نکنند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی

هالیفاکس

«هالیفاکس» در «نووا اسکوشیا» یکی از بهترین شهرهای کانادا برای گردش‌های انفرادی است. از «پگیز کوو» و فانوس دریایی «پگیز» دیدن کنید. گفته می‌شود این فانوس دریایی یکی از مکان‌هایی است که بیشترین تعداد عکس از آن گرفته شده است. در هالیفاکس موزه‌ها و مکان‌های تاریخی زیادی وجود دارند که می‌توانند ساعات زیادی شما را سرگرم کنند. اگر به دنبال رستوران‌های ارزان می‌گردید، به خیابان‌های «فدویک»، «رابی»، «آکسفورد»، «یانگ» و «اسپرینگ گاردن رود» سر بزنید.

تورنتو

بزرگ‌ترین شهر کانادا و یکی از امن‌ترین شهرهای جهان که ۵۰ درصد از جمعیت آن را افراد غیر کانادایی تشکیل می‌دهند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای انفرادی است. تورنتو شهر بزرگی است و سیستم حمل‌ونقل عمومی آن برای گشت‌وگذار در شهر بسیار خوب است. با استفاده از اتوبوس، تاکسی و مترو می‌توانید در این شهر گردش کنید. جاذبه‌های گردشگری تورنتو مانند برج «سی ان تاور» و «بازار کنسینگتون» و آبشار «نیاگارا» که در خارج از شهر واقع شده سفر را برای‌تان دلچسب‌تر می‌سازند.

بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی

ویستلر

«ویستلر» در بریتیش کلمبیا یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی، مخصوصا برای مسافرین ماجراجو است. هاستل‌های این شهر همیشه مملو از گردشگران ماجراجویی است که آماده‌ی یک گردش مهیج در ویستلر هستند. در هر فصل می‌توانید فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن در این شهر پیدا کنید. در فصل زمستان برخی از بهترین پیست‌های اسکی آمریکای شمالی را در این منطقه می‌توان پیدا کرد.

اتاوا

اتاوا  پایتخت کانادا واقع در ایالت اونتاریو، یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی است که می‌توانید حتی پیاده هم در آن به گردش بپردازید. یکی از تجربه‌های جالبی که در این شهر می‌توانید به‌دست بیاورید، اقامت در هتل و زندان «های اتوا» است. این مکان قبلا یک زندان بوده و اکنون یکی از جاذبه‌های کانادا به‌شمار می‌رود. اتاوا دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌سماری است. به‌علاوه، اسکی در فصل زمستان و قایق‌سواری در فصل تابستان ازجمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در این شهر تجربه کنید. تفاوت انواع اقامتگاه ها

بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی

مونترال

اگرچه فرانسوی زبان اول مردم کبک محسوب می‌شود اما بیشتر مردم می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. پس تصور نکنید در بازدید از شهر کبک دچار مشکل برقراری ارتباط خواهید شد. گردش در خیابان‌های مونترال باعث می‌شود تصور کنید در حال قدم زدن در خیابان‌های اروپا هستید. زمانی‌که در مونترال هستید، صبح خود را با رفتن به نانوایی‌ها و قنادی‌ها آغاز کنید و فراموش نکنید حتما از «اولد مونترال» یا محله‌ی قدیمی مونترال دیدن کنید.

ویکتوریا

ویکتوریا یکی از شهرهای زیبای بریتیش کلمبیا است که از ونکوور هم قابل دسترس است. معماری‌های شگفت‌انگیز این شهر جاذبه‌های اصلی آن هستند. در سفر به این شهر حتما از ساختمان مجلس بریتیش کلمبیا، موزه‌ی سلطنتی بریتیس کلمبیا و باغ‌های «بوتچارت» دیدن کنید. کوله گردی

بهترین شهرهای کانادا برای سفرهای انفرادی