بهترین مکان های بانکوک
امتیاز ما

عکاسی یک هنر است و برای یک عکاس، چه چیزی بهتر از عکاسی در پایتخت زیبای تایلند می‌تواند باشد؟ از معابد باشکوه با معماری‌های زیبا گرفته تا حیات وحش و گونه‌ها مختلف جانوری و گیاهی، بهترین سوژه‌های عکاسی را می‌توانید در بانکوک پیدا کنید. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید و بهترین مکان های بانکوک برای عکاسی را بشناسید.

بهترین مکان های بانکوک

‌قبرستان هواپیماها

هیچ نقطه‌ای از بانکوک نمی‌تواند به خوبی قبرستان هواپیماها یک داستان تصویری را بیان کند. این قبرستان دیدنی محل نگه‌داری هواپیماهای از کار افتاده است. زمانی‌که از این قبرستان دیدن می‌کنید، با دیدن لباس‌های شسته و آویزان شده در میان هواپیماها متوجه خواهید شد که برخی از خانواده‌ها در این مکان زندگی می‌کنند. برای بازدید از قبرستان هواپیماها باید حدود ۴ دلار به عنوان ورودی پرداخت کنید. بلیط هواپیما

بهترین مکان های بانکوک

بازارهای شناور

سال‌ها پیش پایتخت تایلند با نام «ونیز شرق» شناخته شد. علت این نام‌گذاری کانال‌های آبی بود که در طول شهر به چشم می‌خورد. برخی از این کانال‌ها برای وسعت شهر بانکوک پر شده‌اند اما برخی دیگر هنوز در سطح شهر وجود دارند. حضور این کانال‌ها که اکنون مسیری هم برای حمل و نقل محسوب می‌شوند محل برگزاری بازراهای محلی هم هستند. بازارهای شنارو بانکوک با قایق‌ها و مسافرانی که برای خرید و بازدید به این بازارها آمده‌اند به بهترین مکان های بانکوک برای عکاسان به وجود می‌آورند. بازارچه شناور

بهترین مکان های بانکوک

پارک لومپینی

قایق‌‌ها، غرفه‌های رنگارنگ چینی و آسمان‌خراش‌ها دلایل کافی برای عکاسان هستند تا تجهیزات خود را با پارک «لومپینی» بیاورند و عکس‌های بی‌نظیری را ثبت کنند. فضای سبز این پارک بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع وسعت دارد و می‌توانید ساعت‌ها به گردش در این پارک بپردازید. اگر به دنبال عکس‌های خاص هستید، می‌توانید از سوسمارهای غول‌پیکری که در پارک حرکت می‌کنند عکاسی کنید. آن‌ها را معمولا می‌توانید در کنار دریاچه یا روی چمن‌ها پیدا کنید.

معبد اراوان

معبد «اراوان» یکی دیگر از بهترین مکان های بانکوک برای عکاسان است. این معبد در دهه‌ی ۱۹۵۰ تاسیس شد. این معبد برای حفاظت از محیط اطراف،‌زمانی که دستخوش حوادث ناگواری شده بود بنا شد. مردم محلی هر روز برای روشن کردن شمع و بخور به این معبد می‌آیند که خود منظره‌ای زیبا برای عکاسی است. بهترین زمان برای عکاسی از این معبد هنگام شب است.

بهترین مکان های بانکوک

ایستگاه قطار بانکوک

خیلی از مردم تصور می‌کنند یک ایستگاه قدیمی قطار نمی‌تواند سوژه‌ی جالبی برای عکاسی باشد. اما جالب است بدانید که ایستگاه قطار یکی از بهترین مکان های بانکوک برای عکاسان خوش ذوق است. افرادی که به گرفتن پرتره علاقه دارند، می‌توانند همیشه یک چهره‌ی خندان را در میان قطارهای این ایستگاه پیدا کنند. علاوه‌بر عکاسی از داخل و خارج قطار، خودِ ایستگاه هم معماری زیبایی دارد. معماری این ایستگاه به دهه‌ی ۱۹۰۰ باز می‌گردد.

بهترین مکان های بانکوک

محله چینی ها

از غذاهای عجیب گرفته تا سوغات و غرفه‌های رنگارنگ، سوژه‌های زیادی برای عکاسان در محله‌ی چینی‌ها وجود دارد.در طول روز می‌توانید سری به «سامپنگ لین» بزنید و از مغازه‌ها و غرفه‌های رنگارنگ عکس بگیرید. پس از تاریکی هوا می‌توانید به خیابان «یواوارات» بروید و از مواد خوراکی، نورپردازی‌های زیبا و بسیاری از مناظر دیگر عکس بگیرید. خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک

بهترین مکان های بانکوک

بازار گل

بازار گل بانکوک در خیابان «چاک پت» یکی از زیباترین و رنگارنگ‌ترین بخش‌های شهر بانکوک است. خرید سوغات و گل از این بازار ایده‌ی خیلی خوبی است اما اگر به قصد عکاسی به این بازار می‌روید فرصت را از دست ندهید و از منظره‌ی زیبای این بازار نهایت استفاده را کنید. این بازار بزرگ‌ترین بازار گل در تایلند و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای گل در جهان محسوب می‌شود. از میان گل‌ها و غرفه‌ها می‌توانید سوژه‌های زیبایی برای عکاسی پیدا کنید.

بهترین مکان های بانکوک