ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام
امتیاز ما

در سفر به هر شهر یا کشور، یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها خوردن غذا در رستوران‌ها و کافه‌های ارزان است. تعداد این رستوران‌های زیبا کم نیستند. اگر می‌خواهید هم از غذاهای خوشمزه‌ی هلند لذت ببرید، هم در هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی کنید با  مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا برخی از ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام را به شما معرفی کنیم. آیا با داشتن ویزای شنگن می توان وارد کشور دیگری در حوزه شنگن شد؟

ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام

رستوران Schatje Patatje

ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام

یکی از بهترین مکان‌ها برای طعم فوق‌العاده‌ی سیب‌زمینی شیرین را در آمستردام را امتحان کنید، رستوران (Schatje Patatje) در محله‌ی «دِپایپ» است. قیمت یک بشقاب بزرگ از سیب‌زمینی‌های شیرین سرخ‌شده‌ی این رستوران که با برش‌های ضخیم و همراه با پوست سرخ می‌شوند و با سس‌ خانگی‌ای سرو می‌شود تنها حدود ۵ یورو است. پنیر فتای تهیه‌شده از شیر بز و سس هالوپینو از خوراکی‌های پرطرفدار این رستوران هستند. سس مایونز تازه‌ی این رستوران و هویج وحشی سرخ‌شده از جمله خوراکی‌های پرطرفدار رستوران هستند. سفر یک روزه به آمستردام

رستوران اونیگیری

بیشتر مردم دنیا با سوشی آشنا هستند اما کمتر کسی «اونیگیری» را می‌شناسد و این حقیقتی است سرآشپز «تاکایوکی» از آن باخبر است. اونیگیری غذایی شبیه سوشی است که با برنج پخته شده تهیه می‌شود. برای تهیه‌ی اونیگیری، کوفته‌های برنجی نمکین را با نوعی جلبک خوراکی تزئین می‌کنند. در این رستوران سرآشپز تاکایوکی، این کوفته‌ها را با ماهی سالمون تِریاکی، مرغ «کاراگه» و «ادامامه» که نوعی خوراک لوبیا است سرو می‌کنند. نتیجه‌ی هنر این آشپز حرفه‌ای، ردیف‌هایی از کوفته‌ برنجی‌های زیبا است که به شکل مثلثی در پلاستیک بسته‌بندی شده‌اند. علت بسته‌بندی این کوفته‌ها این است که افرادی که عجله دارند بتوانند آن‌ها با خود برده و میل کنند. می‌توانید تعدادی از این کوفته‌ها را که قیمت کمی دارند خریداری کنید و برای یک پیک‌نیک عالی با خود ببرید.

رستوران فو فو

ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام

این رستوران کوچک در نزدیکی کانال‌های معروف آمستردام قرار دارد. این رستوران پنج نوع «رامن»، نوعی غذای ژاپنی که با استفاده از نودل چینی تهیه می‌شود را به سه روش سرو می‌کند: رامن‌های کوچک، کلاسیک و بزرگ. رامن کلاسیک «تونکوتسو» نام دارد. مواد تشکیل‌ دهنده‌ی این غذا، تکه‌های گوشت، اسفناج، جوانه‌ی لوبیا و جلبک «کومبو» و یک تخم‌مرغ آب‌پز نصف شده است. حجم این غذا بسیار زیاد است و یک پرس از آن برای دو نفر کافی است. افرادی که گیاه‌خوار و وگن هستند حتما به این رستوران علاقمند خواهند شد. از آنجائیکه رستوران فو فو مکانی محبوب است بهتر است زودتر به رستوران برسید وگرنه باید در صف بایستید.  خرید بلیط هواپیما تهران آمستردام

رستوران داپور کیتا

ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام

غذاهای اندونزیایی را می‌توانید در همه جای آمستردام پیدا کنید. رستوران «داپور کیتا» یکی از بهترین رستوران‌های اندونزیایی در آمستردام است که هفت روز هفته در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مشتریان است. این رستوران دارای بوفه‌ی غذا است که به شما این امکان را می‌دهد که چندین نوع غذا را امتحان کنید. به علاوه می‌توانید با مشاهده‌ی قیمت غذاها بهترین را برای خود امتحان کنید. برنج، گوشت گاو، لوبیای سبز «سامبال»، بادمجان سرخ‌شده، کاریِ ماهی، کباب «ساتای» و تخم‌مرغ طعم‌دار شده، همگی تنها ۱۰/۵۰ یورو قیمت خواهند داشت و قطعا یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام می تواند باشد.

رستوران روتیسری یا مرغ بریان

ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام

رستوران «روتیسری» به معنای «مرغ بریان» یک رستوران با سبک نیویورکی است. شعبه‌ی غربی این غذاخوری انواع مرغ‌ بریان را با تمام مخلفات سرو می‌کند. قیمت نیمی از مرغ بریان به علاوه‌ی سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سیب‌زمینی به همراه ماکارونی و پنیر تنها ۱۲ یورو خواهد شد. اگر دو نفر هستید می‌توانید یک پرس کامل را برای دو نفر سفارش دهید. غذاهای ارزان‌تر شامل همبرگر «پالپ فیکشن» و رویال با پنیر است که ۸/۷۵ یورو قیمت دارد. زمانی‌که در رستوران هستید می‌توانید نحوه طبخ مرغ بریان را ببینید. خرید ارزان بلیط هواپیما

رستوران وینکل ۴۳

ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام

یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام  که هرگز نباید آن را از دست بدهید «وینکل ۴۳» نام دارد. پای سیب این رستوران معمولا به عنوان بهتری پای سیب شهر شناخته می‌شود. قیمت یک اسلایس از پای سیب را با خامه تنها حدود ۵ یورو است که می‌توانید میل کنید یا همراه خود ببرید. یک تکه از این پای به اندازه‌ی کافی بزرگ است و برای دو نفر کافی است. این رستوران هر روز به مدت چند ساعت پذیرای مشتریان است.

رستورانجی اس

ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام

رستوران «جی اس» شاید هیچ‌کدام از ویژگی‌های یک رستوران ارزان را نداشته باشد اما در شهری که وعده‌ی برانچ روز‌به‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند، این رستوران بسیار ایده‌آل خواهد بود. با پرداخت تنها ۹ یورو، می‌توانید تخم‌مرغ بندیکت، مافین‌های سنتی انگلیسی و بیکن را سفارش دهید. این منوی متنوع قیمت‌های مختلفی هم دارد. برای مثال قیمت کیمچی گوشت و تخم مرغ نیمرو به همراه دونات شکری حدود ۱۱ یورو خواهد بود که به عنوان یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های آمستردام انتخاب شده است.