زیباترین دهکده ها و شهرهای کبک
امتیاز ما

کبک بزرگ‌ترین استان در کانادا است و به دلیل جاذبه‌های طبیعی مانند جنگل‌ها، دره‌ها و کوه‌ها شهرت زیادی دارد. شهرها و دهکده‌های زیادی در سراسر این استان پراکنده شده‌اند. اگر قصد دارید به  کانادا سفر کنید، این بار از مونترال و کبک فراتر بروید و زیباترین شهرهای کبک را در مجله ی گردشگری دور و نزدیک بخوانید.

زیباترین دهکده ها و شهرهای کبک

نوتردام دو پورتاژ

«نوتردام دو پورتاژ» درمنطقه‌ی «با سن لوران» در کبک قرار گرفته است و یکی از زیباترین دهکده‌های این استان به‌شمار می‌رود. این دهکده‌ی جذاب سال‌ها است که مکان محبوب مردم برای مسافرت و تعطیلات است. طبیعت زیبا و معماری‌های قدیمی از جاذبه‌های این دهکده هستند. جاذبه های گردشگری کبک

نوتردام دو پورتاژ

سن پاکوم

«سن پاکوم» یکی دیگر از دهکده‌های بسیار زیبای کبک در منطقه‌ی «با سن لوران» است که در میان تپه‌های «اوت پی» و رودخانه‌ی  «اوئل» واقع شده است. در این دهکده می‌توانید مناظر شگفت‌انگیز زیبایی از طبیعت را ببینید. یکی از ویژگی‌های بارز این دهکده، معماری‌های تاریخی، مسیرهای پیاده‌روی و کوهنوردی است که گردشگران را به اعماق زندگی روستایی این مردم می‌برد. دو دهکده‌ی زیبای دیگر در همین منطقه «کامو راسکا» و «کاکونا» نام دارند.

استنستید

در مرز کبک و ورمانت، شهر کوچک و زیبای «استنستید» قرار گرفته است. این شهر در دهه ۱۹۹۰ توسط مردم «نیوانگلند» تاسیس شد. پس از ورود اروپایی‌ها این منطقه محل زندگی «آبناکی‌ها» از مردم بومی منطقه بود. این شهر دارای ساختمان‌های تاریخی زیادی است که نشان‌دهنده‌ی توسعه‌ی این شهر در طول تاریخ هستند. خیابان اصلی این شهر به نام «دافرین» با داشتن ساختمان‌های گوناگون، کلیساها و اداره‌ی پست یک موزه محسوب می‌شود. سفر انفرادی به کانادا

استنستید

لز ابولمان

«لز ابولمان» در یک دهانه‌ی شهاب سنگی به قطر ۱۰۰ کیلومتر واقع شده است. این شهر کوچک که در منطقه‌ی «شارلوو» قرار دارد، از سال ۱۹۰۰ یکی از مقاصد محبوب برای سفر و تعطیلات است. این شهر در ارتفاع ۲۰۰ متری از رودخانه‌ی سن لوران  قرار گرفته و دارای گالری‌های هنری زیادی است. اقامتگاه‌های این شهر منظره‌ی زیبایی از شهر کبک را پیش چشم شما قرار می‌دهند. از این منطقه می‌توانید رودخانه و کشتی‌هایی را که به سمت اقیانوس می‌روند ببینید.

سن میشل دو بلشاس

در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر کبک و در کناره‌های رودخانه‌‌ی سن لارن، شهر زیبا و کوچک «سن میشل دو بلشاس» قرار گرفته است. طبیعت زیبا و کوه‌های «لارنشن» جذابیت خاصی به این شهر بخشیده‌اند. جمعیت «سن میشل دو بلشاس» حدود ۱۸۰۰ نفر است و خانه‌های چوبی آن برگرفته از استایل «نئوکلاسیک» قرن نوزدهم میلادی ساخته شدند. گردشگران می‌توانند در این شهر به قدم زدن بپردازند و از کارگاه‌های هنرمندان، کلیساهای قدیمی، تئاترهای تابستانه و مغازه‌های کوچک دیدن کنند. کبک را بیشتر بشناسیم

سن میشل دو بلشاس

متیس سور مر

این شهر در نزدیکی ساحل قرار گرفته و در سال ۱۸۵۰ توسط اسکاتلندی‌ها تاسیس شد. در طول قرن نوزدهم، این شهر محل زندگی اشراف‌زادگان انگلیسی بود و آن‌ها ویلاهای تابستانه با سبک ویکتوریایی و چندین کلیسا بنا کردند. جمعیت این شهر حدود ۶۰۰ نفر است. این شهر در ۳۵۰ کیلومتری از شهر کبک واقع شده و مناظر دریایی آن شهرت زیادی دارد.

شامپلن -قدیمی‌تر‌ین شهرهای کبک

این شهر یکی از قدیمی‌تر‌ین شهرهای کبک است و اولین فرانسوی‌ها در سالهای ۱۶۶۴ تا ۱۶۶۵ به این مکان آمدند. در طول قرن نوزدهم این منطقه به مقصدی برای تفریح و استراحت تبدیل شد. اکنون بیش از ۲۰۰ ساختمان تاریخی از جمله کلیساهای قدیمی در این شهر به چشم می‌خورد که قدمت برخی از آن‌ها به دهه‌ی ۱۶۷۰ باز می‌گردد.

شامپلن