بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس
امتیاز ما

«آیوس» یکی از جزایر معروف یونان است که برای تفریحات شبانه و خوشگذرانی بسیار مناسب است و شهرت خاصی دارد. این جزیره تاریخ بسیار غنی دارد و غذاهای آن نیز غذاهای یونانی لذیذ هستند. اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس آشنا شوید با  مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید. خرید ارزان بلیط هواپیما

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس

رستوران اِلپیس

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

پس از اینکه یک روز خوب را در ساحل «میلوپوتاس» گذراندید به یکی از بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس بروید و یک وعده غذای خوشمزه بخورید. این رستوران سال‌ها است که توسط یک خانواده اداره می‌شود و غذاهای سنتی یونانی سرو می‌کند. شما می‌توانید از این رستوران منظره‌ی زیبای بندر را ببینید و در فضایی آرام لذت ببرید و در کنار خانواده و دوستان غذای خوشمزه‌ای میل کنید. اگر به این رستوران می‌روید حتما باقلوای خوشمزه‌ی آن را امتحان کنید.

رستوران هلنیک سوشال

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

در این رستوران شما می‌توانید غذاهای بین‌المللی از چهارگوشه‌ی جهان و حتی غذاهای خانگی و انواع سس را انتخاب کنید و میل نمایید. غذای این رستوران از سبزیجات و صیفی‌جاتی تهیه می‌شود که در حیاط پشتی رستوران کاشته شده‌اند. شما می‌توانید بعد از صرف غذا دسرهای خوشمزه‌ی این رستوران مانند چیز کیک رد ولوت و یا تارت‌های میوه‌های استوایی را نیز امتحان کنید و از طعم فو‌ق‌العاده‌ی آن لذت ببرید.

رستوران پلیدوروس تاورنا

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

این رستوران از سال ۱۹۸۶ میلادی افتتاح شده است و همواره به دنبال یافتن شیوه‌های موثر برای طبخ غذاهای مناسب افراد گوناگون در رده‌های سنی مختلف و با سلیقه‌های مختلف است. در این رستوران در طبخ غذاها با خلاقیت بسیار مواد خام و تازه را با هم ترکیب می‌کنند و غذاهای بسیار خوشمزه با الهام از آشپزی یونانی را برای مشتریان سرو می‌کنند. در زمانی که هوا مناسب است شما می‌توانید از فضای باز رستوران استفاده کنید و از دیدن منظره‌ی دریا لذت ببرید. خرید بلیط هواپیما آتن

رستوران دِ میلز

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

اگر برای تماشای آسیاب‌بادی‌های بالای شهر کورا می‌روید در رستوران یونانی دِ میلز که در همان نزدیکی است غذا بخورید. غذاهای این رستوران کاملا دستی تهیه می‌شوند و سهم هر نفر به قدری زیاد است که هیچ‌کس گرسنه از در رستوران بیرون نمی‌رود. پس از اینکه این رستوران در سال ۱۹۶۹ میلادی افتتاح شد بین مردم بسیار محبوبیت یافت. یکی از غذاهای معروف آن موساکا است و هم‌چنین سالادهای یونانی بی‌نظیری نیز در این رستوران سرو می‌شود. شما می‌توانید در فضای گرم و دلنشین این رستوران به غذا خوردن مشغول شوید و از شنیدن موزیک‌های یونانی نیز لذت ببرید.

رستوران لرد بایرن

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

این رستوران دقیقا در مرکز شهر «کورا» قرار دارد. این رستوران حاصل تلاش و تجربیات صاحب آن است. او در طی سفرهای متعدد به کشورهای گوناگون مواد اولیه‌ی خوش‌طعم را با خود به رستوران می‌آورد تا با استفاده از آن‌ها غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای را طبخ کنند. غذاهای گوشتی و پاستاهای خوش‌طعم و مطبوع این رستوران را حتما امتحان کنید و سپس به سراغ دسرهای خاص آن بروید. شما می‌توانید هم در فضای داخلی رستوران که بسیار شیک و مدرن است و هم در تراس فضای باز به غذا خوردن مشغول شوید. در حین صرف غذا به عکس‌ها و سوغاتی‌های شهرهای مختلف که صاحب رستوران به آن‌ها سفر کرده و با خود آورده است نیز نگاهی بیندازید. سفر به یونان

رستوران و بار ونوس

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

یکی از بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس می توانید در نزدیکی ساحل مانگاناری بیابید. فضای داخلی این رستوران دارای میزهای چوبی است و سایبان‌های زیبایی نیز در کنار هر میز قرار دارد تا مشتریان بتوانند پس از گذراندن روز خود در کنار ساحل در این مکان به استراحت بپردازند. غذاهای این رستوران خانگی و بسیار تازه است و در تهیه‌ی غذاها از پنیر بز و روغن زیتون استفاده می‌شود. در همان حال که در رستوران نشسته‌اید و از منظره‌ی زیبای ساحل لذت می‌برید نوشیدنی‌های رستوران ونوس را نیز امتحان کنید.

رستوران اکتاپوس تری

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

در این رستوران نوشیدنی‌های محلی و غذاهای بسیار خوشمزه سرو می‌شود. این رستوران که توسط یک خانواده اداره می‌شود هم مزه و هم غذاهای یونانی سرو می‌کند. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید حتما به این رستوران بروید و غذاهای دریایی خوش‌مزه میل کنید و از منظره‌ی زیبای آن لذت ببرید. همه‌چیز درباره‌ی این رستوران دلنشین است و شما می‌توانید ساعاتی خوشی را بگذرانید. پس از سفر به یونان دلتنگ چه می شوید؟

رستوران دِ نست

بهترین رستوران‌های جزیره‌ی آیوس غذای یونانی

این رستوران غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند و در جزیره محبوبیت زیادی دارد. این رستوران فضای بسیار مناسبی برای آرامش یافتم و صرف غذاهای خوشمزه است. این رستوران دقیقا در وسط شهر کورا قرار دارد و مواد اولیه‌ی تازه‌ی خود را در باغچه‌ی پشتی رستوران می‌کارد. گردشگران و مردم محلی برای صرف غذاهای خوش‌طعم و گذراندن اوقاتی آرام به این رستوران می‌روند.