رستوران‌های گیاهی اوساکا ارگانیک
امتیاز ما

همان‌طور که می‌دانید رستوران‌های ژاپنی بسیار معروف هستند و همیشه غذاهایی تازه و با‌کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این رستوران‌ها عمدتا گوشت و ماهی سرو می‌کنند و شاید گیاهخواران تصور کنند که نمی‌توانند غذای مناسب خود را در این شهرها پیدا کنند. با پیشرفت روزافزون علاقه‌ی مردم به گیاهخواری و سالم‌زیستی رستوران‌های گیاهی متعددی نیز در تمام شهرهای این کشور باز شده‌اند و به مشتریان خاص خود بهترین سرویس‌ها را ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های گیاهی اوساکا پایتخت غذای ژاپن آشنا شوید با مجله گردشگری دور و نزدیک همراه باشید.بلیط هواپیما

رستوران‌های گیاهی اوساکا

کافه رستوران ارگانیک Organic Raw8

این رستوران که در شمال محله‌ی «اومدا» قرار دارد همانطور که از اسمش پیداست غذاهای گیاهی و خام به مشتریان خود ارائه می‌دهد که از جمله‌ی این غذاها می‌توان به پیتزا، سالاد و کیک اشاره کرد. این غذاها که با الهام از فرهنگ آشپزی غربی تهیه می‌شوند با استفاده از محصولات محلی طعم و عطر ژاپنی نیز به خود می‌گیرند. این رستوران مکان مناسبی برای فرار از هیاهوی شهری و لذت بردن از یک وعده غذای سالم و گیاهی است. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

رستوران‌های گیاهی اوساکا

رستوران گیاهی Le Coccole

این رستوران که در خیابانی خلوت و آرام در «مینامی» قرار گرفته است غذاهای گیاهی و ارگانیک فوق‌العاده‌ای دارد. این رستوران توسط دو خانم گیاهخوار اداره می‌شود و فضای بسیار جالب و دلپسندی دارد. ادویه‌ای که در این رستوران استفاده می‌شود شباهت زیادی به ادویه کاری هندی دارد و زیاد با ادویه کاری ژاپنی شیرین شباهتی ندارد. اگر می‌خواهید در این رستوران غذا بخورید به ساعات کاری آن نیز دقت کنید زیرا همیشه باز نیست. پیش از رفتن به این رستوران‌های گیاهی می‌توانید از وبسایت رستوران دیدن کنید و با غذاها آشنا شوید.

رستوران‌های گیاهی اوساکا

کافه‌ی گیاهی و ارگانیک Organic & Vegetarian Café ATL

این کافه که در محله‌ی «شینسای باشی» قرار دارد محیطی بسیار آرام و صمیمانه دارد که شما احساس می‌کنید در منزل خودتان هستید. در این رستوران ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و ژاپنی سرو می‌شود که از سبزیجات و غلات ارگانیک تهیه می‌شوند. این رستوران توفوهای معروفی دارد و برخی سبزیجات آن در منزل کاشته و تهیه می‌شوند.

رستوران‌های گیاهی اوساکا

رستوران گیاهی Green Earth

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های گیاهی اوساکا است که غذاهای غربی از پیتزا گرفته تا کیک را برای مشتریان سرو می‌کند. بسیاری از غذاهای آن به قدری شبیه گوشت هستند و طعم گوشت را دارند که شما می‌توانید از آن‌ها بدون خوردن گوشت لذت ببرید و طعم لذیذ هات داگ، مرغ سوخاری و همبرگر گیاهی را بچشید. در این مغازه محصولات آرایشی طبیعی و ارگانیک نیز به فروش می‌رسند و شما می‌توانید کیک‌های بیرون‌بر آنها را تهیه کنید و با خود ببرید. این رستوران دارای یک تراس مملوء از گیاهان و گل‌های زیبا است و شما برای لحظه‌ای فراموش خواهید کرد که در شهر شلوغ اوساکا هستید.  خاص ترین کشور جهان

رستوران‌های گیاهی اوساکا

رستوران آمادوس

این رستوران‌های گیاهی که در «وستین اوساکا» قرار گرفته است دارای نمایی شیشه‌ای است که منظره‌ی دریاچه و گیاهان روبرو فضای روشن و آرامی به آن داده است. این رستوران فقط غذاهای گیاهی سرو نمی‌کند ولی غذاهای طبیعی و ارگانیک و هم‌چنین گزینه‌های غذای گیاهی هم برای مشتریان دارد.

رستوران‌های گیاهی اوساکا

رستوران گیاهی Vegetable Curry – Camp

این رستوران در مرکز خرید «اکیمائه مارچه» قرار دارد و فضای کوچک آن همیشه از مشتری پر است. این رستوران برخلاف ظاهر مدرن و شهری خود غذاهای سنتی ژاپنی را بدون گوشت به مشتریان ارائه می‌دهد. طعم ادویه کاری این رستوران بسیار عالیست و آن‌ها حجم زیادی از سبزیجات را در غذاهای خود استفاده می‌کنند.

رستوران‌های گیاهی اوساکا

رستوران اسلوویوا

این رستوران که در مرکز خرید «نامبا سیتی» قرار دارد فضایی آرام با سبک غربی دارد ولی غذاهای ژاپنی سرو می‌کند. در این رستوران هم غذای گوشتی و هم غذاهای گیاهی به مشتریان ارائه می‌شود و نوشیدنی‌های بی‌نظیری دارد. زمانی که هوا مناسب است از فضای بیرونی نیز می‌توانید استفاده کنید و لذت ببرید.  غذاهای ژاپن

رستوران‌های گیاهی اوساکا

کافه رستوران  Vege Batake Café Komachi

این رستوران روستایی در نزدیکی پارک کاخ اوساکا قرار دارد. فضای آرام و ساده‌ی این کافه با غذاهایی که سرو می‌کند همخوانی دارد. در این کافه غذاهای ارگانیک با سبک اروپایی و ژاپنی سرو می‌شوند و در منوی آن سالاد و پاستا در کنار خورشت کاری و برنج قرار دارد. در این رستوران غذای گیاهی و غیرگیاهی سرو می‌شود.

رستوران‌های گیاهی اوساکا

رستوران سایجیکی

این رستوران که در مرکز خرید «نامبا پارک» قرار دارد غذاهای گوشتی و گیاهی سرو می‌کند. علت محبوبیت آن به دلیل غذاهای گیاهی بسیار خوشمزه‌ای است که تمامی سبزیجات آن به صورت ارگانیک و تازه تهیه می‌شوند. این رستوران که بوفه‌ای سلف سرویس است غذاها را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند.

رستوران‌های گیاهی اوساکا