هتل های ارزان توکیو
امتیاز ما

توکیو به شهری گران معروف است. مطمئنا اگر بخواهید به راحتی می‌توانید پول زیادی برای گشت‌وگذار در قسمت‌های مختلف این شهر خرج کنید. اما مانند دیگر شهرهای آسیایی، اگر بدانید چطور به گشت‌وگذار بپردازید، چه چیزی بخورید و کجا اقامت کنید به راحتی می‌توانید سفری ارزان را تجربه کنید. در پایتخت ژاپن انواع هتل‌ها از هتل‌های کپسولی گرفته تا هتل‌های کلاسیک ریوکان را ‌می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید که هتل‌های گرانی نیستند. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا برخی از هتل های ارزان توکیو را بررسی کنیم.

هتل های ارزان توکیو

آلموند هاستل و کافه شیبویا

«آلموند» هاستلی مینیمال و شیک است که در مرکز محله‌ی آرام «یویوگی ایچیمان» واقع شده است که با پای پیاده حدود ۱۵ دقیقه از شیبویا فاصله دارد. با داشتن دسترسی آسان و در عین حال دنج بودن، این هاستل و کافی‌شاپ امکانات زیادی را برای مسافران خود فراهم می‌کند تا با مسافران خلاق دیگر آشنا شوند و بتوانند یک کاردستی استادانه انجام دهند. آلموند هاستل هم برای مسافران جوان و هم مسافران بزرگسال بسیار مناسب است.  خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

هتل های ارزان توکیو

بی ان ای کوئنجی

اگرچه این هتل ممکن است کمی گران‌تر از دیگر هتل‌های نامبرده در این مطلب باشد، اما لازم به ذکر است که «بی اِن اِی کوئنجی» (BNA Koenji) درصدی از درآمد خود را به جامعه‌ی هنرهای محلی منتقل می‌کند. این هتل با همکاری برخی از هنرمندان معاصر ساخته شده است که فضاهای منحصربه‌فرد اتاق خواب‌ها و بخشی از میز پذیرش پایین پله‌ها را طراحی کرده‌اند. از هر رزرو، هر هنرمند مسئول کمک به طراحی اتاق است. بنابراین اساسا شما هم برای اتاق هتل و هم برای یک فضای گالری خصوصی پول می‌پردازید که قطعا ارزش آن را دارد.

آندون ریوکان

«آندون ریوکان» هتلی شیک و مدرن و درواقع اقامتگاه سنتی ژاپنی است. این هتل در یکی از منحصر به فردترین محله‌های توکیو واقع شده است که پیاده فقط ۲۰ دقیقه از بنای تاریخی «آساکوسا» فاصله دارد و از ایستگاه شلوغ «اوئنو» فاصله چندانی ندارد. شما حتما جذب جاهای مختلف توکیو، از جمله مکان‌های قدیمی و جدید، سنتی و مدرن خواهید شد. راهنمای سفر به توکیو

هتل های ارزان توکیو

یاماناکا ریوکان

برای اقامت در یکی از هتل های ارزان توکیو و با کیفیت بالا حتما به هتل «یاماکا ریوکان» سر بزنید. این هتل که به سبک ریوکان کلاسیک است در منطقه‌ی تاریخی و آرام «اوئنو» واقع شده است. این منطقه، منطقه‌ای پر از لذت‌های پنهان و شگفت‌انگیز مانند «شوا اِرا» در «یاناکا گینزا» است. «یاماناکا» به دلیل سرو غذا اتاق‌های میهمانان شهرت دارد.

میلنیالز شیبویا

همانطور که احتمالا می‌توانید از نام این هتل حدس بزنید، «میلنیالز شیبویا» درباره‌ی درک دیدگاه‌ آینده از این شهر است. با داشتن اتاق‌های خصوصی و بزرگ با سبک کپسول هتل‌ها و فضاهای عمومی بزرگ برای رفت‌و‌آمد، این هتل یکی از هتل های ارزان توکیو برای مسافرت است که در کنار آن با تکنولوژی و نوآوری هم آشنا می‌شوید. در این هتل شما یک فضای کاری، یک آشپزخانه، محل استراحت و یک تراس عالی دارید که جای بسیار خوبی برای پیدا کردن دوستان جدید است و همچنین هر اتاق به طور کامل دارای محافظ است و شما می‌توانید از زمان خصوصی خود نیز لذت ببرید.

هتل های ارزان توکیو