زیباترین کشورها در فصل بهار
امتیاز ما

فصل بهار یکی از زیباترین و بهترین فصول برای سفر رفتن است. در این فصل طبیعت تمامی زیبایی‌های خود را به ما نشان می‌دهد و پس از یک زمستان سرد تمامی افراد دوست دارند در مکانی زیبا و دلنشین چند روزی را به تفریح و استراحت بپردازند. اگر می‌خواهید با بهترین و زیباترین کشورها در فصل بهار آشنا شوید با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.

زیباترین کشورها در فصل بهار

ژاپن

یکی از زیباترین کشورها در فصل بهار کشور ژاپن است. در این فصل هر کجا که چشم بچرخانید شکوفه‌های گیلاس زیبا را می‌بینید. در این کشور جشنی در زمان شکوفه دادن درختان گیلاس برگزار می‌شود که به آن جشن هانامی گفته می‌شود. در زمان جشن هانامی شما می‌توانید از قدم زدن در زیر درختان گیلاس لذت ببرید و یا در رودخانه‌ی «کیتاکامی» قایق‌سواری کنید. در پارک «تشوچی» ده هزار درخت گیلاس وجود دارد که راهروی باریکی از شکوفه‌های گیلاس را ایجاد کرده‌اند که می‌توانید در آن‌جا قدم بزنید و از دیدن شکوفه‌های صورتی لذت ببرید. جشنواره‌ی بهاری دیگری نیز با نام جشنواره‌ی «تاکایاما» در فصل بهار در ژاپن و در کوه‌های «هیدا» برگزار می‌شود که در زمان شکوفه دادن درخت‌های گیلاس رژه‌ای از فانوس‌های روشن قدیمی را برگزار می‌کنند و جشن می‌گیرند. پارک‌های ملی و طبیعی شهرهای مختلف ژاپن نیز در فصل بهار مکان‌های مناسبی برای تفریح و گشت‌و‌گذار هستند که زیبایی بی‌نظیری دارند.

هلند

زیباترین کشورها در فصل بهار

کشور اروپایی هلند یکی از زیباترین کشورها در فصل بهار می‌توانید به آن سفر کنید. این کشور که به سرزمین گل‌های لاله نیز معروف است در فصل بهار فستیوال‌های زیادی برگزار می‌کند که در آن از گل معروف خود یعنی لاله تجلیل می‌کنند. بزرگ‌ترین باغ گل دنیا پارک «کوکن هوف» یکی از مکان‌هایی است که در سفر به هلند حتما باید از آن دیدن کنید. از جمله رویدادهای مهمی که در فصل بهار در این کشور برگزار می‌شود و شما می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید می‌توان به بزرگداشت روز پادشاه ۲۷یعنی آوریل اشاره کرد. در این زمان نیز بزرگ‌ترین مهمانی خیابانی دنیا در آمستردام برگزار می‌شود و مردم با جشن و پایکوبی زادروز پادشاه خود را جشن می‌گیرند. جاذبه های گردشگری هلند

کلمبیا

زیباترین کشورها در فصل بهار

هنگامی که برف‌های زمستانی آب می‌شوند و طبیعت بهاری در همه‌جا برقرار می‌شود توریست‌ها و مردم محلی برای شروع فعالیت‌های بهاری آماده می‌شوند. در امتداد رودخانه‌ی کلمبیا دره‌ای به طول ۱۳۰ کیلومتر واقع شده است  که در فصل بهار اطراف آن را گل‌های آفتابگردان زیادی می‌پوشاند و مناظر زیبایی را خلق می‌کند. تفریحاتی چون موتور‌سواری، کایت‌سواری، ماهیگیری و غیره در این مکان در فصل بهار انجام می‌شود. از دیگر جاذبه‌های دیدنی مهم کشور کلمبیا شهر بهار ابدی شهر «مدلین» است که دیدنی‌های بسیار زیادی دارد. در این شهر زیبا شما می‌توانید از هوای ملایم و شکلات‌های داغ خوشمزه‌ی آن لذت ببرید و در تفریحات محلی آن ناحیه شرکت کنید.

مراکش

زیباترین کشورها در فصل بهار

مراکش یکی از زیباترین کشورهای جهان و یکی از مقاصد مهم گردشگری است. در فصل بهار به دلیل تنوعی از گونه‌های گل‌های رنگارنگ در دره‌های اطراف شهر مناظر زیبایی پدید می‌آید و باران‌های بهاری نیز ممکن است شما را غافلگیر کنند. این شهر زیبا مکان‌های دیدنی بسیاری دارد که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید. در فصل بهار فستیوال‌های متعددی نیز در این کشور برگزار می‌شود که از جمله این مراسم می‌توان به فستیوال بین‌المللی جادو که مربوط به شعبده‌بازان است اشاره کرد.

پرو

زیباترین کشورها در فصل بهار

یکی از زیباترین کشورهای امریکای جنوبی کشور پرو است که بخشی از رودخانه‌ی آمازون نیز از آن می‌گذرد. گشت‌و‌گذار در مناظر دیدنی این شهر و خیس شدن در زیر باران‌های بهاری تجربه‌ای به‌یاد‌ماندنی است که نباید از دست بدهید. اگر به زندگی بومیان این مکان علاقه دارید حتما زمانی را برای وقت‌گذراندن با بومیان این منطقه در نظر بگیرید و به کنار رودخانه بروید و با آن‌ها گپ بزنید. اگر به طبیعت علاقه دارید برای اقامت نیز می‌توانید از کلبه‌های جنگلی و درختی استفاده کنید و یا حتی شب را در بستر رودخانه در داخل یک قایق سپری کنید.