بهترین بوتیک هتل های باکو
امتیاز ما

مهم نیست به چه دلیلی به باکو سفر می‌کنید، چه قصد سفرهای تفریحی داشته باشید چه قصد سفرهای کاری، می‌توانید در برخی از بهترین بوتیک هتل های باکو اقامتی راحت داشته باشید. بوتیک هتل های باکو امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند که هر گردشگری را راضی نگه می‌دارد. در ادامه با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید. تا برخی از بهترین بوتیک هتل های باکو را به شما معرفی کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین بوتیک هتل های باکو

بوتیک هتل پسج (Passage Boutique Hotel)

بوتیک هتل پسج یکی از بوتیک هتل های باکو است. این بوتیک هتل که در داخل یک ساختمان تاریخی قرار گرفته، امکانات لوکسی را با قیمتی مناسب در اختیار مهمانان می‌گذارد. این بوتیک هتل دارای ۱۲ اتاق، شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های زیبا و دنج است. جاذبه‌های گردشگری باکو مانند میدان فواره و ایچری شهر تنها ۱۰ دقیقه با این هتل فاصله دارند. افرادی که به سفرهای کاری و تفریحی می‌آیند می‌توانند در این هتل اقامتی بسیار خوب را تجربه کنند. خرید بلیط هواپیما تهران باکو

 بوتیک هتل تیاترو (Teatro Boutique Hotel) –

بوتیک هتل «تیاترو» یکی از مدرن ترین بوتیک هتل های باکو است. این بوتیک هتل اقامتی راحت و خوب برای گردشگرانی که به باکو سفر می‌کنند فراهم می‌کند. همه‌ی اتاق‌ها دارای طراحی مدرن هستند. این بوتیک هتل دارای ۴۰ اتاق و رستورانی با یک تراس زیبا است که منظره‌ی زیبایی از شهر را در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. امکانات رفاهی این بوتیک هتل، خدمات، باشگاه ورزشی، سونا و حمام و اتوبوس‌های شاتل که به مرکز شهر می‌روند از جمله ویژگی‌های این بوتیک هتل هستند. این بوتیک هتل معمولاً به دلیل امکانات و خدمات خیلی خوب و صبحانه‌های خیلی خوشمزه که به صورت بوفه سرو می‌شود به میهمانان و گردشگران پیشنهاد می‌شود.

بهترین بوتیک هتل های باکو

بوتیک هتل دنیز این (Deniz Inn Boutique Hotel) –

یکی از ایده آل ترین بوتیک هتل های باکو ، بوتیک هتل دنیز است. این بوتیک هتل زیبا که در داخل ایچری‌شهر قرار گرفته است، تجربه‌ی منحصربه فردی برای گردشگران رقم می‌زند. علاوه بر محل قرارگیری این هتل که بسیار ایده‌آل است، ۶ اتاق دنج و راحت در هر ۴ طبقه از ویژگی‌های این هتل هستند. بوتیک هتل «دنیز این» به صورت خانوادگی اداره می‌شود. بالکن و تراس روفتاپ منظره‌ی فوق‌العاده‌ای از شهر قدیمی باکو، برج دختر و دریای خزر به نمایش می‌گذارند. صبحانه‌ی این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود. به علاوه دارای یک کافه در داخل هتل است که آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

بوتیک هتل نو سیزنز (Two Seasons Boutique Hotel)

این بوتیک هتل در داخل شهر قدیمی باکو یعنی ایچری‌شهر قرار گرفته است. این بوتیک هتل کوچک دارای ۶ اتاق است و به دلیل محل قرارگیری آن امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری باکو را به راحتی برای گردشگران فراهم می‌سازد. اتاق‌های این هتل دارای سبک مینیمال هستند و رو به منظره‌ی زیبای ایچری‌شهر و دریای خزر قرار گرفته‌اند. زوج‌های جوانی که به این هتل رفته‌اند و در آنجا اقامت داشته‌اند، به دلیل امکانات، خدمات و محل قرارگیری و صبحانه به این هتل رتبه بالایی دادند. مراکز گردشگری و جاذبه های باکو

بهترین بوتیک هتل های باکو

 بوتیک هتل اولد استریت (Old Street boutique hotel)

راحتی، کیفیت و محل قرارگیری ایده‌آل ازجمله ویژگی‌هایی است که بوتیک هتل «اولد استریت» را به یکی از بوتیک هتل‌های خوب باکو تبدیل کرده است. این هتل تنها چند دقیقه با جاذبه‌های گردشگری اصلی و مرکز شهر باکو فاصله دارد. اولد استریت هم مناسب سفرهای کاری و هم مناسب سفرهای تفریحی است. این هتل دارای ۱۱ اتاق است که در هر کدام تخت‌های راحتی قرار گرفته است. رستوران روفتاپ با منظره‌ی بسیار زیبایی از باکو و کارکنان انگلیسی زبان باعث می‌شوند این هتل مکان ایده‌آلی برای اقامت گردشگران خارجی باشد. به علاوه یکی از شرکت‌هایی است که بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌کند.

بهترین بوتیک هتل های باکو

بوتیک هتل میوزیم این (Museum Inn) –

بوتیک هتل میوزیم را می توان به عنوان شیک ترین بوتیک هتل های باکو نام برد.  فضای شیک و خاص این بوتیک هتل نه تنها مهمانان را به بازدید از آن دعوت می‌کند، بلکه آن را به یکی از شیک‌ترین هتل‌های باکو تبدیل کرده است. این هتل در قلب ایچری شهر یا محله قدیمی باکو قرار گرفته و با قیمت‌های بسیار مناسب میزبان مهمانان و گردشگران است. اتاق‌های این هتل منظره زیبایی رو به دریای خزر و ایچری شهر دارند. ۳۸ اتاق این هتل دارای دکور و طراحی قدیمی هستند که حال و هوای خاصی به اتاق‌های هتل بخشیده است.