امتیاز ما

کشور اندونزی مجمع‌الجزایری است با بیش از ۱۷۰۰۰ جزیره، ۳۰۰ قومیت مختلف و مناظر طبیعی بی‌شماری که برای گشت‌وگذار بسیار جذاب هستند. زیباترین مکان‌ها، از کوه‌های باشکوه تا معابد مجلل را در این کشور می‌توانید کشف و از آن‌ها بازدید کنید. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری اندونزی ، این مکان‌های زیبا آشنا شوید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

زیباترین جاذبه های گردشگری اندونزی

دینگ پلاتو

«دینگ پلاتو» در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و یکی از خنک‌ترین و جالب‌ترین جاذبه های گردشگری اندونزی است. در این مکان هم از لحاظ داشتن طبیعتی زیبا و هم از لحاظ فرهنگی، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. دینگ پلاتو به غیر از مناظر کوهستانی از جنگل‌ها و روستاهای دورافتاده، دارای یک دریاچه‌ی چند رنگ، چشمه‌ی آب گرم و همچنین معابد باستانی هندو است. هر سال توریست‌ها در نقطه‌ای برای فستیوالی جمع می‌شوند که در آن اجراها و مراسم سنتی مختلف به نمایش گذاشته می‌شوند.

جاذبه های گردشگری اندونزی

معبد بوروبودور

بزرگ‌ترین معبد بودایی جهان نه تنها از نظر مذهبی بلکه به خاطر زیبایی و جذابیت آن، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری اندونزی محسوب می‌شود. این معبد که در حدود قرن هشتم ساخته شده، بازتابی از تاریخ طولانی و پیچیده‌ی کشور اندونزی است که دین، فرهنگ، آداب و رسوم، معماری و … را پوشش می‌دهد. گردشگران می‌توانند سنگ‌تراشی‌های بسیار جذاب و ساختار باشکوه این معبد را ببینند و از منظره‌های زیبا که شامل طلوع آفتاب، جنگل‌ها و تپه‌های دورافتاده است، لذت ببرند. چه کارهایی در بالی اندونزی می توان انجام داد

پارک ملی کومودو

جاذبه های گردشگری اندونزی

کومودو، مارمولک قدرتمند و عجیب، یکی از جالب‌ترین موجودات بر روی کره‌ی زمین است که فقط در پارک ملی کومودی اندونزی می‌توانید با آن‌ها روبه‌رو شوید. اما کومودو تنها چیز جالبی نیست که در این پارک ملی وجود دارد. ۳ جزیره‌ی «کومودو»، «پادار» و «رینکا» دارای تپه‌های شگفت‌انگیز، منظره‌ی ساحلی همراه با خط ساحلی بسیار زیبا و حیات‌ وحش زیر آب هستند. ساحل معروف شن‌های صورتی در جزیره‌ی کومودو قرار دارد درحالی‌که جزیره‌ی پادار تپه‌ای نمادین با منظره‌ی سه خلیج کوچک زیبا را داراست.

رجا آمپت

«رجا آمپت»، این بهشت گرمسیری معروف در جهان، خانه‌ی ۵۳۰ گونه از مرجان‌ها، ۷۰۰ گونه از حلزون‌ها و ۱۳۰۰ گونه ماهی است. با وجود داشتن گونه‌های عجیب و منظره‌ی بسیار جذاب جزیره، این منطقه به دلیل دور از دسترس بودن دست نخورده باقی ماند است. رجا آمپت مکانی فراموش‌نشدنی برای کسانی است که علایقی مانند پرش در آب از صخره‌های بلند و دیدن پرنده های مختلف دارند و همچنین برای عکاسان و ماجراجویان و حتی کسانی که دوستدار داشتن یک تعطیلات تجملی با منظره‌ای زیبا در یک جزیره‌ی دورافتاده هستند، مناسب است. بهترین کافی شاپ های بالی

کوه برومو

این آتشفشان که معمولا با دود و آسمان چندرنگ احاطه شده، به یکی از برجسته‌ترین جاذبه های گردشگری اندونزی تبدیل شده است. تماشای طلوع خورشید در کوه برومو از جزیره‌ی «جاوه» تجربه‌ی جالب و فراموش‌نشدنی است. در اطراف این آتشفشان کویری وسیع، کوه‌ها و تپه‌های پر از گل و چند آبشار هم وجود دارند که می‌توان در طی یک تا دو روز از آن‌ها بازدید کرد.

جاذبه های گردشگری اندونزی

جزیره بانگکا بلیتونگ

جزیره‌ی «بانگکا بلیتونگ» در ناحیه‌ای دورتر از ساحل «سوماترا» واقع شده است که به خاطر داشتن سواحل شگفت‌انگیز با شن و ماسه سفید، سنگ‌های گرانیتی و درختان نخل مشهور است. این جزیره نه تنها دارای آب‌های شفاف و غروب خیره‌کننده است بلکه دارای بناهای تاریخی و فرهنگی که برخی از آن‌ها ساختمان‌های میراثی دوران استعمار هستند، هم است. از این مجمع‌الجزایر گردشگران می‌توانند به جزایر مسکونی کوچک‌تر بروند تا از مناظر دست‌نخورده‌تری بازدید کنند. سوغات بالی

روستای وای ربو

این روستای کوچک اندونزیایی در «فلورس» به دلیل جذابیت منحصر به فردش در سراسر جهان شناخته شده است. خانه‌های مخروطی شکلی که در پشت کوه‌ها به زیبایی ردیف شده‌اند مورد توجه افراد محلی و توریست‌ها قرار گرفته‌اند. این روستا در کوهستانی دورافتاده واقع شده است که در اطراف آن طبیعتی زیبا پر از گل‌های ارکیده، حیات وحش و محیط‌های سرسبز گرمسیری است.

جاذبه های گردشگری اندونزی