امتیاز ما

اگر به فرهنگ، ماجراجویی و گشت و گذار در سواحل علاقه دارید، یکی از این جزایر که به عنوان بهترین جزایر دنیا در سال ۲۰۱۷ شناخته شده‌اند، می‌توانند مقصد ایده‌الی برای شما باشند. خبر خوب برای شما این است که سه جزیره از این لیست در آسیا قرار دارند. در ادامه لیستی از بهترین جزایر دنیا در سال ۲۰۱۷ را به شما معرفی خواهیم کرد. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

برای دومین سال متوالی، بهشت فیلیپین به نام «پالاوان» رتبه‌ی اول لیست بهترین جزایر دنیا را به خود اختصاص داد. مرداب‌های پنهان، سواحل زیبا و اقامتگاه‌های مجلل می‌توانند از مواردی باشند که باعث شده‌اند جزیره‌ی پالاوان به این رتبه دست پیدا کند. هیچ‌چیز مانند گذراندن اوقات در طبیعت زیبای پاوالان که گردشگران آن را رمانتیک و آرامش‌بخش می‌خوانند نیست. یکی از خوانندگان این‌گونه این جزیره را توصیف می‌کند: «این جزیره زیباترین نقطه‌ی زمین است.»

جزیره‌ی «بالی» در اندونزی یکی دیگر از جزایری است که در این لیست قرار دارد و به عنوان مکانی برای یک سفر رمانتیک شناخته می‌شود.

 هر سال در بررسی‌ای که در سایت «Travel and Leisure» انجام می‌شود، از خوانندگان درخواست می‌شود تا با توجه به تجربه‌هایی که از سفر به مناطق مختلف بدست آورده‌‌اند، نظرات خود را درباره‌ی بهترین جزایر دنیا، بهترین شهرها، کشتی‌ها، خطوط هوایی و … با این سایت به اشتراک بگذارند. خوانندگان این سایت با توجه به تجربه‌های خود از سفر به این جزایر، مکان‌های دیدنی، فعالیت‌هایی که می‌توان انجام داد، جاذبه‌های طبیعی و سواحل، غذاها و دوستانه بودن محیط و در کل امکانات جزایر به آنها امتیاز دهند.
«هومر» درباره‌ی جزایر یونان اشتباه نکرده بود. جزیره‌ی «سانتورینی» و غروب‌های معروفش، دارای مناظر فوق‌العاده‌ و آثار باستانی‌ای است که شما را به زمان «ادیسه» می‌برد. این جزیره،‌ جزیره‌ی «ایسکیا» را از جایگاه برتر لیست در سال ۲۰۱۶ کنار زده و جایگاه شماره‌ی ۱ جزایر اروپا را به خود اختصاص داد.
لیست بهترین جزایر جهان در سال ۲۰۱۷ با جزایر ایالت هاوایی به نام‌های «مائوئی» و «کائوآئی» کامل می‌شود. این دو جزیره به خاطر امکانات غواصی شهرت دارند  و از این لحاظ از جزیره‌ی «گالاپاگوس» پیشی می‌گیرند. یکی از خوانندگان درباره‌ی پارک ملی «اکوادور» نوشته بود: «اگر دوست دارید تجربه‌ی نزدیک بودن به یک حیات وحش فوق‌العاده را داشته باشید، این‌جا جایی است که بدون تردید اوقات بسیار خوبی خواهید داشت.»
خواننده‌ی دیگری در توصیف این پارک آنجا را معجزه توصیف کرده بود.
همه‌ی این جزایر یک ویژگی مشترک دارند و آن هم زیبایی بی‌انتهایی است که به شما اجازه می‌دهد در طول روز به اکتشاف آن بپردازید. هرآنچه از طبیعت انتظار دارید و باعث رضایت شما می‌شود می‌توانید در این جزایر پیدا کنید. در ادامه تصاویر بهترین جزایر دنیا را خواهید دید.

جزیره‌ی بالی در اندونزی با امتیاز ۸۷.۶۱

جزیره بالی

جزایر «هوار» و «دالماسی» در کرواسی با امتیاز ۸۷.۷۵

جزایر دالماسی و هوار

جزیره‌ی «ایسکیا» در ایتالیا با امتیاز ۸۸.۵۳

جزیره ایسکیا

جزیره‌ی «کائوآئی» در هاوایی با امتیاز ۸۸.۷۲

جزیره کائوآئی

جزیره‌ی «مائوئی» در هاوایی با امتیاز ۸۹.۱۷

جزیره مائوئی

جزیره‌ي «سانتورینی» در ایتالیا با امتیاز ۸۹.۱۹

جزیره سانتورینی

جزایر «گالاپاگوس» در اکوادور با امتیاز ۸۹.۲۰

جزایر گالاپاگوس

جزیره‌ی «بوراکای» در فیلیپین با امتیاز ۸۹.۶۷

جزیره بوراکای

جزیره‌ي «هیلتون هد» در کارولینای جنوبی با امتیاز ۹۰.۸۳

جزیره هیلتون هد

جزیره‌ی «پالاوان» در فیلیپین با امتیاز ۹۳.۱۵

جزیره پالاوان

برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.