جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین
امتیاز ما

شهر هو شی ‌مین ممکن است شهری پر از ترافیک، شلوغ و بسیار گرم باشد اما جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین بسیار بیشتر از مشکلات عمومی به چشم می‌خورند. اگر شما بتوانید از مشکلات این شهر ویتنامی چشم‌پوشی کنید می‌توانید از معابد، معماری استعماری فرانسوی و محله‌های آرام و دور از هرج‌و‌مرج بازدید کنید. با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا با بهترین جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین آشنا شوید. بلیط هواپیما

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

رودخانه سایگون

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

در رودخانه‌ی «سایگون»، با کشتی‌های همیشه در حال رفت‌و‌آمد، تاکسی‌های رودخانه و قایق‌های موتوری می‌توانید بهترین و زیباترین منظره‌ی غروب خورشید را تماشا کنید که بهترین جا برای دیدن این منظره یک صندلی در عرشه‌ی کشتی است.

موزه هنرهای تجسمی شهر هوشی مین

در موزه‌ی هنرهای تجسمی شهر هوشی‌مین می‌توانید با هنرهای محلی ویتنام و این‌که هنرمندان محلی چه کارهایی را در آینده می‌خواهند انجام دهند آشنا شوید. این پیچیدگی عظیم با ترکیبی جذاب از سبک‌های معماری چینی و فرانسوی متعلق به یک تاجر چینی است که در زمان به‌ عنوان یکی از ثروتمندترین مردان شهر شناخته شد. جاذبه های گردشگری هانوی ویتنام

باسیلیکای نوتردام سایگون

به دنبال گروه‌های گردشگری که در باسیلیکای نوتردام سایگون در حال گشت‌و‌گذار هستند حرکت کنید. این کلیسا مکانی غیرقابل اجتناب در برنامه‌ی سفری شهر هو شی‌ مین است. باسیلیکای نوتردام سایگون ترکیب زیبایی از معماری دوره‌ی استعماری فرانسوی با سبک رومانسکی  و گوتیک را به نمایش می‌گذارد.

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

کاخ جیا لانگ

ساختمان کاخ «جیا لانگ» بینش جالبی را در مورد بسیاری از رویدادهای سیاسی که تاریخ این شهر به وجود آورده است نشان می‌دهد که برای افرادی که دارای در تاریخی بالایی هستند بسیار الهام‌بخش است.

اداره پست مرکزی سایگون

اداره‌ی پست مرکزی سایگون، یک اداره‌ی پست کارآمد و همچنین یکی از برجسته‌ترین بناهای تاریخی دوره‌ی استعمار فرانسوی است. زمین‌هایی که با ظرافت کاشی‌کاری شده‌اند، تیرهای آهن، ستون‌ها و نقشه‌های تاریخی جالب از جذابیت‌های این بنای تاریخی هستند. سفر ماجراجویانه به ویتنام

موزه طب سنتی ویتنام

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

برای این‌که به خود یادآوری کنید که اینجا ویتنام است نه فرانسه، به اولین موزه خصوصی طب سنتی ویتنامی بروید. این ساختمان شش طبقه دارای معماری سنتی و مجموعه‌ای فوق‌العاده از معجون‌ها و درمان‌های ویتنامی است که قدمت آن به عصر سنگ می‌رسد.

برج مالی بیتکس کو

شهر با آسمان خراش‌ها در حال پر شدن است، اما فقط یک ساختمان جذاب وجود دارد که شما باید آن را بشناسید و آن «بیتکس کو» است.

موزه زنان ویتنام جنوبی

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

زنان در تاریخ ویتنام نقش بسیار زیادی داشته‌اند. پس بازدید از موزه‌ی کمتر شناخته شده‌ی زنان ویتنام جنوبی که به کمک آن‌ها به جنگ و تحولات پس از جنگ اختصاص داده شده را حتما در برنامه‌ی سفر خود قرارد دهید.

کافه آپارتمان

کافه رستوران‌هایی که در خیابان «گویِن هوئه» شماره‌ی ۴۲ یا در خیابان «تون تات دام»  شماره‌ی ۱۴ واقع شده‌اند، نمونه‌های خوبی از تضاد معماری هستند. این کافه آپارتمان‌ها در اصل به عنوان محل اقامت مقامات عالی رتبه‌ی دولتی فعالیت‌ می‌کردند. آن‌ها در حال حاضر کافی شاپ‌هایی به سبک رترو، بوتیک‌های مد و استودیوهای تَتو هستند.

تونل های کوچی

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

تونل‌های «کوچی» یکی از جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین هستند که شما بدون بازدید از آن‌ها نمی‌توانید این شهر را ترک کنید. تونل‌های کوچی شبکه‌های گسترده‌ای از تونل‌های زیرزمینی هستند که پایگاه‌های ارتباطی، تجهیزات، انبار غذا و بیمارستان صحرایی در زمان جنگ ویتنام بودند.

خانه اپرا و نمایش AO Show سایگون۹

اگر از خانه‌ی اپرای سایگون بازدید می‌کنید حتما در یکی از اجراهای یک ساعته‌ی ‌‌(AO Show) سایگون شرکت کنید. این اجرا ترکیب جذابی از رقص، سیرک و موسیقی ویتنامی که عنصر معمول زندگی روستایی ویتنامی یعنی بامبو را شامل می‌شود، نشان می‌دهد.

موزه ۳ بعدی آرتینوس

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

در شهر هوشی‌مین ویتنام اگر با آب‌و‌هوای نه چندان خوب برخورد کردید و از درس‌های تاریخی هم خسته شده بودید حتما به موزه‌ی ۳ بعدی «آرتینوس» سر بزنید. معابد دیدنی ویتنام

معبد کائو دای

بازدیدکنندگانی که به دنبال مراسم متمایز و تشریفاتی مذهب بومی ویتنامی هستند حتما باید به این معبد سر بزنند تا این مراسم را از نزدیک ببینند.

چولون شهر چینی سایگون

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

به دلیل نزدیکی کشور ویتنام به کشور چین، فرهنگ ویتنامی بسیار شبیه به فرهنگ چینی است و برای این‌که تاثیر آن را ببینید حتما به «چولون» شهر چین سایگون سر بزنید. شما می‌توانید تقریبا نصف روز را در حال گشت‌وگذار در این منطقه باشید و از بازار بین تای، کلیسای «چا تام»، «تیِن هائو پاگودا» و «کوآن آم پاگودا» محبوب دیدن کنید.

کان جیو

یک روز پر از آرامش را با سفر به «کان جیو»، ناحیه ساحلی در بیرون از شهر که دارای جنگل‌های مانگرو و حیوانات مختلف وحشی است، تجربه کنید. سفر به کان جیو می‌تواند راه فراری از هرج‌ومرج شهر و به دست آوردن آرامش باشد.

روستای بین کوی

جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

یکی دیگر از جایگزین‌های آرامش‌بخش در تعطیلات آخر هفته هم برای گردشگران و هم مردم محلی روستای «بین کوی» است.