تفریحات جزیره بالی Bali
امتیاز ما

امواج سهمگین، جنگل‌های بارانی زیبا، قله‌های آتشفشانی، شالیزارهای سبز برنج و سنت و معنویت بی‌پایان در بالی، آن را به مقصدی ایده‌ال برای سفر تبدیل کرده است. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا تفریحات جزیره بالی Bali، این جزیره‌ی رویایی در اندونزی انجام دهید به شما معرفی کنیم.  بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

تفریحات جزیره بالی Bali

کوهنوردی در طلوع خورشید

بالی کوه های آتشفشانی باشکوهی را در خود جای داده است که ارتفاع برخی از آن‌ها به ۳۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریا هم می‌رسد. چه چیزی می‌تواند از کوهنوردی در شب و رسیدن به قله در هنگم طلوع خورشید هیجان‌انگیزتر باشد؟ کوهنوردی باعث می‌شود برای ادامه‌ی سفر انرژی کافی داشته باشید. کوه «باتور» یکی از کوه‌هایی است که می‌توانید برای کوهنوردی آن را انتخاب کنید.

بازدید از آبشارها

از تفریحات جزیره بالی Bali می توان به بازدید از آبشارها و پریدن در آب‌های زلال جنگل‌ها نام برد. جنگل های استوایی شمال بالی، مکان‌هایی جادویی هستند که باید حتما در سفر به این جزیره‌ی زیبا به آن ها سر بزنید. اگر به «سکومپول» و «توکاد سپونگ» بروید می‌توانید شاهد طبیعت شگفت‌انگیز بالی باشید. آب زلالی که در برکه‌ها و آبشارهای این مناطق وجود دارد می‌تواند رویای افراد دوستدار طبیعت باشد. سوغات بالی 

رفتن به معبد تریتا اِمپول

افراد محلی اعتقاد دارند آب زلالی که از این معبد عبور می‌کند مقدس است و باعث شفای بیماری و پاکیزگی روح و جسم می‌شود. ممکن است گردشگران به این موضوع اعتقاد نداشته باشند اما چشمه‌های آب گرم و معبد زیبایی که در آن‌جا وجود دارند را نباید از دست داد.

تفریحات جزیره بالی Bali

رفتن به جنگل

از تفریحات جزیره بالی Bali بازدید از زمین‌های پست و مرتفعی که در اطراف شهر «یوبود» قرار گرفته‌اند است. مسیرهای جنگلی و زیبایی برای افراد ماجراجو دارند. به سمت شمال بروید و از منطقه‌ی «مودوک» دیدن کنید. در این منطقه دو دریاچه به نام‌های «تامبلینگان» و «بویان» قرار دارند. در این‌جا با منظره‌ی زیبای جنگل‌های قدیمی مسحور خواهید شد. به‌علاوه می‌توانید درختان عظیم‌الجثه و پرندگان نادر را ببینید. سعی کنید حتما از یک راهنمای محلی استفاده کنید تا در جنگل گم نشوید. کارهای جالبی که در سفر به بالی می توان انجام داد

سینگل فین

یکشنبه شب‌های «سینگل فین» در بالی در سراسر جهان شهرت دارند. تصور کنید درحالی‌که به امواج دریا نگاه می‌کنید و به شادی مردم گوش می‌دهید و در یک محیط آرامش‌بخش و زیبا نشسته‌اید در حال خوردن نوشیدنی هستید. به علاوه می‌توانید از اجرای موسیقی زنده هم لذت ببرید. پیش از رفتن به سینگل فین از برنامه‌های آن‌ها و رویدادهای آینده مطلع شوید.

شالیزارهای برنج تگالالانگ

شالیزارهای برنج سرسبز و زیبایی که توسط درختان نخل احاطه شده‌اند را شاید تنها روی کارت پستال‌ها دیده باشید. «تگالالانگ» یکی از مکان‌هایی است که حتما در سفر به بالی باید از آن دیدن کنید. این شالیزارهای زیبا نه تنها باعث جذب گردشگران خارجی می‌شوند بلکه نشاندهنده‌ی فرهنگ و زندگی مردم بالی هستند. گردشگران می‌توانند از روستاهای اطراف هم دیدن کنند و داستان‌های محلی را از زبان مردم بومی بشنوند. بازدید از روستاها باعث می‌شود با فرهنگ و سنت‌ها و سبک زندگی مردم بالی بیشتر آشنا شوید. این مردم همان‌هایی هستند که این شالیزارهای طبقه‌ای و زیبا را ساخته‌اند.

تفریحات جزیره بالی Bali

تماشای مراسم سنتی بالی

رقص سنتی بالی یک قرن قدمت دارد و یکی از عناصر مهم فرهنگ بالی، اعتقادات مذهبی و زندگی روزمره محسوب می‌شود. بر اساس سنت‌ها چند نوع رقص در بالی وجود دارد. اگر به دنبال خاص ترین تفریحات جزیره بالی Bali هستید و دوست دارید شاهد این مراسم سنتی و رقص‌‌های محلی باشید می‌توانید سری به «یوبود» بزنید و به کاخ یوبود بروید و شاهد باله‌ی «رامایانا» باشید. جاذبه های گردشگری اوبود بالی

یوگا

«یوگا بارن» یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید برای انجام یوگا و کسب آرامش به آن‌جا بروید. در این استودیو آرامش و سلامت را با شما تمرین می‌کنند. این استودیو در مرکز شهر یوبود در یک کوچه‌ی کوچک قرار گرفته است. یوگا بارن دارای ۷ استودیوی کوچک هم هست که هر هفته ۱۰۰ کلاس یوگا و مدیتیشن در آن برگزار می‌شود. به علاوه می‌توانید در رویدادهای ستاره‌شناسی، تماشای فیلم، کنسرت و حتی خوردن غذاهای خوشمزه گیاهی از «گاردن کافه» هم شرکت کنید. این مکان را بهشت روی زمین می‌نامند.

موج سواری در سواحل بالی

حتی اگر موج‌سوار حرفه ای نیستید، نباید بالی را بدون تجربه‌ی موج‌سواری ترک کنید. برای موج‌سواری به «سمیناک» یا سواحل «کانگگو» بروید. می‌توانید یک تخته‌ی موج‌سواری از کرایه کنید و درخواست آموزش داشته باشید. موج‌سواری باعث می‌شود احساس سرزندگی کنید. اگر هم حرفه‌ای هستید به «اولوواتا» بروید تا بهترین موج‌سواری عمرتان را تجربه کنید.

تفریحات جزیره بالی Bali