پارک ایالتی الدورادو کنیون کلورادو امریکا
امتیاز ما

چه کسی فکر می کرد که پارک های ملی اینقدر خوب باشند؟

پارک های ملی گنجینه‌های ملت ما هستند.اما در پارک‌های ملی محبوب (مثلا وقتی به «گراند کنیون» و «یوسمیتی» نگاه می‌کنیم)، شما با جمعیت، ترافیک، اردوگاه‌های رزرو شده، و بلیط‌های ورودی گران، برای دیدن بخشی از لبه شمالی یا نیمی از پارک برخورد می‌کنید. بنابراین اینجا یک تفکر وجود دارد: به جای آن به یک پارک ایالتی سفر کنید و این شانس را داشته باشید تا پارک را بطور کامل برای خود داشته باشید. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 

پارک ایالتی چگواچ، آلاسکا

پارک ایالتی چگواچ آلاسکا امریکا

پارک ایالتی «چگواچ» در آلاسکا بسیار بزرگ است -۴۹۵،۰۰۰ هکتار- بزرگتر از مجموع مساحت پارک‌های ملی «گرند تنون» و «یوتا زیون» در «وایومینگ» و یکی از چهار پارک ایالتی بزرگ در کشور است. به علاوه، براحتی قابل دسترسی است، در هفت کیلومتری شرق «انکوریج» قرار دارد. شما می‌توانید یخچال‌های طبیعی، محوطه‌های یخی و گوزن شمالی را ببینید و ۲۸۰ مایل از مسیرها را با دوچرخه کوهستانی و اسکی روی زمین؛ و اگر به اندازه کافی شجاع هستید، وقتی که امواج بزرگ هستند به بور تاید بروید. یک کابین در کوهپایه یا یک چادر از مرکز طبیعت عقاب رودخانه اجاره کنید (از ۷۰ دلار) جایی که اگر بیش از یک مایل پیاده‌روی کنید، نورهای شمالی را می‌توانید در حیاط خود تماشا کنید. زیباترین شهرهای آمریکا

پارک ایالتی کرت گودی، وایومینگ

پارک ایالتی کرت گودی وایومینگ امریکا

پارک «کرت گودی» بین «لارامی» و «شاین» واقع شده است و در سال‌های اخیر بعنوان بزرگترین مقصد دوچرخه سواری کوهستان مشهور شده است. ۳۵ مایل از پارک یک مسیر دوچرخه سواری ساخته شده است که توسط انجمن بین المللی دوچرخه سواری کوهستان در سال ۲۰۰۹ جایگاه حماسی اعطا شد. چادر را در اردوگاه برپا کنید و به تماشای مخازن گرانیتی «اسپرینگز» را بروید. یک دوچرخه سوار کوهستان نیستید؟ می‌توانید قایقرانی کنیدیا قزل آلای رنگین کمان یا ماهی آزاد سالمون را در یکی از سه آبگیر بگیرید ، یا برای چند روز برنامه دویدن داشته باشید. کافه «دَدز» در شایان را برای «تامالز» (نوعی غذا) صبحانه و سواری پس از آن از دست ندهید.

پارک ایالتی اسمیت راک، اورگان

پارک ایالتی اسمیت راک اورگان امریکا

پارک ایالتی «اسمیت»، در بخش مرکزی کوچک شهر «اورگان» در «تریبون»، به عنوان محل تولد ورزش کوهنوردی ایالت متحده در دهه ۱۹۸۰ شناخته شده است.امروز حدود ۲۰۰۰ مسیر در همه سطوح و ۱۰۰۰ مسیر پیچ در پیچ برای کوهنوردان وجود دارد. این پارک ۶۵۰ هکتاری دارای امکانات تفریحی برای کسانی که کوهنورد نیستند، نیز هست، پیاده‌روی آهسته و یک جین از انواع دیگر پیاده‌روی‌ها از آن جمله هستند. اردوگاه معروف «بایوی» با اولین ورود، اولین خروج در خدمت شماست؛ در غیر این صورت  شما می‌توانید یک چادر لوکس در فضای باز ۱۵ مایل دورتر در «پاناسی ریسورت» رزرو کنید (از۳۵۰ دلار).

پارک ایالتی دی ال بلیس، کالیفرنیا

پارک ایالتی دی ال بلیس کالیفرنیا امریکا

در حالی که انبوه گردشگران به دریاچه «تاهو» در نزدیکی پارک ایالتی «خلیج امرالد» هجوم می‌برند شما می‌توانید به پارک ایالتی «دی ال بلیس» در ساحل غربی دریاچه «تاهو» بروید، برای ساحل سفید شنی، کمپ تابستانی با دسترسی آسان به دریاچه، صخره نوردی، بولدرینگ، و مسیر پیاده روی ۸ مایلی که سراسر دریاچه را طی می‌کند و به «خلیج امرالد» می‌رسد. خوراکی‌های مورد نیاز خود را مانند مارشملو، پنیر، سالامی و آبمیوه، در فروشگاه ساحلی غربی درست جایی که شهر تاهو را ترک می‌کنید، خریداری کنید و یا در ساحل یک پیتزا از «وست شور پیتزا» در شهر تاهوما بگیرید. یک کلبه و یا یک کابین خصوصی در مهمانخانه «کاتج» (از۱۶۵ دلار) رزرو کنید. جایی که صبحانه و ساعات شادی را برای شما فراهم می‌کند و ۲۰ دقیقه با پارک فاصله خواهید داشت.

برای خرید بلیط هواپیما  به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.