نمایشگاه جهانگردی لندن نمایشگاه گردشگری لندن
امتیاز ما

نمایشگاه جهانگردی لندن که هر سال در شهر لندن برگزار می‌شود رویدادی است که شرکت در آن برای همه‌ی کسانی که در صنعت گردشگری فعالیت دارند، خصوصا آژانس‌های هواپیمایی واجب است. افراد حرفه‌ای این صنعت در این فضا فرصتی پیدا می‌کنند تا با یکدیگر ملاقات کنند و ایده‌های خود را با هم در میان بگذارند و یا قراردادهای تجاری منعقد کنند. اگر می‌خواهید درباره‌ی این رویداد بیش‌تر بدانید با مجله‌ی گردشگری دور و نزدیک همراه باشید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما

درباره نمایشگاه جهانگردی لندن

نمایشگاه جهانگردی لندن نمایشگاه گردشگری لندن

نمایشگاه جهانگردی لندن یا همان بازار جهانی سفر برای نخستین بار در سال ۱۹۸۰ برگزار شد. در این نمایشگاه که حدود پنج هزار شرکت خصوصی و دولتی از ۱۸۲ کشور جهان شرکت دارند. در نمایشگاه گردشگری لندن فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و ایده‌ها با دیگر شرکت‌ها است و به افراد فعال در زمینه‌ی گردشگری کمک شایانی می‌کند.

بازار جهانی سفر تجربه‌ای از ایده‌های بزرگ و کوچک است که در کنار هم قرار می‌گیرند و فرصت‌های جدیدی را پیش روی شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند. در سال ۲۰۱۸ نمایشگاه جهانگردی لندن در سالن «اکسل» لندن برگزار شد و قراردادهای تجاری بسیار ارزشمندی طی این رویداد شکل گرفت. اگر شما نیز به دنبال یافتن ایده‌های جدید هستید و می‌خواهید قدم‌های مهمی در ارائه‌ی خدمات گردشگری بردارید باید به این رویداد بروید و در آن تجربه‌های جدیدی کسب کنید. جالب ترین محله های لندن

شما در نمایشگاه جهانگردی لندن می‌توانید با تصمیم‌گیرندگان کلیدی صنعت گردشگری دیدار و مذاکره کنید و اگر به نتیجه رسیدید با یکدیگر تجارت کنید. این نمایشگاه مکان مناسبی است تا نام تجاری خود را به عنوان یک تیم متخصص در حوزه‌ی صنعت گردشگری به دیگران و جهانیان بشناسانید و از مزایای ارتباط‌های تجاری پرسود و طولانی‌مدت بهره ببرید. در این بازار جهانی سفر شرکت‌های بسیاری حضور پیدا می‌کنند و شما فرصت مناسبی دارید تا کسب‌و‌کار خود را در معرض دید دیگران قرار دهید و با استفاده از ایده‌های بکر و نوین توجه همه را به سوی خود و فعالیت‌هایتان جلب کنید.

نمایشگاه جهانگردی لندن نمایشگاه گردشگری لندن

در نمایشگاه گردشگری لندن سالانه شرکت‌های بسیاری گردهم‌می‌آیند و این فرصت مناسبی برای جلب حمایت آن‌ها و رشد اهداف شما است. این نمایشگاه که به مدت سه روز و از چهارم تا ششم ماه نوامبر، مصادف با آبان ماه برگزار می‌شود از اوایل صبح تا عصر آماده‌ی خدمات رسانی است و پذیرای بازدید‌کنندگان است. اگر می‌خواهید در نمایشگاه جهانگردی لندن شرکت کنید بهتر است در مکانی نزدیک به محل برگزاری مراسم اقامت داشته باشید تا بتوانید به موقع در آن حضور پیدا کنید. برخی از هتل‌هایی که در نزدیکی محل بازار جهانی سفر هستند در زیر آمده است:

هتل برج (The Tower Hotel)، هتل ماکسی لاندن اکسل) (Moxy London Excel، هتل نوووتل لاندن اکسل (Novotel London Excel)، هتل آلوفت لاندن اکسل)  (Aloft London Excel و… .

ایده‌های فوق‌العاده‌ای در این مکان منتظر شما هستند پس فرصت را از دست ندهید و برای شرکت در این بازار اقدام نمایید. در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی وجود دارد که هر‌ یک به کشور خاصی مربوط می‌شود. از غرفه‌ی امارات گرفته تا غرفه‌ی آفریقا و آمریکای لاتین در این نمایشگاه مشاهده می‌شوند. در این نمایشگاه آخرین تحولات صنعت گردشگری به اطلاع فعالان این حوزه می‌رسد و ایده‌های جدید نیز به آن‌ها معرفی می‌شود. نمایشگاه بین المللی جهانگردی ایران

مسیرهای دسترسی به محل نمایشگاه گردشگری لندن

نمایشگاه جهانگردی لندن نمایشگاه گردشگری لندن

با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی : اگرچه سفر با ماشین شخصی در شهر پر ترافیک لندن کار راحتی نیست ولی شما می‌توانید با وسیله‌ی نقلیه‌ی خود به این مکان بروید و ماشین خود را در پارکینگ‌های شبانه‌روزی این مجموعه پارک کنید. فقط کافیست قدری سریع‌تر راه بیفتید تا ترافیک شهری باعث تاخیر شما نشود.

با اتوبوس و مترو: سریع‌ترین راه برای رسیدن به محل نمایشگاه استفاده از مترو است. شما می‌توانید به راحتی سوار بر مترو شوید و در زمانی اندک به محل برگزاری نمایشگاه جهانگردی لندن برسید.

با قایق: اگر علاقه دارید از فضای زیبای اطراف نیز لذت ببرید و به نمایشگاه بروید بهتر است که به اسکله‌ی لندن بروید و از آنجا سوار بر قایق به محل نمایشگاه گردشگری لندن بروید. فقط لازم است بعد از پیاده شدن از کشتی سوار بر تله‌کابین بشوید و در محل سالن‌های نمایشگاه پیاده شوید. فرودگاه هیترو لندن

اگر در صنعت گردشگری فعالیت دارید و به پیشرفت و آینده‌ای روشن فکر می‌کنید بهتر است در این نمایشگاه شرکت کنید و از فرصت‌‌های موجود استفاده کنید. به شما فعالان حوزه‌ی گردشگری پیشنهاد می‌کنیم که تا دیر نشده است برای اخذ ویزای لندن و بلیط اقدام کنید و سپس با تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه جهانگردی لندن خود را برای این سفر آماده کنید. این بازار جهانی سفر سرزمین فرصت‌هاست پس بشتابید و فرصت را از دست ندهید.