سفر انفرادی به کیوتو
امتیاز ما

کیوتو، بیش از هزار سال به عنوان پایتخت باستانی ژاپن شناخته می‌شد و مقصدی ایده‌آل برای سفر انفرادی محسوب می‌شود. برخی از بهترین جاذبه‌های تاریخی و مدرن ژاپن در این شهر واقع شده‌اند و کیوتو را به قلب فرهنگی ژاپن تبدیل کرده‌اند. با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید تا راهنمای سفر انفرادی به کیوتو را بخوانید.

در سفر انفرادی به کیوتو از چه محله‌ های کیوتو باید بازدید نمایید؟

آراشی یاما

سفر انفرادی به کیوتو

در سفر انفرادی به کیوتو  در محله های متفاوت قدم بزنید و از نزدیک با فرهنگشان آشنا بشوید. محله‌ی «آراشی‌یاما» که در غرب کیوتو قرار گرفته، به دلیل جاذبه‌های طبیعی و معابد زیبای بودایی شهرت دارد. معبد «تنریوجی»، «پارک میمون‌های آراشی‌یاما و جنگا بامبوی «ساگانو» از مکان‌هایی است که باید حتما ببینید.

هیگاشی یاما

«هیگاشی‌یاما» یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های کیوتو است که مجموعه‌ای از معابد تاریخی ازجمله معبد «کیومیزو درا» را در خود جای داده است.

گیون

در محله‌ی تاریخی «گیون» می‌توانی زیبایی کیوتوی قدیم را از نزدیک ببینید. کوچه‌ی «پونتوچو»، خیابان «هانامی کوجی»، «ایشی‌بی کوجی»، معبد «یاساکا» و بازار «نیشیکی» از جمله مکان‌های جذاب این محله هستند.

چه کارهایی را باید در سفر انفرادی به کیوتو انجام دهید؟

رفتن به معبد کینکاکوجی

معبد کینکاکوجی که به عنوان معبد طلایی هم شناخته می‌شود یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیوتو است. دو طبقه‌ی اول این معبد با رنگ طلایی پوشیده شده که منظره‌ی زیبایی با باغ سرسبز پشت سر این معبد و برکه زلال به وجود می‌آورد.

سفر انفرادی به کیوتو

قدم زدن در معبد فوشیمی ایناری تایشا

این معبد که در سال ۷۱۱ تاسیس شد یکی از مهم‌ترین معابد «شینتو» در کیوتو است. تونل‌ معبد که با هزاران دروازه پوشیده شده منظره‌ای جادویی را به وجود آورده است.

بر فراز معبد کیومیزو درا بایستید

معبد «کیومیزو درا» یکی از معروف‌ترین معابد کیوتو است و در لیست عجایب هفتگانه جهان قرار گرفته است. این معبد که در میراث جهانی یونسکو هم قرار گرفته است در سال ۷۸۰ تاسیس شد. سالن اصلی این معبد به دلیل قرار گرفتن بر روی صخره و منظره‌ی جذابی که از کیوتو به نمایش می‌گذارد شهرت دارد. همچنین می‌توانید از آب مقدس که از آبشار سرازیر می‌شود بنوشید. مردم محلی اعتقاد دارند که این آبشار باعث سلامتی، دانایی و طول عمر می‌شود. زیباترین باغ‌های ژاپنی سنتی در کیوتو

غذاها و نوشیدنی ها

کیو کایسکی

سفر انفرادی به کیوتو

«کایسکی ریوری» یک غذای سنتی است که از چندین غذای دیگر تشکیل شده و برای هر نوع ذائقه مناسب است. وسواسی که در تهیه‌ی این غذا به کار می‌رود، استفاده از مواد فصلی و تازه و همچنین نحوه سرو آن بسیار شهرت دارد. کایسکی را می‌توانید در همه جای کیوتو از رستوران‌های مدرن و شیک گرفته تا رستوران‌های سنتی ژاپنی پیدا کنید.

توفو

کیوتو به دلیل داشتن لوبیا‌های سویای با کیفیت و آب بسیار تمیز و زلال به داشتن توفوهای خوشمزه شهرت دارد. بهترین غذاهایی که با توفو تهیه می‌شوند را می‌توانید در منطقه «آرشی یاما» و «نانزنجی» در کیوتو پیدا کنید.  خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

چای سبز

پودر چای سبز در کیوتو شهرت زیادی دارد و در هر چیزی از نوشیدنی و بستنی گرفته تا کیک و شیرینی استفاده می‌‌شود.

در سفر انفرادی به کیوتو کجا اقامت کنید؟

سفر انفرادی به کیوتو

اقامتگاه «ریوکان کیوتو»  یکی از بهترین انواع اقامتگاه برای سفرهای انفرادی است. اتاق‌های این اقامتگاه‌ها به شکل کپسول هستند و ترکیب جالبی از اقامتگاه‌های سنتی و مدرن ژاپن را به نمایش می‌گذارند. اتاق‌های این هتل دارای درهای سنتی، تخت‌های فوتون و کفپوش تاتامی هستند. تلویزیون و اینترنت پر سرعت از دیگر امکانات این اقامتگاه هستند.  خرید ارزان بلیط هواپیما

کپسول هتلهای ۹ ساعته

این هتل‌های بسیار مدرن به نظر می‌رسد از درون فیلم‌های جنگ ستارگان بیرون کشیده شده‌اند. این هتل‌ها که در نزدیکی قلعه «نیجو» قرار گرفته‌اند دارای امکانات خوبی برای زندگی و همچنین وای فای رایگان هستند.

مهمانخانه تویوکو – کیوتو  –  کاراسوما

اگر به صورت انفرادی سفر می‌کنید و به دنبال اتاق‌هایی بزرگتر از کپسول هتل‌ها هستید، این مهمانخانه مناسب شما است. این هتل‌ها امکانات خوبی برای زندگی دارند. اتاق‌های این هتل‌ها کوچک اما بسیار تمیز هستند.