مهاجرت به استرالیا
امتیاز ما

یکی از کشورهای مهاجرپذیر که افراد زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب می کند استرالیا است. مهاجرت و اقامت در استرالیا مانند هر کشور دیگری شرایط خاصی دارد که اگر بتوانید آن‌ها را برآورده کنید مهاجرت به این کشور برای‌تان آسان خواهد بود. با مجله‌ی گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا با شرایط مهاجرت به استرالیا بیشتر آشنا شوید.

درباره کشور استرالیا

مهاجرت به استرالیا

استرالیا کشوری توسعه‌یافته در نیم‌کره‌ی جنوبی زمین است و به دلیل اقتصاد قوی‌ای که دارد مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند. این کشور ششمین کشور پهناور دنیا است و مردم آن در مقایسه با مردم دیگر کشورهای جهان در رفاه نسبتا بالایی زندگی می‌کنند. پایتخت کشور استرالیا «کانبرا» است و ملبورن و سیدنی دو شهر بزرگ آن به‌شمار می‌آیند. مردم این کشور از خوشحال‌ترین مردم دنیا هستند و امید به زندگی در استرالیا بسیار بالا است. این کشور تنوع فرهنگی زیادی دارد و همین مسئله آن را نسبت به کشورهای دیگر متمایز ساخته است و باعث می‌شود مهاجرن در این کشور راحتی بیشتری داشته باشند.

روش های مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

سطح آموزش در کشور استرالیا بسیار بالا است و داشنجویانی که به این کشور مهاجرت تحصیلی داشته‌اند تجربه‌ی رضایت‌بخشی را کسب کرده‌اند. البته اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی را دارید، بهتر است بدانید که شرایط آسانی در انتظار شما نخواهد بود و هرگونه تخلف باعث می‌شود ویزای شما لغو گردد. برای تحصیل در استرالیا پرونده‌ها بر اساس تابعیت متقاضی بررسی می‌شود. متاسفانه بررسی پرونده‌های افراد ایرانی با حساسیت بیشتر انجام می گیرد. متقاضیان می‌‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و … درخوایت ویزای تحصیلی دهند. لازم است برای تحصیل در این کشور از یکی از مراکز آموزشی ثبت شده در استرالیا پذیرش بگیرید و حتما توانایی مالی خود را برای ادامه تصیل و زندگی در این کشور ثابت کنید. با دریافت ویزای تحصیلی امکان ۲۰ ساعت کار پاره‌وقت در هر هفته را خواهید داشت. دریافت این ویزا نیازمند پرداخت هزینه‌ی بیمه‌ی تحصیلی هم هست. از دیگر شرایط دریافت ویزای تحصیلی می توان به مدارک کامل پزشکی و ارائه‌ی مدرک زبان معتبر اشاره کرد.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

برای دریافت ویزای کار استرالیا،‌روی متقاضیانی که واجد شرایط هستند، توسط اداره‌ی مهاجرت استرالیا و حفاظت از مرزها ارزیابی آنلاین صورت خواهد گرفت. پس از دریافت امتیاز کافی اداره‌ی مهاجرت مشخص خواهد کرد که آیا شایستگی دریافت ویزای کاری را دارید یا خیر. دریافت ویزای کاری شرایط خاصی دارد که در صورت دارا بودن این شرایط مدارک شما بررسی خواهد شد. شما باید در زمان درخواست ویزای کاری کمتر از ۵۰ سال سن داشته باشید. زبان انگلیسی اهمیت زیادی در جلب توجه اداره‌ی مهاجرت دارد. مهارت‌هایی که در شغل خاصی دارید توسط اداره‌ی مهاجرت ارزیابی خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که اهمیت زیادی در روند دریافت ویزای کاری استرالیا دارد شرایط خوب سلامتی است که به این منظور ارائه‌ی مدارک معاینات پزشکی لازم است. قوانین مهاجرتی استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

فردی که متقاضی سرمایه‌گذاری در استرالیا است باید کمتر از ۵۵ سال سن داشته باشد. البته این شرط می‌تواند بسته به میزان سرمایه‌گذاری متغیر باشد. در آزمون اداره‌ی مهاجرت کسب نمره‌ی حداق ۶۵ برای متقاضیان ضروری است. اگر شما برای سرمایه‌گذاری درخواست می‌دهید باید حداقل دو سال سابقه‌ی مدیریت موفق کسب‌وکاری را داشته باشید و برای موفقیت کسب‌وکارتان در استرالیا متعهد باشید. پس از سرمایه‌گذاری در یک ایالت یا منطقه باید به مدت حداقل ۲ سال در آن ایالت اقامت داشته باشید. یکی دیگر از شرایط دریافت ویزای سرمایه‌گذاری دارا بودن حداقل ۸۰۰ هزار دلار استرالیا به عنوان سرمایه است که حتما از طریق قانونی کسب شده باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت از طریق ازدواج یکی از راه‌های دریافت اقامت این کشور است. پس از ارائه‌ی مدارک و ثابت کردن حقیقی بودن ازدواج که خود شامل مدارکی جداگانه است، یک ویزای موقت دریافت خواهید کرد. با این ویزا می‌توانید به مدت دو سال تا زمان دریافت اقامت دائم خود به استرالیا بروید و در این کشور مشغول به کار شوید و از تمام حقوق شهروندی برخوردار خواهید بود. بر اساس شرایط دریافت این ویزا، متقاضی باید پیش از درخواست ویزا با همسر خود ازدواج قانونی کرده باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای بازنشستگی

ویزای بازنشستگی نوعی ویزای موقت است و نمی‌توان بوسیله‌ی آن اقامت دائم یا تابعیت استرالیا را دریافت کرد. برای دریافت ویزای بازنشستگی لازم است فرد متقاضی بالای ۵۵ سال سن داشته و توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی را در استرالیا داشته باشد. این ویزا شامل پوشش درمانی و بهداشتی نخواهد شد و فرد متقاضی باید خود برای گرفتن پوشش درمانی اقدام کند. پس از درخواست برای ویزای بازنشستگی استرالیا و بررسی موفقیت‌آمیز مدارک، یک ویزای موقت بازنشستگی به فرد داده خواهد شد که بوسیله‌ی آن می‌تواند به مدت ۴ سال در استرالیا اقامت داشته باشد. این ویزا نیاز به تمدید دارید و باید پیش از موعد انقضا برای تمدید آن اقدام نمائید. خرید بلیط هواپیمای تهران سیدنی