مزرعه مارها در تایلند
امتیاز ما

تایلند جذابیت‌های زیادی برای غافلگیر کردن گردشگران خود دارد. یکی از نمایش‌های خاص و جالبی که می‌توانید در تایلند شاهد آن باشید نمایش مارها در مزرعه‌ی مارها در تایلند است. اگر دوست دارید بدانید در این نمایش چه می‌گذرد، با  مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

درباره مزرعه مارها در تایلند

یکی از نمایش‌های محلی که در تایلند برگزار می‌شود، نمایش مارها است که چندان مورد پسند دوستداران حیوانات نبوده است. با این حال مزرعه‌ی مارها و نمایش‌هایش شهرت زیادی در تایلند و در بین مردم محلی و گردشگران دارند. اگر شما هم به مارها علاقه دارید و دوست دارید گونه‌های مختلف مارها بشناسید، سری به مزرعه‌ی مارها در تایلند بزنید.

مزرعه مارها در تایلند

چه کسی تصور می‌کرد فردی بتواند تا این حد با این خزندگان که در نظر خیلی از مردم ترسناک به نظر می‌رسند دوست باشد؟ آن هم در مرکز شهری شلوغ مانند بانکوک. مزرعه‌ی مارها در بانکوک درواقع بخشی از موسسه‌ی صلیب سرخ در تایلند است که در کنار بیمارستان و دانشگاه «چولالونگکورن» واقع شده است. این مزرعه تورهای جالبی برای گردشگران ترتیب می‌دهد. این تورهای برای سفرهای خانوادگی هم مناسب هستند.

مزرعه‌ی مارها در تایلند شهرت چندان خوبی برای این کشور به ارمغان نیاورده است. اما مزرعه‌ی مارها که در بانکوک قرار گرفته است، محیطی است که می‌توانید در آن ترس و کنجکاوی خود را به چالش بکشید. این مزرعه دارای نمایشگاه‌هایی بزرگ و کاملا محافظت شده است. در این نمایشگاه‌ها می‌توانید درباره‌ی گونه‌های مختلف مارها اطلاعاتی خوب و کافی کسب کنید. بازدید از مزرعه‌ی مارها در بانکوک می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی باشد. حیات وحش تایلند

با بازدید از این مزرعه متوجه خواهید شد که تنها چند گونه از این مارها خطرناک و کشنده هستند و گونه‌های دیگر درواقع برای محیط اطراف خانه مفید واقع می‌شوند زیرا قابلیت از بین بردن آفات را دارند.

مزرعه مارها در بانکوک محل نگه‌داری گونه‌های مختلفی از مارها است؛ مارهای سبز رنگ درختی، مارهای رنگین‌کمانی که رنگ‌شان در نور تغییر می‌کند، مارهای زرد و مشکی که بسیار سمی و خطرناک هستند و چندین گونه‌ی سمی و غیر سمی دیگر از جمله این مارها هستند. مرکز یادبود ملکه «سئوواپا» در همکاری با این مزرعه با گرفتن زهر مارها قدمی در جهت تولید پادزهر برداشته‌اند. در بازدید از این مزرعه ممکن است شاهد مراحل استخراج زهر مار در جلسات آموزشی باشید.

مزرعه مارها در تایلند

در مزرعه مارها چه کارهایی می توان انجام داد؟

در روزهای وسط هفته از ساعت ۲:۳۰ دقیقه و در اواخر هفته‌ها در ساعت ۱۱ ظهر تجربه‌ای منحصربه‌فرد در انتظار گردشگران است. در این روزها بازدیدکنندگان می‌توانند در سالن اجتماعات بنشینند. زمانی‌که برنامه آغاز می‌شود یک دکتر به معرفی دنیای مارها می‌پردازد. آنچه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد اشتیاق و علاقه‌ای است که پزشک هنگام توضیح دادن درباره‌ی عادات زندگی این مارها از خود نشان می‌دهد. در تمام مدت برنامه با مارها با احترام و محبت رفتار می‌شود. زمانی که یک مار بوآی عظیم‌الجثه را به داخل سالن می‌آورند، کودکان اولین کسانی هستند که برای نوازش این مار داوطلب می‌شوند. بازدید از مزرعه‌ی مارها باعث می‌شود خیلی از افرادی که از مارها می‌ترسیدند به طرفدارا سرسخت این خزندگان زیبا تبدیل شوند.

مبلغ ورودی به مزرعه‌ی مارها برای افراد بزرگسال حدود ۶ دلار و برای کودکان حدود ۱.۵۰ دلار خواهد بود. خرید بلیط هواپیمای تهران بانکوک

مزرعه مارها در تایلند

بهترین زمان برای بازدید از مزرعه مارها

اگر قصد دارید از از مزرعه‌ی مارها در بانکوک دیدن کنید بهتر است با دقت برنامه‌ریزی کنید زیرا تنها دو برنامه در روزهای وسط هفته و یک برنامه در روزهای آخر هفته و تعطیلات برگزار می‌شود. از روزهای دوشنبه تا جمعه روز دو برنامه برگزار می‌شود که به ترتیب زیر است:

ساعت ۱۱ صبح به مدت ۳۰ دقیقه برنامه‌ی استخراج زهر از مارها به صورت یک جلسه‌ی آموزشی برگزار می‌شود. ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر نمایش با مارها آغاز می‌شود. روزهای تعطیل و اواخر هفته یک برنامه برگزار می‌شود آن هم نمایش با مارها است که از ساعت۱۱ صبح آغاز می‌گردد.

مزرعه‌ی مارها از روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعدازظهر و روزهای آخر هفته از ساعت ۱ بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان است.

مزرعه مارها در تایلند